Englannissa ja USA tosi tv poliisi ohjelmat poliisit ovat ja käyttäytyvät 100% samalla tavalla kun todellisuudessa mutta Suomalaisissa poliisi tosi tv ohjelmat poliisit ovat ylenpalttisesti mukavat verrattuna sihen mitä he ovat todellisuudessa kun Suomessa poliisi on huono maine mitä pitä puhdista mm putka pahoinpitelyt putka kuolemat liiallinen väkivalta ym pahoin pitelytittä ym joten heidän pitä tv ohjelmissa olla paljon muukavempia kun todellisuudessa kun tällä Suomi poliisi valvo itsensä joten he eivät saa kitkettyä ne ongelmat mitä aiheuttavat poliisin huono maine joten heidän pitä puhdista oma maine olemalla mukavia tosi tv poliisi ohjelmissa.
Ylenpalttisesti mukavat tosi tv poliisit tällä Suomessa.
Anonyymi-ap
4
160
Vastaukset
- Anonyymi
Näin se on . Jos ei kuvattais. Poliisi hakkaisi raiskaisi vararastasi tekisi kaikkia mahdollisia rikoksia....
- Anonyymi
Suomi on kuin venäjä totuuttaa ei saa sanoa
- Anonyymi
Kumma homma kun ainakin itse olen pärjännyt poliisien kanssa ihan hyvin. Vaikuttaisikohan siihen oma, asiallinen käytös jotenkin...?
- Anonyymi
Edellinen kommennti...,,Elät 80 lukua ..Tänä päivänä poliisi on suomen suurin rikollis porukka.. Lue TILASTO
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741