Englannissa ja USA tosi tv poliisi ohjelmat poliisit ovat ja käyttäytyvät 100% samalla tavalla kun todellisuudessa mutta Suomalaisissa poliisi tosi tv ohjelmat poliisit ovat ylenpalttisesti mukavat verrattuna sihen mitä he ovat todellisuudessa kun Suomessa poliisi on huono maine mitä pitä puhdista mm putka pahoinpitelyt putka kuolemat liiallinen väkivalta ym pahoin pitelytittä ym joten heidän pitä tv ohjelmissa olla paljon muukavempia kun todellisuudessa kun tällä Suomi poliisi valvo itsensä joten he eivät saa kitkettyä ne ongelmat mitä aiheuttavat poliisin huono maine joten heidän pitä puhdista oma maine olemalla mukavia tosi tv poliisi ohjelmissa.
Ylenpalttisesti mukavat tosi tv poliisit tällä Suomessa.
Anonyymi-ap
4
104
Vastaukset
- Anonyymi
Näin se on . Jos ei kuvattais. Poliisi hakkaisi raiskaisi vararastasi tekisi kaikkia mahdollisia rikoksia....
- Anonyymi
Suomi on kuin venäjä totuuttaa ei saa sanoa
- Anonyymi
Kumma homma kun ainakin itse olen pärjännyt poliisien kanssa ihan hyvin. Vaikuttaisikohan siihen oma, asiallinen käytös jotenkin...?
- Anonyymi
Edellinen kommennti...,,Elät 80 lukua ..Tänä päivänä poliisi on suomen suurin rikollis porukka.. Lue TILASTO
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003637
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413173- 2232765
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?382339- 351656
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241476Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411466- 141351
- 141304
- 221261