Tulipa tehtyä virhe, kun en tiennyt. Eikä ole ketään tietävää, jolta neuvoa olisin kysynyt. Vaan nyt kysyn, vaikka kokemuksen mukaan saan vain vittuilua ja vääriä ohjeita.
Purin kaksipyöräisen mobiilin, hioin sen maalit hiomapaperilla ja maalasin kaupan halpamaali-sprayllä kun piti itse tehdä ja halvalla.
Susihan siitä tuli.
Maali ei kestä bensaa ja on muutenkin pehmeää tavaraa, ei kestä ollenkaan kolhuja.
Mitäs nyt?
Pesenkö enimmät bensalla pois ja hionko loput eli suuri työ. Jollakin puhalluksella (ei hiekka-) varmaan lähtisi, vaan mistä sellaisen löytäisi? Hiekkapuhallus on liian raju ohuelle pellille. Ja muoville.
Ja sitten: Onko kunnollisia spraymaaleja, jos vaikka itse nyhräisin? Pahoin kun pelkään, että automaalaamoissa maksaa hirveästi kun on paljon pieniä osia.
Olisiko joku raskaan kaluston maali hyvää ja kohtuullisen kolhuja kestävää?
Joku teistä tietää, vaan kertooko vai vieläkö on voimassa se wanha periaate, että se on kaikki itseltä pois jos toista neuvoo?
Tulipa tehtyä virhe
Anonyymi-ap
2
85
Vastaukset
- Anonyymi
Niille tiedoksi, jotka ovat vaarassa tehdä saman virheen, niin sen maalin valmistaja on Maston, mikä negatiiviseksi mainokseksi julkaistakoon.
- Anonyymi
Ne harrastelija maalit ei kestä bensaa. Akryylimaalit kestävät vähän paremmin. Oikeastaan ne aidot kaksikomponenttiset värit sietävät parhaiten bensaa. Maalilaatu riippuu vähän käyttöpaikasta. Ueamman moottoripyörän rungon malasin aikoinaan Miranolila. Toimi ja kesti ihan hyvin. Bensatankki ym. muut polttoaineen kanssa tekemisiin joutuvat piti maalata muilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta673464Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1473305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463292- 532739
- 312003
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271900- 481666
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401605Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä881589- 391370