Suomi on pudonnut pohjoismaisten hyvinvointivaltioitten joukosta

Anonyymi-ap

kahden viime vuoden aikana. Suomi on nyt köyhä takapajula.
Gepardihattuisten johtama maa.

32

206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomi on nyt plutokratia. Valtio, jossa valta on rikkailla.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Niitten tarkoituskaan ei ollut kääntää velkalaivaa. Hallituksen tarkoitusperät ovat ihan
        muut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitten tarkoituskaan ei ollut kääntää velkalaivaa. Hallituksen tarkoitusperät ovat ihan
        muut.

Peräpeilit. Halosen ja Rupilaisen passiiviperät tarkoitus on menestys pierukilpailussa

• Anonyymi

Rekkakuski Lintmanni pääministerinä Moskovasta tullut afgaani sisäministerinä, Tuppurainen talousministerinä (osaan (koulu)saksaa, kyllä minä selviän Uniper saksalaisille Fortumin venäjäsijoitukset venäläisille), saamatonjuntta Rupilainen ulkoministerinä (viisi vuotta Afrikka-komissaarina, ei mitään tulosta, sentään kummallinen Trump teki heti rauhan Afrikassa https://www.suomenuutiset.fi/trumpin-hallinto-paatti-taas-yhden-sodan-ruanda-ja-kongon-demokraattinen-tasavalta-allekirjoittivat-rauhansopimuksen/ )

• Anonyymi

Tuolla oli maiden kokonais varakkuudesta että mitä on kukin maa rahallisesti arvossa kun kaikki omaisuus otetaan huomioon koko maassa arvoltaan ja Tanska ja Norja ovat yhtä paljon 0.4% ja Ruotsi on 0.8%, sekin on tasoissa edellisten kanssa asukaslukuun suhteutettuna koska on 2x suurempi väkiluku,
      Suomi on 0.2%! Suomi on puolet Tanskan ja Norjan luvuista samalla asukasluvulla, joten Suomi on noin
      50% verrattuna kaikkiin kolmeen maahan.
      Suomen väkiluku koko maailmasta about 0.1% joten
      2x varakkaampi kuin keskiarvo kaikki maat,
      Ruotsi, Tanska ja Norja ovat siten 4x varakkaampia!
      Yhdysvallat on yli 30% ja väkiluku about 5% joten Yhdysvallat on noin 6x varakkaampia!

Ja Suomi on lupautunut maksamaan miljardeja EU'n petoksiin sekä ottamaan kymmeniä jos ei satojatuhansia maahanmuuttajia Euroopan ulkopuolelta!
      Niin hölmöläisten maassa!! Esim. Viro ei ole lupautunut mitään eikä ota mamujakaan koska eivät ole hölmöläisiä!

• Anonyymi

Virossa on ollut pakolaisia, mutta heitä kohdeltiin niin huonosti, että he lähtivät
        karkuun. Heitä löytyi ent. DDR:n hylätystä lentokonehallista.
        Viron persut eli EKRE oli yhtä säälimätön pakolaisille.

• Anonyymi

Hallitus on pudottanut Suomen sivistysvaltioitten joukosta.

• Anonyymi

Hallitus on pudottanut Suomen oikeusvaltioitten joukosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallitus on pudottanut Suomen oikeusvaltioitten joukosta.

Hallitus on pudottanut Suomen ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa kunnioittavien
        valtioitten joukosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallitus on pudottanut Suomen ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa kunnioittavien
        valtioitten joukosta.

Hallitus on rasisti suomalaisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallitus on rasisti suomalaisille.

Petteri korostaa (ulkokullatusti) miten hallitus puolustaa ehdottomasti
        yhdenvertaisuutta ja tasa-arvoa, mutta ei toteuta sitä, vaan kyykyttää puolta kansaa valtansa antamalla mahdollisuudella.

• Anonyymi

Suomalaisista vähävaraisista tehdään köyhiä jotta
      köyhistä maahanmuuttajista saadaan vähävaraisia!
      Hävetkää Suomi verokannan pettäjä!

• Nurin kurista miten tilanne muuttunut muutamassa vuodessa, työttömiä viisi kertaa enemmän kuin avoimia työpaikkoja.
      Marinin aikana suhde oli päinvastoin, työttömällä oli vara valita minkä työpaikan haluaa

• Anonyymi

Miten tilanne voi muuttua hetkessä täysin päinvastaiseksi eli ennätyksellisen huonoksi hallituksen vaihtumisen jälkeen ?
        Se on "saavutus" Orpon hallitukselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tilanne voi muuttua hetkessä täysin päinvastaiseksi eli ennätyksellisen huonoksi hallituksen vaihtumisen jälkeen ?
        Se on "saavutus" Orpon hallitukselta.

Persuhallituksella on "erikoisia" saavutuksia. Yhteiskunnan romuttaminen on sen
        päätavoite.

• Anonyymi

PS yritti aikaisemmin saada alennetuksi maahanmuuttajataustaisten ihmisten sosiaaliturvaa. Ihmisten eriarvoinen kohtelu ei mennyt läpi.
      Niinpä PS sai tahtonsa läpi, kun se sai alennetuksi kaikkien sosiaaliturvan.

• Anonyymi

Orpon hallitus löysi uskon, ehkä KD auttoi .... ?
      Se alkoi uskoa, että velkaantuminen loppuu, tulee 100000 uutta työpaikkaa
      ja "että he tervehdyttävät" koko Suomen ja tulee "Vahva Suomi".
      Pieleen meni.
      Pitäisikö Essayah'in kääntää kasvonsa "ylös" ja laittaa sormet rukousasentoon ?

• Anonyymi

Hallitus on kyllä härskiyden huippu valheissaan. Äänestäjillä pitäisi myös olla
        kuluttajasuoja.

• Anonyymi

Täällä on paljon kaikkea sekundaa mutta puhuvat päinvastoin ja kun tarpeeksi puhuu niin joillekkin
      siitä tulee totuus?!

• Anonyymi

Se on PS: nmetodi. Kun valheita toistaa tarpeeksi kauan kannattajat alkaa uskoa niitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on PS: nmetodi. Kun valheita toistaa tarpeeksi kauan kannattajat alkaa uskoa niitä.

Ei se puolueesta ole kiinni vaan koska Suomi on valtiona heikko ja epävarma ja valtaosa Suomalaisia on seuraaja sieluja ja natkijoita, on Suomi nykyään valheiden maa, jota ohjataan EU'sta, eikä ainoa sellainen maa mutta on kuitenkin!

• Anonyymi
      UUSI

Suomesta tulee persujen takia kohta taas ryssän kainalossa oleva periferia.

• Anonyymi
      UUSI

Venäjä tarjoaa turvaa ja vaurautta . Venäläiset ovat ihmisiä ja läntiset maat ja ruotsi natsi pedofiili liskoja.

• Anonyymi
      UUSI

Kokoomus tarjoaa oligarkeille kansanverovaroista rahoituksia.

• Anonyymi
        UUSI

Yritystukiaisien nimellä.

• UUSI

Suomessa pärjää parhaiten omillaan Tuulivoimalat.

• UUSI

Isot yritykset muokkaavat hallituksen päätöksiä, hei Purra tämä ei käy jos nostat vaikka makeisten hintaa verotuksella esimerkkejä löytyy vaikka kuinka.

• Anonyymi
      UUSI

Nyt tarvitaan Pekka Haavisto apuministerinä soittamassa Trumpille terve Taneli olen Pekka etkö voisi panostaa Ukrainan juttuun mennään yhdessä prideen sen jälkeen jne minulla on YK-kokemusta olen saanut sieltä hyvin palkkaa ja matkuseskella aika paljon ...

• Anonyymi
      UUSI

Suomi EI ole Pohjoismaa.
      Se on natsi khazarian mafia juutalaisten valhe. Rotschild jne..roistoja.

• Anonyymi
      UUSI

Trump ei pidä minään tälläsiä mielistelijöitä kuten myös verkon kummaltakin puolelta pelaava Stubb, on Trumpilla Valheiden Unionin juoksupoika!
      Trump/ Brando/ Kurtz......to.......Stubb/ Sheen/ Willard
      Sanoo Apocalypse Now: "You're an errand boy sent by grocery clerks to collect the bill!"

• Anonyymi
      UUSI

Suomi ei kuulu demokraattisiin sivistysmaihin. Suomi on maineeltaan rasistien
      maa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe