Antaako tyttöystäväsi tai vaimosi vieraiden kopeloida itseään?

Anonyymi-ap

Puristella tissejä tai taputella pyllyä, tai jopa laittaa käsi haarojen väliin ja hieroa ?
Minulla oli sellainen tyttökaveri aikanaan, oli olevinaan reilun ronski ja antoi jopa kaivaa tissit paidan sisältä esille.
Kerran pelattiin räsypokkaa muutaman kaverin kanssa ja laitettiin tyttis häviämään kaikki vaatteensa. Se sai olla vielä mukana mutta sen panos oli tanssia hitaita ja antaa puristella itseään, pimeässä kierroksen voittajan kanssa. Ei tarvi arvata kuka hävisi joka kierroksella. Se taisi ottaa tanssiessaan yhden kaverin kyrpääkin takaapäin sisällensä kun oli niin kiimassa ja muutenkin takapilluista tyyppiä.
Oli muuten liukas pillu, kun samana iltana vielä nain häntä.

21

3462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En usko, mutta vittua se kyllä antaa vieraille.

• Anonyymi

Kiimasia juttuja!

• Anonyymi

Antaisin koska tahansa poikaystävän kaverin kosketella. Olis ihanaa tanssia hitaita toisiaan vasten, samalla kun hän veis kädet varovasti pyllylle.

• Anonyymi

Olen nähnyt vaimon antavan vieraiden kokeilla tissejä ja mahaa kun se on ollu raskaana ja imettänyt. Se on ollu niistä ylpeä. Kokoa ja painoa on tullut rintoihin raskausaikana tosi paljon.

Esimerkiksi yksi tuttu tuijotti vaimon tissejä olevinaan salaa kun se oli raskaana. Vaimo sanoi sille pokkana että haluatko kokeilla. Ei varmasti ollut raskaana olevan rintoja kokeillut. Kaveri lehahti punaiseksi. Vaimo kehotti uudestaan. Kaveri otti vaimon tissin käteen. Vaimo sanoi: -Mulla ei sit ole liivejä. Kaverin ilme muuttui. Se puristeli pitkään ja antaumuksella.

• Anonyymi

Kyllä antaa ja viimeksi kahden miehen ravintola reissulla tanssiessa. Ja illan edetessä niille muutakin antoi. Humalassa aivan estoton.

• Anonyymi

Kerro miten ilta jatkui miesten kanssa?

• Anonyymi

Moni nainen on humaltuvinaan saadakseen hyväksynnän kiimaiselle käytökselleen. He haluavat samoja asioita täysin selvin päinkin, mutta eivät kehtaa etteivät saisi 2huoran" leimaa.
        Oma avokkinikin on tällainen. Selvin päin naidessa uskottomuusfantasiat kiihottavat häntä suunnattomasti, mutta ei hän kehtaa edes flirttailla kavereidemme kanssa. Sitten kun edessä on drinkki tai siideri, alkaa vilauttelu ja puolituhmat jutut, vaikka ei olisi ehtinyt maistaa pisaraakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni nainen on humaltuvinaan saadakseen hyväksynnän kiimaiselle käytökselleen. He haluavat samoja asioita täysin selvin päinkin, mutta eivät kehtaa etteivät saisi 2huoran" leimaa.
        Oma avokkinikin on tällainen. Selvin päin naidessa uskottomuusfantasiat kiihottavat häntä suunnattomasti, mutta ei hän kehtaa edes flirttailla kavereidemme kanssa. Sitten kun edessä on drinkki tai siideri, alkaa vilauttelu ja puolituhmat jutut, vaikka ei olisi ehtinyt maistaa pisaraakaan.

joo paidan napit aukeaa kummasti meilläkin kun ensimmäinen huurteinen hörppy on otettu ja rintsikat lähtee ekalla vessareissulla. Sitten tanssitaan niin että paita aukee napaa asti ja rinnat vilkkuu esillä. ja varmaa antaa puristella niitä illalla kun nännit on pystyssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joo paidan napit aukeaa kummasti meilläkin kun ensimmäinen huurteinen hörppy on otettu ja rintsikat lähtee ekalla vessareissulla. Sitten tanssitaan niin että paita aukee napaa asti ja rinnat vilkkuu esillä. ja varmaa antaa puristella niitä illalla kun nännit on pystyssä.

Minun avokki on opetellut sellaiset tanssiliikket että nänni vilahtaa mekon etumuksesta sen halutessa. Olen nähnyt kun se harjoittelee peilin edessä sellaista sopivaa hartian laskemista jolla nänni tulee näkyville. Ei puhettakaan että minulle sitä esittäisi, mutta kun alkoholijuoma on tarjolla ja vieras hakee tanssimaan, niin peli alkaa.

• Anonyymi

Kerran kesässä käymme vaimon kotikylällä. Asiaan kuuluu, että vaimon vanhat panokumppanit saavat verestettyä muistoja. Pitkän viikonlopun vaimo on yhden mökillä vittu levällään.
      Jätkät nussii minkä pystyy. Se on niin hulvatonta menoa, etten edes ole mustis.
      Kaupungissa vaimo pnee kerran viikossa minulle tuntemattomien kanssa.

• Anonyymi

Semmoista se naisten kanssa tuppaa olemaan ja jos ei mies ole "höveli" näissä asioissa niin aviomiehestä tulee äkkiä sinkku...

• Anonyymi

Minusta tosiaan vaikuttaa siltä että uskollisuusvaade koskee nykyään enemmän miehiä.
        Nuoret naiset eivät siitä vaikuta välittävän lainkaan ja varttuneemmatkin vain nimellisesti. Tavallinen mies joka ei ole mikään häntä-heikki saa varautua eroon jos kerran hairahtuu vieraisiin, mutta naisille pitää antaa kaikki syrjähypyt ja flirttailut anteeksi.

• Anonyymi

Joo ei naiset ala kovin kauaa kuuntelemaan mitään moralistia kotonaan kun kerran ottajia löytyy. Miesten on parasta vain hyväksyä tilanteensa ja joko valittava sinkkuus tai se että nainen ottaa muitakin miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tosiaan vaikuttaa siltä että uskollisuusvaade koskee nykyään enemmän miehiä.
        Nuoret naiset eivät siitä vaikuta välittävän lainkaan ja varttuneemmatkin vain nimellisesti. Tavallinen mies joka ei ole mikään häntä-heikki saa varautua eroon jos kerran hairahtuu vieraisiin, mutta naisille pitää antaa kaikki syrjähypyt ja flirttailut anteeksi.

Tott kai se koskee enemmän miehiä. Montako kertaa olet eron jälkeen vain käynyt hakemassa uuden naisen? Ei tuota tapahdu tavalliselle miehelle. Minulla on ystäviä ja tuttuja jotka ovat jääneet eron jälkeen joko lopullisesti yksin tai ainakin joutuneet odottamaan useita vuosia että löytyisi edes yksi. Heidän eronneet naiset ovat kuulemma kaikki uusissa suhteissa. Ihan tavallinen nainen saa vain sormiaan napsauttamalla miehiä ihan valittavaksi asti. On parasta vain asennoitua jo ennen mitään suhteita siihen että tässä maailmassa naiset määrää mihin kaappiin sinut laitetaan odottamaan kun sänkyyn tulee taas uusi mies pitämään naista hyvänä.

• Anonyymi

Juu mielummin sinkku kun edes jakorasian kanssa aviossa ja naisten itsensä asettama raja on siihen 25 eri henkilöä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoin jo vuosikymmeniä si jot naiset tekee miehille nii kui miehet on tehny naisille si ihmetellään vie niitä huoraksi nimittelyjä ja muita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei naiset ala kovin kauaa kuuntelemaan mitään moralistia kotonaan kun kerran ottajia löytyy. Miesten on parasta vain hyväksyä tilanteensa ja joko valittava sinkkuus tai se että nainen ottaa muitakin miehiä.

Si valitsen miehenä sinkkuuden ihan koska vaan mielummin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tott kai se koskee enemmän miehiä. Montako kertaa olet eron jälkeen vain käynyt hakemassa uuden naisen? Ei tuota tapahdu tavalliselle miehelle. Minulla on ystäviä ja tuttuja jotka ovat jääneet eron jälkeen joko lopullisesti yksin tai ainakin joutuneet odottamaan useita vuosia että löytyisi edes yksi. Heidän eronneet naiset ovat kuulemma kaikki uusissa suhteissa. Ihan tavallinen nainen saa vain sormiaan napsauttamalla miehiä ihan valittavaksi asti. On parasta vain asennoitua jo ennen mitään suhteita siihen että tässä maailmassa naiset määrää mihin kaappiin sinut laitetaan odottamaan kun sänkyyn tulee taas uusi mies pitämään naista hyvänä.

Aina ny jostain joku mies löytyy joka pillun puutteessa on ei kai siihi ny naiselta tarvita muuta kun osaamista levittää reitensä jättävät antamatta ni ei mene kauvaa kun uus on jo vieraissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Si valitsen miehenä sinkkuuden ihan koska vaan mielummin

E si ku ha’kaan joten voit pitää mielipiteesi omanasi helkkarin illiteraatti

• Anonyymi

Mua ainakin saa kaikki kopeloida tisseistä ja pillusta ja taputtaa pyllylle, ei oo poikis mustis :) saatan joskus tahallaan vilauttaa tissiä ja nostaa hametta kun ei oo pikkareita

• Anonyymi

Annan kosketella itteeni joka puolelt. Mieluusimmat kohat kosketteluu on varsinkin kylpylöis, eritoten ne poreammeet. Monest mie istun keskel tai vähä sivummassa, jotta takana istuval ois helepompi yltää koskemaan. Iltapäivällä 22.07 siihe viijen–kuujen aikoihin. Oon lähössä Imatran kylpylähä ja tappii saakka oon toiveekkaana jotta joku ny juttelis ja koskettais. Voipha siitä viel tulla jotaki muutaki mukavaa poreilun päätteeks.

N35

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      204
      2368
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      40
      1582
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      135
      1232
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      288
      1028
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      972
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      296
      940
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      912
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      906
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      774
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      763
    Aihe