Teettekö, tuntuu, että jatkuvasti sais olla niitä tekemässä? Pommitetaan koko ajan tekemään niitä.
Turvallisuushavainto
13
770
Vastaukset
- Anonyymi
Lassila & Tikanoja?
- Anonyymi
Mistä arvasit 😏
- Anonyymi
Iss sama narina.. Kuitenkaan mitään kommenttia ei niihin saa.
- Anonyymi
Mulla oli aikoinaan solissa sama homma lisäksi eroarvoistettiin samoin kuin nykyään rtk:lla vain yksi voittaja joka voitti lahjakortin tms, täysin väärin jokaisen siivoojana pitäis saada joka kuukausi lahjakortti tai joku muu bonus.
- Anonyymi
ISS ja L&T vainoavat minua molemmat. L&T on jo jättänyt minun enemmän rauhaan, mutta vainosi kuulema minua vuosia. ISS on nyt viimeiset 15 vuotta yrittänyt saada minua takaisin eikä ole vielä(kään) onnistunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli aikoinaan solissa sama homma lisäksi eroarvoistettiin samoin kuin nykyään rtk:lla vain yksi voittaja joka voitti lahjakortin tms, täysin väärin jokaisen siivoojana pitäis saada joka kuukausi lahjakortti tai joku muu bonus.
Sol ei itse aikoinaan suostunut palkkaamaan minua kun hain, koska oli niin paljon kokemusta kilpailevalta yritykseltä.
- Anonyymi
Koko sinänsä tärkeä ja hyvä asia on ryssity sillä et näitä täytyy tehdä tietty määrä tietyssä ajassa. Kun ei mitään vaaraa ole näköpiirissä niin miksi niitä täytyy alkaa väkisten keksimään, aivan hullua.
- Anonyymi
niin totta. hyvä ja hyödyllinen asia pilattu.
- Anonyymi
SOL. Sama juttu. Unhodan jatkuvasti tehdä noita. Sit kinutaan tekemään niitä. Ei keksi enää mitään uutta, joten pitää pistää samoja havaintoja. Kaiken lisäkis pitää tehdä omalla ajjalla, kun aika ei muutenkaan riitä.
- Anonyymi
Joskus jos tuuraamaan menen, teen toisen jäljiltä olevat vaunut ja Siivous huone kaikki hujan hajan. Ei edes vaunujen pulloissa monesti lue mitä on, vaikka pitäisi. Muutenkin siivouksen tilat ja vaunut on meidän käyntikortti.
- Anonyymi
ruokataukoa tai kahvitaukoa ei ole aikaa pitää, mutta turvallisuushavaintoja pitää tehdä vaikka ohi lentävästä pulusta.
- Anonyymi
ihan karannut käsistä koko turvallisuushavaintotouhu, hyvästä asiasta tehty kauhea riesa, joka alkaa olemaan jo itsessään turvallisuushavainnon paikka! luo stressiä ja vie työaikaa, on lisäksi todella turhauttavaa, kun pakko keksiä jotain ihan älyttömiä juttuja, joista ei mitään hyötyä ole.
toki näitä tehdään aina, kun oikeasti havaitsee jotain riskejä ja yleisen käytännön mukaan vaaditut nejä havaintoa vuodessa onkin ihan hyvä, kuten esimiehen pitämä turvallisuusvartti neljä kertaa vuodessa...
mutta käytännössä homma toimii niin, että esimies vaatii vähintään neljää kuukaudessa!?!?!! eikä turvallisuusvarteista tietoakaan :D
turvallisuus ei kiinnosta oikeasti lainkaan, eivät edes lue niitä, kisaavat vaan kuka lähiesimies saa niitä eniten ja saavat sitten propseja omalta esimieheltään.- Anonyymi
Oon miettinyt aivan samaa,todellisuudessa niitä kiinnosta,asiat ei muutu vaikka laittelin neljån sijaan 400 havaintoa kuukaudessa:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1964286"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?992823Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am1522327Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p8622706 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark492233Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.302057- 192051
- 851909
Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1371901Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m201876