Teettekö, tuntuu, että jatkuvasti sais olla niitä tekemässä? Pommitetaan koko ajan tekemään niitä.
Turvallisuushavainto
9
409
Vastaukset
- Anonyymi
Lassila & Tikanoja?
- Anonyymi
Mistä arvasit 😏
- Anonyymi
Iss sama narina.. Kuitenkaan mitään kommenttia ei niihin saa.
- AnonyymiUUSI
Mulla oli aikoinaan solissa sama homma lisäksi eroarvoistettiin samoin kuin nykyään rtk:lla vain yksi voittaja joka voitti lahjakortin tms, täysin väärin jokaisen siivoojana pitäis saada joka kuukausi lahjakortti tai joku muu bonus.
- AnonyymiUUSI
ISS ja L&T vainoavat minua molemmat. L&T on jo jättänyt minun enemmän rauhaan, mutta vainosi kuulema minua vuosia. ISS on nyt viimeiset 15 vuotta yrittänyt saada minua takaisin eikä ole vielä(kään) onnistunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli aikoinaan solissa sama homma lisäksi eroarvoistettiin samoin kuin nykyään rtk:lla vain yksi voittaja joka voitti lahjakortin tms, täysin väärin jokaisen siivoojana pitäis saada joka kuukausi lahjakortti tai joku muu bonus.
Sol ei itse aikoinaan suostunut palkkaamaan minua kun hain, koska oli niin paljon kokemusta kilpailevalta yritykseltä.
- Anonyymi
Koko sinänsä tärkeä ja hyvä asia on ryssity sillä et näitä täytyy tehdä tietty määrä tietyssä ajassa. Kun ei mitään vaaraa ole näköpiirissä niin miksi niitä täytyy alkaa väkisten keksimään, aivan hullua.
- Anonyymi
SOL. Sama juttu. Unhodan jatkuvasti tehdä noita. Sit kinutaan tekemään niitä. Ei keksi enää mitään uutta, joten pitää pistää samoja havaintoja. Kaiken lisäkis pitää tehdä omalla ajjalla, kun aika ei muutenkaan riitä.
- Anonyymi
Joskus jos tuuraamaan menen, teen toisen jäljiltä olevat vaunut ja Siivous huone kaikki hujan hajan. Ei edes vaunujen pulloissa monesti lue mitä on, vaikka pitäisi. Muutenkin siivouksen tilat ja vaunut on meidän käyntikortti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann5113499Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1672459- 1492381
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä81808Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel481780Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k141495Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811494Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131486Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien271376- 101313