Turvallisuushavainto

Anonyymi-ap

Teettekö, tuntuu, että jatkuvasti sais olla niitä tekemässä? Pommitetaan koko ajan tekemään niitä.

13

802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lassila & Tikanoja?

• Anonyymi

Mistä arvasit 😏

• Anonyymi

Iss sama narina.. Kuitenkaan mitään kommenttia ei niihin saa.

• Anonyymi

Mulla oli aikoinaan solissa sama homma lisäksi eroarvoistettiin samoin kuin nykyään rtk:lla vain yksi voittaja joka voitti lahjakortin tms, täysin väärin jokaisen siivoojana pitäis saada joka kuukausi lahjakortti tai joku muu bonus.

• Anonyymi

ISS ja L&T vainoavat minua molemmat. L&T on jo jättänyt minun enemmän rauhaan, mutta vainosi kuulema minua vuosia. ISS on nyt viimeiset 15 vuotta yrittänyt saada minua takaisin eikä ole vielä(kään) onnistunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli aikoinaan solissa sama homma lisäksi eroarvoistettiin samoin kuin nykyään rtk:lla vain yksi voittaja joka voitti lahjakortin tms, täysin väärin jokaisen siivoojana pitäis saada joka kuukausi lahjakortti tai joku muu bonus.

Sol ei itse aikoinaan suostunut palkkaamaan minua kun hain, koska oli niin paljon kokemusta kilpailevalta yritykseltä.

• Anonyymi

Koko sinänsä tärkeä ja hyvä asia on ryssity sillä et näitä täytyy tehdä tietty määrä tietyssä ajassa. Kun ei mitään vaaraa ole näköpiirissä niin miksi niitä täytyy alkaa väkisten keksimään, aivan hullua.

• Anonyymi

niin totta. hyvä ja hyödyllinen asia pilattu.

• Anonyymi

SOL. Sama juttu. Unhodan jatkuvasti tehdä noita. Sit kinutaan tekemään niitä. Ei keksi enää mitään uutta, joten pitää pistää samoja havaintoja. Kaiken lisäkis pitää tehdä omalla ajjalla, kun aika ei muutenkaan riitä.

• Anonyymi

Joskus jos tuuraamaan menen, teen toisen jäljiltä olevat vaunut ja Siivous huone kaikki hujan hajan. Ei edes vaunujen pulloissa monesti lue mitä on, vaikka pitäisi. Muutenkin siivouksen tilat ja vaunut on meidän käyntikortti.

• Anonyymi

ruokataukoa tai kahvitaukoa ei ole aikaa pitää, mutta turvallisuushavaintoja pitää tehdä vaikka ohi lentävästä pulusta.

• Anonyymi

ihan karannut käsistä koko turvallisuushavaintotouhu, hyvästä asiasta tehty kauhea riesa, joka alkaa olemaan jo itsessään turvallisuushavainnon paikka! luo stressiä ja vie työaikaa, on lisäksi todella turhauttavaa, kun pakko keksiä jotain ihan älyttömiä juttuja, joista ei mitään hyötyä ole.
      toki näitä tehdään aina, kun oikeasti havaitsee jotain riskejä ja yleisen käytännön mukaan vaaditut nejä havaintoa vuodessa onkin ihan hyvä, kuten esimiehen pitämä turvallisuusvartti neljä kertaa vuodessa...
      mutta käytännössä homma toimii niin, että esimies vaatii vähintään neljää kuukaudessa!?!?!! eikä turvallisuusvarteista tietoakaan :D
      turvallisuus ei kiinnosta oikeasti lainkaan, eivät edes lue niitä, kisaavat vaan kuka lähiesimies saa niitä eniten ja saavat sitten propseja omalta esimieheltään.

• Anonyymi

Oon miettinyt aivan samaa,todellisuudessa niitä kiinnosta,asiat ei muutu vaikka laittelin neljån sijaan 400 havaintoa kuukaudessa:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      112
      6945
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      391
      6621
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      65
      3337
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      128
      2889
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2484
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      38
      2039
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1834
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      21
      1697
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1367
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1257
    Aihe