Kuinka monta vuotta nuoremmille voi mielestänne ryhtyä tanssikukkahattuhenkilöksi? Nimittäin näitä tanssikukkahattuhenkilöitähän on tullut ja mennyt, mutta nuoria ei, jotenka on etsittävä kehityksen tai tässä tapauksessa kehittymättömyyden juurisyytä. Ja tällöin syyttävä sirmi saattaa hyvinkin osoitta siten, että ikäkysymyksissä herkillä olevat nuoret ovat ehkä kumminkin kokeneet tanssikukkahattuhenkilöt liian monta vuotta vanhoiksi.
Kuinka monta vuotta nuoremmille voi ryhtyä tanssikukkahattuhenkilöksi?
16
282
Vastaukset
- Anonyymi
Eiväthän nuoret suostu menemään mummolaankaan, vaikka mummo kuinka odottaisi ja laittaisi leivinuunin päällisenkin kuntoon nuoria varten, koska mummo on liian monta vuotta vanhempi.
- Anonyymi
Kaverit ja päihteet on nuorille no 1.
- Anonyymi
Mikä siellä mummolassa odottaa?
Kahvit ja pullapitko pöydässä ja oikein sokuripaloja tarjolla, kermaakin kenties.
Seinällä vanha Junghans naksuttelee niin kuin jo 60 vuotta aikaisemmin mitaten
elämän turhuuden ja kaipuun syvyyden määrää.
- Anonyymi
Niin se vaan taitaa olla, että käytännössähän kaikki tähän mennessä nähdyt tanssikikkahattuhenkilöitten nuortenvalloitusyritykset ovat menneet päin mäntyjä riippumatta siitä, kuinkamontavuotta vanhempi nuorten valloitusta yrittänyt tanssikukkahattuhenkilö on ollut 🤔
- Anonyymi
Nuoria on kiva tanssittaa ja opettaa, mutta niitä ei saa yrittää iskeä. Minulla on monta nuorta tanssiystävä tyttöä, harmittaa kun lavalla on vaan renttupoikia eikä kunnon nuoria, kuten minä olin aikanaan ja tanssitin mummoja ja aina lähdin omanikäisen kanssa saatille. 60m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoria on kiva tanssittaa ja opettaa, mutta niitä ei saa yrittää iskeä. Minulla on monta nuorta tanssiystävä tyttöä, harmittaa kun lavalla on vaan renttupoikia eikä kunnon nuoria, kuten minä olin aikanaan ja tanssitin mummoja ja aina lähdin omanikäisen kanssa saatille. 60m
Ei minullakaan niitä naisia ainakaan omasta mielestä millään ole yhteensäkään niin montaa voinut olla, että yhdestäkään niistä olisi kenenkään pitänyt sellaista numeroa tekemän lähteä!
- Anonyymi
Veikkaampa että ei kovin monta vuotta nuoremmille 🤔 voisi ryhtyä?
- Anonyymi
Semmoiset ketkä on käyneet tanssi koulun teaserin taikka testerin edellisenä vuonna vois ryhtyy (vuotta) nuoremmilleen vähän niin kuis tanssi koulu isosex samal peri aatteel mil esmes riparil mennää.
- Anonyymi
Tässä kysymyksen ratkaisumallissa voitaisiin edetä siten, että tanssikukkahattuhenkilöidään vain ja ainoastaan omanikäisä, niin ei tulisi sanomista puolin eikä toisin?
- Anonyymi
Tuohon tilanteeseen on kotienjakotaloustoimikunnatkin joutuneet palaamaan takaisin.
- Anonyymi
Moni nuori on harmitellut, että tanssilavoilla ei ole yhtään heidän ikäistään tanssikukkahattuhenkilöä eivätkä he kehtaa sasti uskalla kieltää niin monta vuotta vanhempaa tanssikukkahattuhenkilöä tulemasta tanssikukkahattuhenkilöimään heitä tanssilavoilla ja tanssisomessa. Moni nuori onkin jättänyt tämän tanssikukkahattuhenkilöinti-ikepäkohdan takia koko tanssiharrastuksen joko aloittamatta tai sikseen viimeistään siinä vaiheessa, kun niin monta vuotta vanhempi tanssikukkahattuhenkilö ei ole jättänyt heitä rauhaan.
- Anonyymi
Voisiko nuoret yksinertaisesti sanoa kitos ei vanhemman tanssikukkahattuhenkilön tanssikukkahattuhenkilöintiyritykselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko nuoret yksinertaisesti sanoa kitos ei vanhemman tanssikukkahattuhenkilön tanssikukkahattuhenkilöintiyritykselle?
Entäs yhtä yhtä vanhemman tai nuoremman?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs yhtä yhtä vanhemman tai nuoremman?
Tämä on kyllä yksinkrrtainen kysymys, jonka vastauksesta takuulla saadaan tanssikukkahattuhenkilön toimesta niin monimutkallinen, että nuoretkaan ei saa siitä mitään muuta tolkkua 🤔 kuin sen, että kaikki on vanhempien taitotanssijoitten syytä. 🥳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on kyllä yksinkrrtainen kysymys, jonka vastauksesta takuulla saadaan tanssikukkahattuhenkilön toimesta niin monimutkallinen, että nuoretkaan ei saa siitä mitään muuta tolkkua 🤔 kuin sen, että kaikki on vanhempien taitotanssijoitten syytä. 🥳
Tanssikukkahattuhenkilöthän alkaisivat syyttää ikärasismista kaikkia niitä ketkä yrittäisivät neuvvoa heille, miten monta vuotta nuoremmille ei ainakaan pitäisi ryhtyä tanssikukkahattuhenkilöksi. Nimittäin tanssikukkahattuhenkilöintivapaushan ajaa kaiken muun edelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret eivät pidä yksinkertaisista vastauksista, koska heillä on taipumus tehdä yksinkertaisista kysymyksistäkin monimutkallisia kuten esimerkiksi nuoria mitäilmeisimminkin kaikkein eniten askarruttavasta kysymyksestä, mitäköhän vastakkainen sukupuoli haluaa (tansseissakin)? Ja juurikin tuota nuorten taipumusta, jota pitäisi enneminkin kutsua heikkoudeksi, tuhottomankin monta vuotta vanhemmat tanssikukkahattuhenkilöt käyttävät sumeilematta hyväkseen ja kertovat nuorille somessakin, että vastakkainen sukupuoli haluaisi antaa (tansseissakin) ikä-, haju-, ja ulkonäköperusteisia rukkasia, mutta ei ole uskaltanut, koska kukaan ei ole somessakaan kertonut heille, että niin saa tehdä.
Todellisuudessahan vastaus kysymykseen on niinkin 🤔yksinkertainen, että vastakksinen sukupuoli haluaa (tansseissakin) samaa.. 🥰💥💯❤️👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853408
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212103Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1121914