Olen nuori mopokuski nousemassa kevariluokkaan, kun syyskuussa saan tarvittavat kelpuutukset astetta korkeammalle tasolle. Te Asiantuntijat kertokaa mikä kevari sopisi minulle parhaiten kavereitten tapaamisia varten. Ajomatka kylän keskustaan on vajaa 10 kilsaa, painan 49 kiloa ja pituutta on jo kertynyt 166 senttiä. Vinkkejä odotellen.
Terveisin,
Helmi
Hei moottoristit!
18
401
Vastaukset
- Anonyymi
parhaiten sulle sopii honda monkey 125.
- Anonyymi
Et voi olla tosissasi. Honda Monkey 125 näyttää mopolta, jollainen minulla jo on! Et halunnut ymmärtää, vaikka sanoin jo nousevani ylempään moottorisitiluokkaan, kevareihin, enkä halua enää näyttää mopoilijalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi olla tosissasi. Honda Monkey 125 näyttää mopolta, jollainen minulla jo on! Et halunnut ymmärtää, vaikka sanoin jo nousevani ylempään moottorisitiluokkaan, kevareihin, enkä halua enää näyttää mopoilijalta.
Jos kuskin koko/olemus on sama kun pienehköllä mopoilijalla niin vaikka ajaisit millaisella kevarilla niin ei se tee sinusta moottoripyöräilijän näköistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kuskin koko/olemus on sama kun pienehköllä mopoilijalla niin vaikka ajaisit millaisella kevarilla niin ei se tee sinusta moottoripyöräilijän näköistä.
Etkö ymmärrä, että olen kasvuiässä?
Helmi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ymmärrä, että olen kasvuiässä?
HelmiOlet Helmi motoristien joukossa. Mutta kohta jo parikymmentä kiloa tukevampi!
- Anonyymi
Minkä verran vaikeampaa on Kevarilla ajo verrattuna Mopoon?
Helmi- Anonyymi
Siis tarkoitan hyrrävoimia, koska olen tutkinut Kevarin moottorissa olevan enemmän kierroslukuja aiheuttamassa ohjaamista kampeavia hyrrävoimia. Onko jollakulla kokemuksia?
Helmi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tarkoitan hyrrävoimia, koska olen tutkinut Kevarin moottorissa olevan enemmän kierroslukuja aiheuttamassa ohjaamista kampeavia hyrrävoimia. Onko jollakulla kokemuksia?
HelmiHyvä kysymys Helmi.
Vähäisen painosi, 49 kg johdosta hyrrävoimat saattavat korkeilla kierroksilla vastustaa jonkin verran ohjausliikkeitä. Ensimmäiseksi voisit ainakin pitää polttoainesäiliön mahdollisimman täynnä, ottaa kaveri kyytiin, tai laittaa vesipulloilla täytetty reppu selkään. Oman painon lisäys vaikkapa energiajuomia juomalla voisi myös lievittää ongelmaa.
- Anonyymi
Ei täällä nuoriso mitään kysele. Trollllli
- Anonyymi
Sitten trollit voi myös vastailla.
- Anonyymi
Itte oot Trolli. Pahoitit mieleni.
Helmi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itte oot Trolli. Pahoitit mieleni.
HelmiVanha sananlaskukin sanoo, että ei kannata antaa Helmiä sioille!
- Anonyymi
Tosta hyvä piikki.
https://www.nettimoto.com/honda/xl/3254577
Kestävä moottori, kuluttaa vähän ja riittävästi pyörää pidemmäksikin aikaa.
Sähkövehkeet on tulossa vauhdilla markkinoille ja ne saattaa olla se paras valinta jos range vain riittää.- Anonyymi
En puhu autoisita. Ja Ranke Roverista englatilaisesta kaikkein vähiten. Kyselin hyvää Kevaria, joista vieläkin halua tietoja vertailutalukkooni.
Terv. Helmi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En puhu autoisita. Ja Ranke Roverista englatilaisesta kaikkein vähiten. Kyselin hyvää Kevaria, joista vieläkin halua tietoja vertailutalukkooni.
Terv. HelmiSiis Harley Raavinrauni myöskään ei prittiajoneuvona käy?
- Anonyymi
Helmet eivät sovi kahvankääntäjille.
- Anonyymi
Helmi on esittänyt asiallisen kysymyksen moottoristien palastalaisille, eli vastailkaapa nyt Helmille asiantuntijoina hänen ongelmansa selvittämiseksi ja hänen pääsemiseksi ylöspäin ns. step- by- step, mopoluokasta kevariluokkaa ja lopullisena tähtäimenään kaikkien moottoristien ylin luokka, eli moottoripyöräluokka.
- Anonyymi
Paha on mennä sanomaan toisen puolesta, että mikä on paras.
Kun mitään erikoista ei mainitu (rata-ajoa, sorateitä tms.) niin Helmille käy varmaan ihan mikä tahansa kaupasta löytyvä peli. Sellainen, mikä tuntuu käteen sopivimmalta.
Se on sitten makuasia, että kiinnostaako enemmän kyykkymalli vai enduro, vai joku siltä väliltä.
Tervetuloa joukkoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853408
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212103Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1121914