Olen nuori mopokuski nousemassa kevariluokkaan, kun syyskuussa saan tarvittavat kelpuutukset astetta korkeammalle tasolle. Te Asiantuntijat kertokaa mikä kevari sopisi minulle parhaiten kavereitten tapaamisia varten. Ajomatka kylän keskustaan on vajaa 10 kilsaa, painan 49 kiloa ja pituutta on jo kertynyt 166 senttiä. Vinkkejä odotellen.
Terveisin,
Helmi
Hei moottoristit!
13
193
Vastaukset
- Anonyymi
parhaiten sulle sopii honda monkey 125.
- Anonyymi
Et voi olla tosissasi. Honda Monkey 125 näyttää mopolta, jollainen minulla jo on! Et halunnut ymmärtää, vaikka sanoin jo nousevani ylempään moottorisitiluokkaan, kevareihin, enkä halua enää näyttää mopoilijalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et voi olla tosissasi. Honda Monkey 125 näyttää mopolta, jollainen minulla jo on! Et halunnut ymmärtää, vaikka sanoin jo nousevani ylempään moottorisitiluokkaan, kevareihin, enkä halua enää näyttää mopoilijalta.
Jos kuskin koko/olemus on sama kun pienehköllä mopoilijalla niin vaikka ajaisit millaisella kevarilla niin ei se tee sinusta moottoripyöräilijän näköistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos kuskin koko/olemus on sama kun pienehköllä mopoilijalla niin vaikka ajaisit millaisella kevarilla niin ei se tee sinusta moottoripyöräilijän näköistä.
Etkö ymmärrä, että olen kasvuiässä?
Helmi - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ymmärrä, että olen kasvuiässä?
HelmiOlet Helmi motoristien joukossa. Mutta kohta jo parikymmentä kiloa tukevampi!
- Anonyymi
Minkä verran vaikeampaa on Kevarilla ajo verrattuna Mopoon?
Helmi- Anonyymi
Siis tarkoitan hyrrävoimia, koska olen tutkinut Kevarin moottorissa olevan enemmän kierroslukuja aiheuttamassa ohjaamista kampeavia hyrrävoimia. Onko jollakulla kokemuksia?
Helmi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tarkoitan hyrrävoimia, koska olen tutkinut Kevarin moottorissa olevan enemmän kierroslukuja aiheuttamassa ohjaamista kampeavia hyrrävoimia. Onko jollakulla kokemuksia?
HelmiHyvä kysymys Helmi.
Vähäisen painosi, 49 kg johdosta hyrrävoimat saattavat korkeilla kierroksilla vastustaa jonkin verran ohjausliikkeitä. Ensimmäiseksi voisit ainakin pitää polttoainesäiliön mahdollisimman täynnä, ottaa kaveri kyytiin, tai laittaa vesipulloilla täytetty reppu selkään. Oman painon lisäys vaikkapa energiajuomia juomalla voisi myös lievittää ongelmaa.
- AnonyymiUUSI
Ei täällä nuoriso mitään kysele. Trollllli
- AnonyymiUUSI
Sitten trollit voi myös vastailla.
- AnonyymiUUSI
Itte oot Trolli. Pahoitit mieleni.
Helmi - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itte oot Trolli. Pahoitit mieleni.
HelmiVanha sananlaskukin sanoo, että ei kannata antaa Helmiä sioille!
- AnonyymiUUSI
Tosta hyvä piikki.
https://www.nettimoto.com/honda/xl/3254577
Kestävä moottori, kuluttaa vähän ja riittävästi pyörää pidemmäksikin aikaa.
Sähkövehkeet on tulossa vauhdilla markkinoille ja ne saattaa olla se paras valinta jos range vain riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as993832Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna383286- 613271
- 683079
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702940Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672849On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632544Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802351- 452182
Yhtäkkinen vanheneminen kasvoista?
Voiko noin 33-vuotiaana jo vanhentua kasvoista yhtäkkiä niin paljon että tuntuu että peilistä katsoo eri ihminen? Käyti1612177