Luin uutisen, jonka mukaan kaikkiin Elisan liittymiin on keväästä lähtien sisällytetty mobiilivarmenne, mutta minun heinäkuun laskussani yhä vaan laskutetaan mobiilivarmenteesta 2,99 euroa?
Mobiilivarmenteesta laskutetaan?
6
298
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla liittymäsopimuksen syy. Päivitä sopimus uuteen, niin mobiilivarmenteesta ei tule erikseen mainintaa. Elisan asiakaspalvelu auttaa näissä asioissa.
- Anonyymi
Ensin myyvät erillisenä palveluna vaikka mitä, sitten laskuttavat ostetusta palvelusta ja uudesta korkeampaan hintaan sisältyvästä molemmista yhtä aikaa.
Saisivat ainakin ilmoittaa ja lopettaa samasta palvelusta kahteen kertaan laskuttamisen. - Anonyymi
Eihän se mobiilivarmenne edes toimi eSIM:ssa. Joutuuko siitä silti maksamaan?
- Anonyymi
Elisan asiakkaidensa paskapäinen pakkorahastus on karannut käsistä. Sinulta veloitetaan palveluista, vaikka et ottaisi yhtään käyttöön. Ainoa keino laskea hintaa järkevälle tasolle, on kilpailuttaa operaattorit aina kun määräaikaisuus/ soppari on loppumassa. Kyllä ne silti haluaa maksavista asiakkaista pitää kiinni. Parempi se on kuin menetetty asiakas.
- Anonyymi
Itse lähdin elisalta , se kannattaa rahallisesti todellakin , ja ongelmatkin jäivät pois sen siliäntien ja yhteydet pelanneet samalla lailla .
- Anonyymi
Mobiilivarmenne tulee kalliiksi.
Mm. estää prepaidtarjouksien hyödyntämisen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1504916- 1883973
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1223639Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia452940- 1381896
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441697Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.321430Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631404Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261309Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211281