Snobi ???

mitä tarkoittaa?

Mitä tarkoittaa snobi?

14

17739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuten vain)

Sonbilla iskä ajoi bemaria tai muuta sellaista!pelasi golfia ja perhe teki etelänmatkan paristi vuodessa,snobi katsoo vähän ylen muita eli köyhempiä tai ns.duunareita.
      snobi voi olla sellainenkin tai kutsutaan joka on ollakseen ja pröystäilee merkkikuteissa ja osamaksu iskän autosta tai työsuhdeautosta.
      asuu tietysti hienostoalueella.
      snobiperheeksi kutsutaan myöskin usein tyyppejä jotka sulkee oman muksun virheet tai teot ja syyttää niitä muita,tyyliin meidän matti on kiltti poika ja se ei voi leikkiä liisan ja allin ja kallen kanssa kun ne kiroili kerran tai jotain muuta.
      mutta yleensä se joka on vähän ehkä varakkaammasta perheestä ja on kuitenkin normaali nuori eikä pröystää tai ylenkatso niin saa usein kateellisilta kuulla sanoja snobi tms.
      kuinka niin?

• ....muuten vain

snobeiksi on jo vanhanajan peruja niin usein kutsuttu esimerkiksi suomenruotsalaista sanoin:hurri snobi!

• Mikkojokaeiolesnobi

Snobi on hienostelija, yleensä näyttää tälläisen taviksen tallaajan silmissä nyypältä. Pukeutuu yleensä merkkivaatteisiin. Syö jäätelöä haarukalla. Käy mm. golffaamassa ja tennistä pelaamassa. Asuu kunnon hienostoalueella [Omakotitalo, sisustettu varmaan yli 15 000 eurolla.]. Ei anna lastensa leikkiä tavallisten lasten kanssa. Naama täynnä meikkiä. Luulee olevansa täydellinen koska syö jäniksen ruokaa.

• Von Jägerströmp
        Mikkojokaeiolesnobi kirjoitti:

Snobi on hienostelija, yleensä näyttää tälläisen taviksen tallaajan silmissä nyypältä. Pukeutuu yleensä merkkivaatteisiin. Syö jäätelöä haarukalla. Käy mm. golffaamassa ja tennistä pelaamassa. Asuu kunnon hienostoalueella [Omakotitalo, sisustettu varmaan yli 15 000 eurolla.]. Ei anna lastensa leikkiä tavallisten lasten kanssa. Naama täynnä meikkiä. Luulee olevansa täydellinen koska syö jäniksen ruokaa.

Pakko oli tarttua, 15000 eurolla nyt ei saa sisustettua mitään. Kirjahyllyt maksaa sen verran.

• 4D:stä katsoin..

Snobi on ihminen, joka esittää rikasta, vaikkei oliskaan ja hienostelee. Ne saattaa syödä banaanin veittellä ja haarukalla! 4D:ssä oli joskus juttu niistä.(Syyttäkää niitä jos oon ihan väärässä..)

• tässä

Ihme kyllä CD-Factasta löytyi:

snobi (< engl.), hienostelija, keikari, käyttäytymisellään, pukeutumisellaan, puhetavallaan yms. keikaroiva henkilö.

• 197666

Keikaroiva =D
        Niin snobi on siis ihminen joka pröystäilee rahoillaan

• hjarjh
        197666 kirjoitti:

Keikaroiva =D
        Niin snobi on siis ihminen joka pröystäilee rahoillaan

..vaan se hienostelee, ja kuvittelee olevansa hienompi ku muut!!!

• 197666
        hjarjh kirjoitti:

..vaan se hienostelee, ja kuvittelee olevansa hienompi ku muut!!!

Sama asia

• former snob.

sen voin sanoa että suurin osa snobeista on tyhjäpäisiä ja pröystäilee rahoilla, joillain ei edes ole rahaa mutta viimeisillä "hiluillaan" yrittää "snobeilla" :D hah
      säälittävää touhua sanon minä.
      eikä siinä ole mitään järkeä!
      raha ei tuo onnea, jos rahaa pitää onnena!
      i know..

• tsädäämmmm

Joku voi olla onnellinen pelkästä rahasta :) I'm.

• rahamies
        tsädäämmmm kirjoitti:

Joku voi olla onnellinen pelkästä rahasta :) I'm.

Raha kyllä tuo onnea kun osaa sitä käyttää

• asdasdadsd
        rahamies kirjoitti:

snobi meinaa vähän niiku pervoo muttei kuitenkaa iha

• ...
        rahamies kirjoitti:

Olen samaa mieltä ainakin siitä että raha tuo onnea, koska ainakin tälläsenä opiskelijana on todella mukavaa kun saa kuussa sen 180e kätee ja elä sillä sit kuukaus ja maksa koulumatkat yms.. -.- nii on se ihan mukavaa jos ois rahaa ruokaa edes puhumattakaan vaatteista..
        En mä rahaa paljoo tarvis enkä kalliita vaatteita jos nyt ees sais kuukaudeks terveellistä ruokaa eikä pelkkää makaroonia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60