joita kaikki eivät halua uskoa ja jolta osa ihmisistä sulkee silmänsä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2dd1e27a-287b-488e-bd0a-64b3360f4fb0
Uutiset kertovat totuuksia
18
173
Vastaukset
- Anonyymi
Suojelupoliisin tiedote ääripoikeiston uhasta
https://supo.fi/aarioikeistolainen-ideologia - Anonyymi
Ei tuota ole olemassa kiistää persu.
- Anonyymi
Totuus ei pala tulessakaan.
- Anonyymi
Ulkomaalaistaustaisuuden määritelmä on vaihdellut vuosien kuluessa, mutta vuodesta 2012 Tilastokeskus määrittelee tällaiseksi henkilön, jonka molemmat vanhemmat tai ainoa tiedossa oleva vanhempi on syntynyt ulkomailla. Ulkomaalaisten ja ulkomaalaistaustaisten tekemien rikosten määrä on lisääntynyt Suomessa 2000-luvulla sekä määrällisesti että suhteessa valtaväestöön. Helsingin väkivaltarikostilastoissa korostuvat ulkomaalaistaustaiset nuoret eli nuoret, joiden kumpikin tai ainoa tiedossa oleva vanhempi on syntynyt ulkomailla.[1]
- Anonyymi
Poliisin huoli jopa 150 vaarallisesti käyttäytyvästä nuoresta herätti kiitettävän paljon keskustelua. Toisaalta se näyttää myös herättäneen monissa tarpeen vähätellä ongelmaa tilastokikkailulla ja pyrkimällä kieltämään maahanmuutosta puhumisen maahanmuuttajanuorten tekemien väkivaltarikosten yhteydessä.
- Anonyymi
Niin kertovatkin. Varsinkin Iltalehti🤣
- Anonyymi
Sama uutinen oli muissakin medioissa.
- Anonyymi
Älkää lukeko. Tulee paha mieli. Muistinkohan kastella kukat tänään? Kissakin sai ruokaa. kai.
- Anonyymi
Kun tavis ilman taustojen tietoa lukee toimittajan päivänperhosia 1 2 3 ... ukraania sitä truump tätä sesaanoi toota ... hänen sikansa kuluu ja pian on päivä pulkassa ja päässä pyörii tyhmää ilman mitään yhtenäistä kuvaa tyh jää jäljelle
Pos taajahä rikko sen sijaan on lintma nistipaatti henkisestipsyko jonka hormonikiima ajaa esiintymään ihan sama sitämilloinkin, ei ole pa ranne taviksessa koskavika geneettinen Trump ' valtio olen minä, sen kuvan saa kun lukee uutisia. Trump määrää ei Yhdysvallat.
- Anonyymi
Kommentit jotka koskevat raakoja maahantulleiden rikoksia estetään.
- Anonyymi
Päinvastoin, niitä tuodaan esille varsinkin kun persu on ylläpidossa.
- Anonyymi
Pekka Haavisto apuministerinä soittamassa Trumpille terve Taneli olen Pekka etkö voisi panostaa Ukrainan juttuun mennään yhdessä prideen sen jälkeen jne minulla on YK-kokemusta olen saanut sieltä hyvin palkkaa ja matkuseskella aika paljon ...
- Anonyymi
Stubb voitti presidentin vaali erittäin niukasti, kuvastaa kuinka luotettu Pekka Haavisto on,
- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Kummallista kun pitää kirjoittaa täysin paskaa vaikka tietää asian oikean laidan.
Totta mutta koska itse et tunne taustoja jako pioit jaka malla toi mitta ja puheita
Niin pskaa siitä tulee vaikket tiedä. Olet lisäksi oppimattomana arvostelukyvytön eli luulet kopioivasi osaajia kun et ymmärrä - Anonyymi
Persu ei parempaan pysty. Silkkaa peetä suoltaa.
Arvostelkaa Persut omia edustajia miten haluatte.
Tiedotusvälineitä seuraamalla olet perillä miten asian laita on, kyllä tahallisen paska vääristelyn huomaa jokainen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433633- 362304
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321905- 181648
- 171639
- 231578
- 241427
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai841368- 171322
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko891252