Terra Terra....

Anonyymi-ap

sama tahti on askelten....tappioo tappioo. jos louhitaan yli 50 milj tonnia kiveä ja josta 2/3 on raakkua joka ei tuota sentin killaa eipä ihme. tuolla 1/3 pitäis kattaa kaikki kulut. miettikää sitä pa määrää/ vrk. toistakymmentä kiviautoa jauhaa 22h/vrk ja siihen lisäksi pari kuokkaa ja 944 pillari. on melekonen rapakko löböä/ vrk
ja tämä vain jogistiikasta. siihen muut kemikaalit lisäksi. van niinhän se pässikin luottaa sarviinsa.

27

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei haittaa, olemme kaikki terran osakkaita ja siksi onnellisessa asemassa.
      Valtionyhtiössä tappiot ei haittaa mitään, nehän voi vähentää verotuksessa.

• Anonyymi

Niin eikös sijoittajat laita tappiot verotukseen, saa vähennyksiin. Minä taidan kirjata oman osani seuraavassa verotuksessa.

Vittu nämä luuserit hakkaa päätä seinään ja veronmaksaja maksaa. Kattokahan mitä peeloja siellä on päälliköinä ja miten osa niistä ainakin elvistelee koko ajan vapaa-ajan vietteillään. Kunnon suojatyöpaikka osalle kun kaverit pitää kaverit töissä.

• Anonyymi

Talvivaaralla oli oikeita osakkeenomistajia ennen konkurssia jotka olivat sijoittaneet omaa rahaa ko yhtiöön. Yhtiön kurssi max vajaa 8 euroo vuonna 2011...viisaat möivät jotkut jäi odottamaan vielä parempaa. Nykyiset terran osakkaat ovat vain renkejä omien veroeurojen kautta. ette saa muita osinkoja kuin palkan mukana. thats it! etkä voi vähentää verotuksessa muuta kuin matkat helvetinesikartanoon.

• Anonyymi

Valtion työllistämistuki kaivostoiminnallisesti, leipää työtä tekemällä...hyvinvointia Valtion kustannuksella.

• Anonyymi

Pulju nurin, niin saadaan Sotkamon työllisyysluvut oikealle tasolle.

• Anonyymi

Kaivos työllistää hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaivos työllistää hyvin.

Yritykset työllistyvät, naistyövoimaa siivoukseen, ruuanlaittoon, tarjoiluun, astioidenpesuun, ukko tienaa Akalleen euroja...

• Anonyymi

Valtavassa akussa on virtaa koko kunnalle, lataamalla lisää kalliota saadaan elinvoimaa...magneettisuus on vetävä voima kuntaan.

• Anonyymi

VIERIVÄ KIVI EI SAMMALOIDU

• Anonyymi

• Anonyymi

Kivijalan päälle on turvallista rakentaa, kivijalan varaan on aina rakennettu!

• Anonyymi

LEHTI VIHREÄÄ ELI KLOROFYLLIÄ KASVAA PUISSA!

• Anonyymi

Soppakauha traktorissa?

• Anonyymi

Kivessä on sähköä, sähkönjohtavuus todella suuri!

• Anonyymi

KRUUNUN JALOKIVET ESIIN? TURMALIINI-JALOKIVET, TIMANTTINEN KUHMOKIN NAAPURINA.

• Anonyymi

Turmaliinikorut ovatkin todella arvokkaita! Punaisia, sinisiä, vihreitä, harmaita, mustia... valtava värikirjo Sotkamon ja Kuhmon jalokivissä...jalometalleja mukaan.

• Anonyymi

Kivinen tie vie lopulta perille!!

• Anonyymi

Se pyörii sittenkin...

• Anonyymi

Mitä väliä kun tuottaa uraania joka tärkeä aineosa esin ydinpommiin sekä ydinvoimalaan..Samoin tehdas pyörii hamaan tappiin saakka kun on valtion omistuksessa oleva pulju.!

• Anonyymi

Järkevämpää olisi nuo rahat laitella erilaisiin KANNATTAVIIN yrityksiin, uusiin ja vanhoihin. Parantaa INFRAA ynnä muuta hyödyllistä. Kannattaviakin kaivoksia on olemassa. Terrafame ei, eikä koskaan tule olemaan. Suurin osa rahasta valuu ulkomaille.

Tiesittehän muuten että kaivosteollisuus tekee isolla rahalla Venäjän kauppaa... Eikös sen Venäjän pitänyt olla HYihyi?

• Anonyymi

Vesipää. Samassa lauseessa ei ole pistettä (.) ja huutomerkkiä (!).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järkevämpää olisi nuo rahat laitella erilaisiin KANNATTAVIIN yrityksiin, uusiin ja vanhoihin. Parantaa INFRAA ynnä muuta hyödyllistä. Kannattaviakin kaivoksia on olemassa. Terrafame ei, eikä koskaan tule olemaan. Suurin osa rahasta valuu ulkomaille.

Tiesittehän muuten että kaivosteollisuus tekee isolla rahalla Venäjän kauppaa... Eikös sen Venäjän pitänyt olla HYihyi?

Kaivosten ympärillä toimii paljon muuta kannattavaa yritystoimintaa, ilman kaivoksia niitä ei olisi enää olemassakaan!!

• Anonyymi

TORIUM ON NYKYPÄIVÄÄ. TORIUM ALKUAINE ON ETSITYIN KALLIOPERÄSTÄ!

• Anonyymi

Olen ylpeä että juuri meidän kunnassa on valtakunnallisesti ja Euroopan tasolla merkittävä yritys. Niin huoltovarmuuden kuin työllisyyden kannalta. Uuninpankolla makaajat itkee ja duunarit tekee hommat. Näin se on aina ollut ja tulee olemaan. Me jatketaan työtä kaivoksemme eteen ja pitkään tulevaisuuteen.

• Anonyymi

Säälittäviä tappion tekijöitä. Siihen pystyy kuka vain.

• Anonyymi

• Anonyymi

Talkoolaisia paljon?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2191
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      168
      864
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe