https://youtu.be/lG19up8xP18?si=2s2_h4kdjx8bJEnz
Kuvassa olevia keltaisia sadetakkeja ei täällä Porissa tarvita.
Kirjurinluodollaon kuuma tunnelma illalla.
Avaan ikkunan ja kuuntelen
Pori Jazz Ultra Bra
22
196
Vastaukset
- Anonyymi
No hyvä, esikoiseni tulee sinne huomena. Ihmettelin, kuinka Pori voi voittaa mökin näillä säillä.
https://youtu.be/NlwIDxCjL-8?si=ZaeInrOxh5Q3n7td
Tässä syy, Sting
Voittaa tullen mennen jonkin hyttysmökin- Anonyymi
Leskel71 kirjoitti:
Tässä syy, Sting
Voittaa tullen mennen jonkin hyttysmökinSting onkin iänkin takia sopiva meidän palstalle, hyvä jätkä. Paljon hyviä lauluja tehnyt, erityisesti tykkään loistavasta LPstä 'Ten summoners tales'.
- Anonyymi
Leskel71 kirjoitti:
Tässä syy, Sting
Voittaa tullen mennen jonkin hyttysmökinBingo, juuri häntä tulevat kuuntelemaan. Katselusta en osaa sanoa, mutta ehkä siellä ei nyt ole niiin paljon populaa kuin silloin, kun itse olen ollut viimeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bingo, juuri häntä tulevat kuuntelemaan. Katselusta en osaa sanoa, mutta ehkä siellä ei nyt ole niiin paljon populaa kuin silloin, kun itse olen ollut viimeksi.
Policen jälkeen Sting kehittyi hienosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Policen jälkeen Sting kehittyi hienosti.
Sehän on hyvä. Mutta melko ihmeellistä, että ne ovat yleensä taiteilijoita, joista voidaan sanoa, että ovat kehittyneet ja menneet eteenpäin.
- Anonyymi
Väsyneet katseet käheät äänet, taustalla aurinko joka ei lämmitä. Minulla on vain punaiset stringit jalassa, olen jo Rauman kohdalla tulossa Poriin
- Anonyymi
Toivootavasti pääsit perille....
- Anonyymi
Nyt käy kateeksi. Ei jouda Poriin kun haluan poimia mustikoita. Pitää kiirehtiä poimimaan niistä lähipaikoista missä ei mene hukkaan. Menköön osaavammat ja suuntavaistoiset kauemmaksi. Ihastuin jazziin hiljattain ja haluaisin kuulla lisää. Tosin kuulin joltakin kävijältä ettei siellä Porissa soiteta puhdasta jazzia. Ei se minua haittaisi, en niin hyvin hallitse tätä lajia.
- Anonyymi
Puhdasta jazzia on kai joskus alkuaikoina ollut enemmänkin.
- Anonyymi
Kyllä siellä soitetaan ihan puhdasta jazzia(kin). Siellä on monta lavaa ja pienemmillä soittavat alan oikeat tekijät ja osaajat. Heille ei ehkä riitä kuulijoita siinä määrin, että pääsisivät päälavalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä soitetaan ihan puhdasta jazzia(kin). Siellä on monta lavaa ja pienemmillä soittavat alan oikeat tekijät ja osaajat. Heille ei ehkä riitä kuulijoita siinä määrin, että pääsisivät päälavalle.
Kyllä jazzin soittajien pitäisi soittaa päälavalla, kun festivaalin nimi on Pori-jazz.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jazzin soittajien pitäisi soittaa päälavalla, kun festivaalin nimi on Pori-jazz.
Tämän kansan syvät, runsaat massat eivät liikkuisi päälavaa kohti, jos siellä soitettaisiin ihan oikeaa improvisaatiojazzia. Onneksi jazzin voi ajatella ja käsittää myös laajasti, musa(kaan) ei kaipaa raja-aitoja ja ennakkoluuloja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän kansan syvät, runsaat massat eivät liikkuisi päälavaa kohti, jos siellä soitettaisiin ihan oikeaa improvisaatiojazzia. Onneksi jazzin voi ajatella ja käsittää myös laajasti, musa(kaan) ei kaipaa raja-aitoja ja ennakkoluuloja.
Jazzia on tosiaan kaikenlaista, monia nimityksiä eri tyyleille, fuusiojazz, trad.jazz, jne.
- Anonyymi
Länsirannikolla paistaa.
- Anonyymi
Hellepäivät jatkuu, nautimme.
- Anonyymi
Rock on jazzeillakin mukana.
- Anonyymi
SRV on yksi todellisista huipuista Porin lavalla, tais pres. Koivistokin käydä tervehtimässä Stevietä.
- Anonyymi
HYvä, että jotkut jaksaa ja joitain kiinnostaa nämä festarit. Minulta se juna meni jo!
Nuoruudessa tuli niitä kahlailtua läpi niin monet, että nyt kahlailen vain kesämökin järvessä noin kymmenisen kertaa päivässä, sen verran hellettä on pitänyt- AnonyymiUUSI
Kahlailet. Mikset sinä hyvä ihminen ui?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003637
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413173- 2232765
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?382339- 351656
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241476Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411466- 141351
- 141304
- 221261