Täällä on todella asiatonta kommentointia. Turha on hakea mitään neuvoja tältä osiolta. Moni ei käsitä omaa tyhmyyttään.
Täällä on todella asiatonta kommentointia. Turha on hakea mitään neuvoja tältä osiolta. Moni ei käsi
12
197
Vastaukset
- Anonyymi
Pääsääntöisesti aloittaja vastaa itselleen
- Anonyymi
jos et osaa auttaa nii pysy poissa kokonaan täältä
- Anonyymi
Täällä saa kait kysyäkin vai onko tämä palsta vain n.s *ittuilu palsta. Ei voi auttaa jollei joku kysy mutta siinäpä se ongelma onkin, joku jos jotain suhtkoht järkevää kysyy niin ei tule muuta kuin kuraa niskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä saa kait kysyäkin vai onko tämä palsta vain n.s *ittuilu palsta. Ei voi auttaa jollei joku kysy mutta siinäpä se ongelma onkin, joku jos jotain suhtkoht järkevää kysyy niin ei tule muuta kuin kuraa niskaan.
johtuu trolleista: jos 9 viestiä kymmenestä on selvästi trollausta ja loput tulkitaan vahingossa trolleiksi - trolli on saavuttanut tavoitteensa eli palsta on käyttökelvoton. Ainoa tapa päästä eroon trolleista on moderointi ja tätä varten käyttäjien pitäisi rekisteröityä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
johtuu trolleista: jos 9 viestiä kymmenestä on selvästi trollausta ja loput tulkitaan vahingossa trolleiksi - trolli on saavuttanut tavoitteensa eli palsta on käyttökelvoton. Ainoa tapa päästä eroon trolleista on moderointi ja tätä varten käyttäjien pitäisi rekisteröityä.
Mutta ei sekään käy pelastustiestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei sekään käy pelastustiestä.
Jep. Niin kauan kuin "tekoäly" suorittaa moderoinnin mitään ei ole tehtävissä. Palstalta häipyisi 99% viesteistä jos ihminen moderoisi.
- AnonyymiUUSI
Jos joku jotain kysyy niin ehkä muutama järkevä vastaus tulee ja sen jälkeen ruvetaan kirjoittamaan ukrainan sodasta ties mitä soopaa ja välillä siihen väliin hoitoon meno kehoituksia. Ihme porukkaa täällä pyöriikin.
- AnonyymiUUSI
Kaatopaikaksi tämä muuttui sen jälkeen, kun moderointi annettiin automatiikan hoidettavaksi. Nähtävästi omistajatahoa ei tämä sivusto kiinnosta pätkän vertaa, niin antavat tämän vajota kirjaimellisesti paskaan.
- AnonyymiUUSI
Sääliksi käy.
- AnonyymiUUSI
Nyt palstalla riidellään mikä on suosituin ja mikä sumentaa, lapsilla on lapsien leikit.
- AnonyymiUUSI
KUNNIA UKRAINALLE
VAPAUS VENÄJÄLLE- AnonyymiUUSI
Mitähän tuossa seitsemännessä vastauksessa sanottiin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702950Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672849On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli331841- 601627
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181609- 351575
- 591526
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,151430