Bob Dylan tulee Suomeen!

Anonyymi-ap

Hän pitää konsertin Helsingissä lokakuussa. Dylan kuulostaa määkivältä lampaalta, joten en menisi häntä kuulemaan, vaikka minulle maksettaisiin siitä. Saapa nähdä montako lippua Veikkaus-areenalle myydään (entinen Hartwall-areena).

7

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomalaiset ovat varmaan kiinnostuneita, onko aloittaja menossa kuulemaan Dylania.

• Anonyymi

"Suomalaiset ovat varmaan kiinnostuneita, onko aloittaja menossa kuulemaan Dylania."

Niin minäkin arvelin ja juuri siitä syystä asiasta mainitsin. Musikaalisiin soittajiin kuuluva The Shadows -yhtyeen komppikitaristi Bruce Welch muuten mainitsee kirjassaan 'A Life In The Shadows', että Dylanin kitara ja huuliharppu oli joissakin levytyksissä viritetty hieman eri sävelkorkeuksille.

Itse olen kuullut hyvin vähän Dylanin tuotantoa, eikä noita epävireisiä kappaleita ole sattunut korviini. Tai jos on, niin on ollut niin paljon muuta tärkeämpää puuhaa ja touhua tai huono äänentoistolaitteisto ja taustamelua, tai jokin muu syy, etten ole asiaan kiinnittänyt huomiota.

Dylan on kyllä mielestäni kirjoittanut muutamia erinomaisia kappaleita, esimerkiksi lähes tyystin unohdetun 'Tomorrow Is A Long Time', josta Dylanin oman arvion mukaan Elvis Presley levytti parhaan version. Sitä ei liene kovin moni kuullutkaan. Taitaa muuten olla Elviksen pisin studiolevytys, melkein viisi minuuttia.

• Anonyymi

Harmi että kaikki suuret muusikot ovat kuolleita, Dylan sentään vielä sätkii. En tiedä, pitäisikö mennä ottamaan vaikka valokuva, jos ei muuta.

Määkijöille riittää nykymainstream.

Dylanin suht tuore joululevy(!) oli yllättävän virkeä, ajassaan ja (ikinä) genressään.

• Anonyymi

"Harmi että kaikki suuret muusikot ovat kuolleita"

Ei suinkaan! Hank Marvin elää, levyttää ja keikkailee yhä. Hän aloitti vuonna 1958.

• Anonyymi

Dylan on yksi parhaista lauluntekijöistä ikinä.

• Anonyymi

Danny on tausta laulajana.ja lämmittely bändinä.

• Anonyymi

Anna puu oikotie määkimässä..ä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      104
      2301
    2. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1430
    3. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1428
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      31
      1424
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1243
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      340
      1094
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      995
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      944
    9. 122
      821
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      806
    Aihe