Arvoisa Espoon kaupunginjohtaja Kai Mykkänen
Olette olleet yksi innokkaimpia maahanmuuttajien hyysääjiä Suomessa. Sen seuraukset nähdään kaikkialla ja nyt kesällä erityisesti uimahalleissa, maauimaloissa ja meren ja järvien yleisillä uimapaikoilla.
Kaikki on paskottu. Suomalaiset eivät enää ilje mennä itse maksamiinsa uimaloihin kaiken paskan keskelle. Vaikka altaat kuinka puhdistettaisiin ja myrkytettäisiin ja vesi vaihdettaisiin, huomenna se on samanlainen.
Uimaloista on tullut mölyämisen, kirkumisen, huutamisen ja häiritsevän hyppimisen paikkoja. Puhumattakaan naisten ja tyttöjen kourimisesta ja muusta häirinnästä.
Ainoa, mikä toimisi on kieltää tiettyjen kansanryhmien pääsy uimapaikoille kokonaan. Mistään ei löydy riittävästi järjestyshenkilöitä valvomaan uimahallissa uintia täysissä likaisissa vaatteissa ja suihkuissa käymättä.
Kyse ei ole rasismista vaan sivistyneestä elämästä yhteisissä tiloissa. Ja tosiasiassa olette rasisti suomalaisia kohtaan, koska me suomalaiset emme enää voi käyttää julkisia uimatiloja. Emme ole tottuneet elämään paskassa.
Virkakunta on hiljaa ja selittää ongelmaa kesäripuliksi. Eihän kukaan järjissään oleva ihminen mene ripulissa julkisiin uimatiloihin. Eikä valvojat pysty estämään paskomista ja kusemista altaisiin.
Olette kaupunginjohtaja lähes 20.000 euron palkalla. Hoitakaa tämä itse aiheuttamanne ongelma ja pikaisesti.
Suomeen Uimaan.
10
155
Vastaukset
- Anonyymi
Vantaa asensi 4000e verhot uimahallin ikkunoihin, koska muslimit vaativat, että heidän omaisuutensa/ naiset voivat uida suojassa vääräuskoisten miesten himokkailta, yök, katseilta. Montako suomalaisen raiskaamaa musunaista on 30 vuoden aikana ylittänyt uutiskynnyksen ja pöyristyksen? Nolla.
- Anonyymi
Kokkolassa sama meno. Täysikaapu päällä altaaseen, ja , Afrikkalaiset pesemättä altaaseen.
- Anonyymi
rasisti saatan mena itsa pesula
- Anonyymi
Hyvinvointialueen työntekijöiltä ei kyllä odoteta vastaavaa käytöstä, vaikka olisi kantasuomalainen. Ymmärretään ja ymmärretään loputtomiin.
- Anonyymi
Kokkolassa jopa useissa sotaharjoituksissa karastuneiden upseerien meno uimahalliin estetään porttikielloin.
- AnonyymiUUSI
Mitä tällä on Kokkolan kanssa tekemistä, mene Espoon ketjuun.
- AnonyymiUUSI
Mee ite
- AnonyymiUUSI
Tämä teema ei tuo persuille jytkyä enää.
- AnonyymiUUSI
Nehä on alottanu taas mamutuksen äänten toivossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nehä on alottanu taas mamutuksen äänten toivossa.
Neekerinpaska se on mikä määrää !
kyllä me kiltisti totellaan , se on meillä geeneissä , orjakansaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628