Suomeen Uimaan.

Anonyymi-ap

Arvoisa Espoon kaupunginjohtaja Kai Mykkänen

Olette olleet yksi innokkaimpia maahanmuuttajien hyysääjiä Suomessa. Sen seuraukset nähdään kaikkialla ja nyt kesällä erityisesti uimahalleissa, maauimaloissa ja meren ja järvien yleisillä uimapaikoilla.

Kaikki on paskottu. Suomalaiset eivät enää ilje mennä itse maksamiinsa uimaloihin kaiken paskan keskelle. Vaikka altaat kuinka puhdistettaisiin ja myrkytettäisiin ja vesi vaihdettaisiin, huomenna se on samanlainen.

Uimaloista on tullut mölyämisen, kirkumisen, huutamisen ja häiritsevän hyppimisen paikkoja. Puhumattakaan naisten ja tyttöjen kourimisesta ja muusta häirinnästä.

Ainoa, mikä toimisi on kieltää tiettyjen kansanryhmien pääsy uimapaikoille kokonaan. Mistään ei löydy riittävästi järjestyshenkilöitä valvomaan uimahallissa uintia täysissä likaisissa vaatteissa ja suihkuissa käymättä.

Kyse ei ole rasismista vaan sivistyneestä elämästä yhteisissä tiloissa. Ja tosiasiassa olette rasisti suomalaisia kohtaan, koska me suomalaiset emme enää voi käyttää julkisia uimatiloja. Emme ole tottuneet elämään paskassa.

Virkakunta on hiljaa ja selittää ongelmaa kesäripuliksi. Eihän kukaan järjissään oleva ihminen mene ripulissa julkisiin uimatiloihin. Eikä valvojat pysty estämään paskomista ja kusemista altaisiin.

Olette kaupunginjohtaja lähes 20.000 euron palkalla. Hoitakaa tämä itse aiheuttamanne ongelma ja pikaisesti.

10

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vantaa asensi 4000e verhot uimahallin ikkunoihin, koska muslimit vaativat, että heidän omaisuutensa/ naiset voivat uida suojassa vääräuskoisten miesten himokkailta, yök, katseilta. Montako suomalaisen raiskaamaa musunaista on 30 vuoden aikana ylittänyt uutiskynnyksen ja pöyristyksen? Nolla.

• Anonyymi

Kokkolassa sama meno. Täysikaapu päällä altaaseen, ja , Afrikkalaiset pesemättä altaaseen.

• Anonyymi

rasisti saatan mena itsa pesula

• Anonyymi

Hyvinvointialueen työntekijöiltä ei kyllä odoteta vastaavaa käytöstä, vaikka olisi kantasuomalainen. Ymmärretään ja ymmärretään loputtomiin.

• Anonyymi

Kokkolassa jopa useissa sotaharjoituksissa karastuneiden upseerien meno uimahalliin estetään porttikielloin.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä tällä on Kokkolan kanssa tekemistä, mene Espoon ketjuun.

• Anonyymi
        UUSI

Mee ite

• Anonyymi
      UUSI

Tämä teema ei tuo persuille jytkyä enää.

• Anonyymi
        UUSI

Nehä on alottanu taas mamutuksen äänten toivossa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nehä on alottanu taas mamutuksen äänten toivossa.

Neekerinpaska se on mikä määrää !

kyllä me kiltisti totellaan , se on meillä geeneissä , orjakansaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe