Suomussalmen tappomopot

Anonyymi-ap

Näin tänään kun joku punainen pikku mopo ohitti minut 60kmh rajotuksenalueella, varmasti yli 100kmh. Eihän näillä järkeä näytä löytyvän kun vasta sitten kun vahinko sattuu.

15

1099

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis aivan älytöntä, luulin jo viimekesänä tämän mopoilun rauhoittuneen pidemmäksi aikaamutta näemmä olin väärässä. Tämä nuorison pöljäily aivan kasvatuksesta kiinni.

• Anonyymi

Ajoi myös joku kilveton pikkumopo toisen pikkumopon kanssa, merkkiä entiedä mutta kauhea ääni lähti eikä kilpeä ollut.

• Anonyymi

Voi ei. Rekisterikilvelläkö sitä mopolla ajetaan? Nyt on maailmanloppu

• Anonyymi

Ne on niitä vapaan kasvatuksen pentuja. Ja pentuja tehään, eikä niistä oteta vastuuta. Kun on niin kiire vaihtamaan partneria.

• Anonyymi

On se poliiseilta saamatonta touhua jos edes tuota ei saada kuriin.

• Anonyymi

Vasta päästiin mönkijäkuskeista eroon, nytten on nämä mopohurmurit ovat ongelma

• Anonyymi

Taitavia kavereita. Aina joku itkee kun ei saanu teininä mopoa ja mopopojat vei parhaat tytöt..
      hoitoon, parturiin ja suihkun kautta töihin.

• Anonyymi

Sinä et ainakaan oo saanu parhaita tyttöjä

• Anonyymi

Joku ronadlo paitainen poika pannukkanaama keuli autotiellä pyörällä ja jäi melkein alle😡😡

• Anonyymi

Minkälainen on pannukkanaama?🤔

• Anonyymi

Pannukkanaamat ronissa tällähetkellä

• Anonyymi

Minö asensin tappomopoon tänään uuten tappokytkimen. Taas kestää päästellä

• Anonyymi

Keltainen mopo ajoi minua ainakin 100kmh vauhdilla ohi näytti keskaria ja persettä huhhuh mitä touhua😡😡

• Anonyymi

Joku musta skootteri yritti keulia kirjaston pihalla. Oli säälittävän näköstä

• Anonyymi

Joku musta Suzuki PV ajoi ruukinkankaan ohi hirveää yli nopeutta ja hidaste töyssyyn melkein vetäisi päälleen, eikö nuorilla ole järkeä päässä olisi voinut ajaa vaikka auton kylkeen sen jälkeen ei enää paljoa ajella.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2641
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      128
      2315
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2053
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      129
      2010
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1764
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      149
      1276
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      29
      1152
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      90
      1110
    9. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1105
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1029
    Aihe