Jäätelöllä kävin

Anonyymi-ap

Ei ollut pehmiksen hintaa kioskin seinällä nähtävissä, vaikka käsittääkseni sen tulisi olla.
No tilasin kuitenkin sen ja järkytys suuri kun myyjä arviolta 85 vuotias vanhus ilmoitti hinnan 5.50€.
Samanlaista vanilija pehmistä saa muualta suomea 3-4€ hintaan.

12

337

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinun kannattaa hakea pehmikset muualta.

• Anonyymi

Se on kyllä totta ja taidanpa jatkossa hakea kaiken muunkin. Eli jatkossa ei ole tarvetta kyllä pysähtyä tuossa kuolevassa kylänpahasessa ohikulkumatkalla.

• Anonyymi

S-Marketista saa heinäkuun ajan litran vaniljajäätelö 1,59 eurolla. Sen kun antaa vähän sulaa, saa pehmistä tosi hassuun hintaan.

• Anonyymi

Kajjjaani on siitä hassu paikka että siellä pitää kaikesta maksaa enemmän kuin muualla suomessa. Onkohan siellä palkat niin hyvät että ihmisillä on varaa maksaa kaikesta enemmän vai pakkakustannuksetko ne pitää yllä korkeaa hintatasoa?

• Anonyymi

Kajaanilaiset eivät oikrin tajua yrittämisen päälle. Pyrkivät saamaan pikavoittoja vaikka ahneella on tunnetusti likainen loppu.

• Anonyymi

Esim.bensa Iisalmessa 20-30cnt halvempaa kaiken aikaa. Mistä johtuu? Saati sähkön siirtomaksu. Kajaanilaiset tykkää piiloveroista?

• Anonyymi

Näläkämaassa tykkäämme maksaa herroille ja laitamme vain nyrkit taskuun ja olemme hiljaa :D

• Anonyymi

Nälkämaassa nälkämaan hinnat, kun matti ja maija nöyristelee niin riepu petteri ja zipilä persnarun mökillä käsiään hieroskelee. Niin ja mitä siihen pehmiksen hintaan tulee niin koitappa itse mennä eläkeikäisenä joka ikinen kesä myymään jätskikioskiin jätskiä 24/7 niin tuskin sitä rupeet 2€ myymään ja jos tuntuu kalliilta niin mene ostamaan jäätelöä kaupasta ja taitaapa ne isommat tuuttijätskit nykyään maksaa yli 3€ kaupassakin.

• Anonyymi

Kohta se sanoo,että en minä kyllä mene terassillekkaan ostamaan olutta kun olutpullo maksaa kympin ja kaupasta saa alecogia paljon halvemmalla.

• Anonyymi

No en ole käynytkään, toki olen ostanut Sandelsia. Tulee paljon halvemmaksi.

• Anonyymi

Pehmikset ostin itsekin lapsen kanssa. Ei kyllä ollut ihan normaali pehmis. Maistui vetiselle ja muutenkin oudolle. En erehdy toista kertaa.

• Anonyymi

Joo oudon makuista oli kyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2577
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      127
      2253
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      128
      1916
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      106
      1897
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      10
      1634
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      143
      1196
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1095
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      24
      1072
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1051
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      999
    Aihe