Ei ollut pehmiksen hintaa kioskin seinällä nähtävissä, vaikka käsittääkseni sen tulisi olla.
No tilasin kuitenkin sen ja järkytys suuri kun myyjä arviolta 85 vuotias vanhus ilmoitti hinnan 5.50€.
Samanlaista vanilija pehmistä saa muualta suomea 3-4€ hintaan.
Jäätelöllä kävin
12
271
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun kannattaa hakea pehmikset muualta.
- Anonyymi
Se on kyllä totta ja taidanpa jatkossa hakea kaiken muunkin. Eli jatkossa ei ole tarvetta kyllä pysähtyä tuossa kuolevassa kylänpahasessa ohikulkumatkalla.
- Anonyymi
S-Marketista saa heinäkuun ajan litran vaniljajäätelö 1,59 eurolla. Sen kun antaa vähän sulaa, saa pehmistä tosi hassuun hintaan.
- Anonyymi
Kajjjaani on siitä hassu paikka että siellä pitää kaikesta maksaa enemmän kuin muualla suomessa. Onkohan siellä palkat niin hyvät että ihmisillä on varaa maksaa kaikesta enemmän vai pakkakustannuksetko ne pitää yllä korkeaa hintatasoa?
- Anonyymi
Kajaanilaiset eivät oikrin tajua yrittämisen päälle. Pyrkivät saamaan pikavoittoja vaikka ahneella on tunnetusti likainen loppu.
- Anonyymi
Esim.bensa Iisalmessa 20-30cnt halvempaa kaiken aikaa. Mistä johtuu? Saati sähkön siirtomaksu. Kajaanilaiset tykkää piiloveroista?
- Anonyymi
Näläkämaassa tykkäämme maksaa herroille ja laitamme vain nyrkit taskuun ja olemme hiljaa :D
- Anonyymi
Nälkämaassa nälkämaan hinnat, kun matti ja maija nöyristelee niin riepu petteri ja zipilä persnarun mökillä käsiään hieroskelee. Niin ja mitä siihen pehmiksen hintaan tulee niin koitappa itse mennä eläkeikäisenä joka ikinen kesä myymään jätskikioskiin jätskiä 24/7 niin tuskin sitä rupeet 2€ myymään ja jos tuntuu kalliilta niin mene ostamaan jäätelöä kaupasta ja taitaapa ne isommat tuuttijätskit nykyään maksaa yli 3€ kaupassakin.
- Anonyymi
Kohta se sanoo,että en minä kyllä mene terassillekkaan ostamaan olutta kun olutpullo maksaa kympin ja kaupasta saa alecogia paljon halvemmalla.
- Anonyymi
No en ole käynytkään, toki olen ostanut Sandelsia. Tulee paljon halvemmaksi.
- AnonyymiUUSI
Pehmikset ostin itsekin lapsen kanssa. Ei kyllä ollut ihan normaali pehmis. Maistui vetiselle ja muutenkin oudolle. En erehdy toista kertaa.
- AnonyymiUUSI
Joo oudon makuista oli kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272594Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271406- 1011359
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995