Olisko kellään kokemuksia spiritismist? haluisin kuulla niistä ja että mitä seuraa niistä ''peleistä''
Spiritismi
37
3010
Vastaukset
...kannattaa googlettaa. Itse olen myös kiinnostunut aiheesta enkä välitä onko totta vai ei.
- toret
lammas-jr kirjoitti:
...kannattaa googlettaa. Itse olen myös kiinnostunut aiheesta enkä välitä onko totta vai ei.
henkimaailmat ovat totta ja on pahoja ja hyviä henkiä, mutta spiritismit ja henkien manaamiset ovat pahaksi, ja ne voivat ottaa ihmisen vangikseen ja vaikuttaa jopa itsetuhoisesti ihmiseen. Jumalamme on kieltänyt että kaikenlaisesta taikuudesta, henkien manauksesta ja muista taikauskoista tulee pysyä erossa, eikä niihin tule sekaantua. jos joku luulee että voi hallita ja olla henkiin yhteydessä ilman seurauksia, niin väärässä on, koska jos päästää pahan hengen lähelleen ja se ottaa vangikseen, niin ihminen ei sitä edes itse huomaa ja henki voi vaikuttaa ihmiseen kuin kohtaus tai sairaus tai hulluus, joten erossa pysykää tälläisistä. rukoilkaa Jumalaanne johon olette yhteydessä hänen pyhän henkensä kautta. uskokaa Herraan Jeesukseen ja tehkää parannus, niin pelastutte, koska hän on tie Jumalan luo.
- Kipinä
toret kirjoitti:
henkimaailmat ovat totta ja on pahoja ja hyviä henkiä, mutta spiritismit ja henkien manaamiset ovat pahaksi, ja ne voivat ottaa ihmisen vangikseen ja vaikuttaa jopa itsetuhoisesti ihmiseen. Jumalamme on kieltänyt että kaikenlaisesta taikuudesta, henkien manauksesta ja muista taikauskoista tulee pysyä erossa, eikä niihin tule sekaantua. jos joku luulee että voi hallita ja olla henkiin yhteydessä ilman seurauksia, niin väärässä on, koska jos päästää pahan hengen lähelleen ja se ottaa vangikseen, niin ihminen ei sitä edes itse huomaa ja henki voi vaikuttaa ihmiseen kuin kohtaus tai sairaus tai hulluus, joten erossa pysykää tälläisistä. rukoilkaa Jumalaanne johon olette yhteydessä hänen pyhän henkensä kautta. uskokaa Herraan Jeesukseen ja tehkää parannus, niin pelastutte, koska hän on tie Jumalan luo.
Entä jos ei vaan voi uskoa "Herraan Jeesukseen ja kristilliseen Jumalaan"?
- toret
Kipinä kirjoitti:
Entä jos ei vaan voi uskoa "Herraan Jeesukseen ja kristilliseen Jumalaan"?
onko sellaista olemassa kun, ei uskonto, tai että ei pystyisi uskomaan johonkin?
ihmisen usko on rajaton. riippuu ihmisestä mihin hän haluaa uskoa. jos uskoo että Jumalaa ei ole, niin on jumalaton. jos uskoo että Jumala on, niin silloin uskoo. jos uskoo Jumalaa ja haluaa kuulla Jumalaa, niin silloin vaeltaa niinkuin Jumala haluaa ihmisen vaeltavan, koska jos rakastaa jotakin, niin eikö pyri olemaan loukkaamatta tätä?.
jokainen joka uskoo ja tekee parannuksen pahoilta teiltään, pelastuu ja välttää tuomion. tuomio on se että ihmisen/enkelin vaelluksen, eli tekojen ja puheiden pahuus ja hyvyys punnitaan, jos ihminen/enkeli on kääntynyt hyvän sijasta pahan puolelle, niin hänet tuomitaan ikuiseen kuolemaan, josta ei kääntymystä takaisin ole, koska itse jokainen tiensä valitsee, eikä kukaan kenenkään puolesta. jos taas ihmisen/enkelin vaellus on hyvään kallistunut, niin hänelle annetaan ikuinen elämä taivaiden valtakunnassa. tuomion voi välttää jos uskoo Jeesukseen ja hänen tekoihinsa ja tekee parannuksen pahoilta teiltään ja siinä pysyy, kääntymättä vasempaan tai oikeaan.
jokaisen tulisi ymmärtää ja uskoa tämä totinen sana ja kääntyä pois pahoilta teiltä, koska jos kieltää totuuden niin mitä jää käteen?. valhe ja petos siitä jää, jä ne jotka tässä pitäytyvät, ovat pahasti harhaanjohdettuja.
siunausta kaikille - SARITA
toret kirjoitti:
MÄ SANON VAAN ETTÄ EI KANNATA LEIKKIÄ TUOLLASEN ASIAN KANS..NIISTÄ ON VAIKIA PÄÄSTÄ EROON..
- Kipinä
toret kirjoitti:
onko sellaista olemassa kun, ei uskonto, tai että ei pystyisi uskomaan johonkin?
ihmisen usko on rajaton. riippuu ihmisestä mihin hän haluaa uskoa. jos uskoo että Jumalaa ei ole, niin on jumalaton. jos uskoo että Jumala on, niin silloin uskoo. jos uskoo Jumalaa ja haluaa kuulla Jumalaa, niin silloin vaeltaa niinkuin Jumala haluaa ihmisen vaeltavan, koska jos rakastaa jotakin, niin eikö pyri olemaan loukkaamatta tätä?.
jokainen joka uskoo ja tekee parannuksen pahoilta teiltään, pelastuu ja välttää tuomion. tuomio on se että ihmisen/enkelin vaelluksen, eli tekojen ja puheiden pahuus ja hyvyys punnitaan, jos ihminen/enkeli on kääntynyt hyvän sijasta pahan puolelle, niin hänet tuomitaan ikuiseen kuolemaan, josta ei kääntymystä takaisin ole, koska itse jokainen tiensä valitsee, eikä kukaan kenenkään puolesta. jos taas ihmisen/enkelin vaellus on hyvään kallistunut, niin hänelle annetaan ikuinen elämä taivaiden valtakunnassa. tuomion voi välttää jos uskoo Jeesukseen ja hänen tekoihinsa ja tekee parannuksen pahoilta teiltään ja siinä pysyy, kääntymättä vasempaan tai oikeaan.
jokaisen tulisi ymmärtää ja uskoa tämä totinen sana ja kääntyä pois pahoilta teiltä, koska jos kieltää totuuden niin mitä jää käteen?. valhe ja petos siitä jää, jä ne jotka tässä pitäytyvät, ovat pahasti harhaanjohdettuja.
siunausta kaikilleJos ei usko kristilliseen Jumalaan on jumalaton? Jos uskoo johonkin muuhun jumalaan, onko silloin jumalallinen ;)
Tarkoitan sanoa, että ei se kukko käskien laula. Usko on asia, joka tulee jos tulee, ja pelottelutaktiikka (tuomiopäivä tulee) vain karkoittaa ihmisiä. Väkisin ei nykyään ketään "pelasteta", ja joillekin siunauksen toivottaminen kristillisen Jumalan nimeen on yhtä kuin "pahan silmän" asettaminen siunattavan ylle.
Pahoittelen epäloogista tekstiäni. - toret
Kipinä kirjoitti:
Jos ei usko kristilliseen Jumalaan on jumalaton? Jos uskoo johonkin muuhun jumalaan, onko silloin jumalallinen ;)
Tarkoitan sanoa, että ei se kukko käskien laula. Usko on asia, joka tulee jos tulee, ja pelottelutaktiikka (tuomiopäivä tulee) vain karkoittaa ihmisiä. Väkisin ei nykyään ketään "pelasteta", ja joillekin siunauksen toivottaminen kristillisen Jumalan nimeen on yhtä kuin "pahan silmän" asettaminen siunattavan ylle.
Pahoittelen epäloogista tekstiäni.jokainen joka ei usko kaiken taivaan ja maan luojaan, Isään, Jumalaamme, on jumalaton.
oletko koskaan miettinyt, minkä tähden Jumala antaa julki tekemisensä ja tuomionsa, ennen kuin ne panee käytäntöön?. juuri sen takia, että ihminen muistaisi kenellä kaikki valta on ja kääntyisi pois pahoista teoistaan, koska ei Jumalamme tahto ole että jumalaton kuolee, vaan se että hän uskoisi ja tekisi parannuksen, ja saisi elää.
en minä koita väkisin käännyttää ketään, koska olen itse ollut jumalaton ennen kuin opin tuntemaan totuuden, että on vain yksi Jumala ja sen että todeksi hänet on tehnyt Jeesus, joka myös pelastuksen toi maailmaan ja teki pakanatkin osallisiksi Jumalan valtakuntaan. tiedätkö että minun on helppo tietää mitä jumalattomat ajattelee joka kerta kun kuulevat Jumalan sanaa, koska itse olen ymmärtämätön ja tyhmä ollut, ja hylkäsin totuuden aina ennenkuin sitä minun eteeni tuotiinkaan, koska tämä maailman on kasvanut niin kieroksi, että on vaikea erottaa totuutta valheesta, jos ei osaa varoa. vasta kun itse halusin etsiä totuutta, koska Jumalan minua kutsui, jonka tiedän siitä että hän päästi minut kaikesta pahasta kun sitä kaikesta sydämestäni pyysin ja tein sopimuksen Herraa Jeesusta kuullen, koska hän on tie Jumalan luo.
siunausta ja armoa kaikille - toret
SARITA kirjoitti:
MÄ SANON VAAN ETTÄ EI KANNATA LEIKKIÄ TUOLLASEN ASIAN KANS..NIISTÄ ON VAIKIA PÄÄSTÄ EROON..
minähän niistä pysynkin erossa, ja jos kohtaisin niin ajaisin pois Herran Jeesuksen nimessä :)
- miia vaan
toret kirjoitti:
tiedän
oletko kokenut jotain pahaa tai onkko lähemäisillesi tapahtunut jotain mont vuotta muuten oot?
mä en aijo kokeilla spiritismii kun tiedän et se on vaaralista ja mä uskon myös lujasti jumalaamme! - miia vaan
toret kirjoitti:
siunausta kaikillesä oot must tosi viisas en oo tavanukaan noin viisasta nuorta tyttöö/naista
oot oikees - miia vaan
toret kirjoitti:
jokainen joka ei usko kaiken taivaan ja maan luojaan, Isään, Jumalaamme, on jumalaton.
oletko koskaan miettinyt, minkä tähden Jumala antaa julki tekemisensä ja tuomionsa, ennen kuin ne panee käytäntöön?. juuri sen takia, että ihminen muistaisi kenellä kaikki valta on ja kääntyisi pois pahoista teoistaan, koska ei Jumalamme tahto ole että jumalaton kuolee, vaan se että hän uskoisi ja tekisi parannuksen, ja saisi elää.
en minä koita väkisin käännyttää ketään, koska olen itse ollut jumalaton ennen kuin opin tuntemaan totuuden, että on vain yksi Jumala ja sen että todeksi hänet on tehnyt Jeesus, joka myös pelastuksen toi maailmaan ja teki pakanatkin osallisiksi Jumalan valtakuntaan. tiedätkö että minun on helppo tietää mitä jumalattomat ajattelee joka kerta kun kuulevat Jumalan sanaa, koska itse olen ymmärtämätön ja tyhmä ollut, ja hylkäsin totuuden aina ennenkuin sitä minun eteeni tuotiinkaan, koska tämä maailman on kasvanut niin kieroksi, että on vaikea erottaa totuutta valheesta, jos ei osaa varoa. vasta kun itse halusin etsiä totuutta, koska Jumalan minua kutsui, jonka tiedän siitä että hän päästi minut kaikesta pahasta kun sitä kaikesta sydämestäni pyysin ja tein sopimuksen Herraa Jeesusta kuullen, koska hän on tie Jumalan luo.
siunausta ja armoa kaikillemiten sit sä sait tietää toduuten?
siunausta sullekin KIITOS - toret
miia vaan kirjoitti:
miten sit sä sait tietää toduuten?
siunausta sullekin KIITOSJumala vastasi rukouksiin, koska lupauduin tekemään parannuksen todellakin, enkä vain luvannut yrittämään, vaan tekemään, jos Jumala vapauttaisi minut kaikesta riippuvuuksista ja ahdistuksista ja masennuksista ja kivuista ja itsetuhoisuuksista ja vihasta. näin kävi, koska rukoilin ja uskoin että Jumalalle ei ole näin pieni asia mahdotonta, mutta ihmiselle joka omin voimin yrittää tällaista, tulee kaatumaan. Jumala auttaa niitä, jotka apua tarvitsee ja todella häneen uskoo. jos ihminen rukoilee, ilman että uskoo Jumalan olevan todellinen, niin ihminen ei edes huomaisi, vaikka Jumala häntä auttaisi, koska luulisi sen johtuvan omista voimistaan. ihminen on pelkkä saviastia, kun vertaa Jumalaan, joka ihmisen ja kaiken maan ja taivaan on luonut omalla viisaudellaan, jolla ei ole rajoja. Jumala on kaikkivaltias ja kaikkitietävä Jumala, jolle mikään ei ole mahdotonta. ihminen ei voi pelastua sielun kadotukselta, paitsi uskomalla Jumalaan, josta todistamaan lähetettiin ainokainen Jeesus, jonka ottamalla vastaan elämään ja tekemällä parannuksen, ihminen pelastuu todellakin, eikä muuta tietä ole Jumalan luo. Jeesus on Pappi ja Kuningas. hänellä on valta yli kaiken ja vain hänen kauttaan voi armahduksen saada.
monet eivät tarvitse edes todisteita Jumalan todellisuudesta, mutta nämä ovat yleensä lapsesta saakka ollut Jumalan sanan läheisyydessä ja kuulemassa ja oppimassa. minä taas olin uskovien lapsi, mutta minulle ei pahemmin koskaan opetettu mitään tai neuvottu Jumalan teitä ja tekoja, joten sydämeeni piilotettu totuuden siemen virkosi vasta kun olin totuuden tarpeessa ja ymmärsin että on valittava, joko maailma, tai sen luoja; on valittava, joko kuolema, tai elämä. jokaiselle tulee kutsu jossakin vaiheessa elämää, jopa moneen otteeseen toisille, mutta valinta on tehtävä itse, ei sitä kukaan puolesta tee, eikä Jumala ketään väkisin omakseen ota, vaan jokaisen on valittava, koska vapaa tahto on annettu. usko on valinta, joka alkaa sydämen ja sen mielen muutoksesta, jonka Jumalan Henki kadotetuissa saa aikaan, mutta ihminen joko hylkää tai ottaa vastaan minkä saa. ihminen joko alistuu synnin orjaksi, tai alistuu Jumalan orjaksi. toinen näistä orjuuttaa päämääränään tuomio ja ikuinen kuolema, toinen päämääränään vapaus ja ikuinen elämä.
nämä ovat asioita, jotka vaikuttavat käsittämättömältä monista, koska monet antaneet mielensä ja sydämensä maailman turhuuksien ja viettelysten vietäväksi, joka tekee ihmisestä paatuneen rakkautta ja totuutta vastaan, ja vaihtaa ne hiljalleen vastakohtiin näistä, jotka ovat viha ja valhe. viha ja valhe kasvaa vääryydessä, mutta rakkaus ja totuus kasvaa totuuden Hengessä. on monia joille totuuden siemen kylvetään sydämeen, mutta se peittyy maailman rikkauksiin ja kaikkeen katoavaiseen materiaaliin. ei ihminen voi koskaan tuntea oikeaa rakkautta, ilman että ottaa vastaan Jumalan sanan ja vaeltaa Jumalan tahdon mukaan. Jumala ei hylkää niitä, jotka ovat hänen luokseen tullut, mutta ihminen voi itse hyljätä tekemällä tahdon vastaisesti katumatta. ei anteeksi antoa ole annettu niille jotka eivät kadu, vaan niille jotka katuvat ja tekevät parannuksen.
siunausta kaikille - toret
miia vaan kirjoitti:
tiedän
oletko kokenut jotain pahaa tai onkko lähemäisillesi tapahtunut jotain mont vuotta muuten oot?
mä en aijo kokeilla spiritismii kun tiedän et se on vaaralista ja mä uskon myös lujasti jumalaamme!jokaisellehan joskus jotain pahaa tapahtuu jossakin elämän vaiheessa. minua ei kuitenkaan uskoon tuloni jälkeen ole horjuttanut mikään asia, eikä mikään tapaus, koska siihen ei ole syytä. tietysti on välillä ollut kiperiä paikkoja karttaa vääryyttä jos on hetkeksi "nukahtanut". jos uskoo ja on kuuliainen Jumalan sanalle ja tahdolle, niin ei tarvitse pelätä mitään tai ketään, paitsi Jumalan vihaa joka kohtaa niitä jotka ovat Jumalaa vastaan, eli jumalattomia, joka eivät usko eivätkä halua tehdä parannusta.
- julle
toret kirjoitti:
jokaisellehan joskus jotain pahaa tapahtuu jossakin elämän vaiheessa. minua ei kuitenkaan uskoon tuloni jälkeen ole horjuttanut mikään asia, eikä mikään tapaus, koska siihen ei ole syytä. tietysti on välillä ollut kiperiä paikkoja karttaa vääryyttä jos on hetkeksi "nukahtanut". jos uskoo ja on kuuliainen Jumalan sanalle ja tahdolle, niin ei tarvitse pelätä mitään tai ketään, paitsi Jumalan vihaa joka kohtaa niitä jotka ovat Jumalaa vastaan, eli jumalattomia, joka eivät usko eivätkä halua tehdä parannusta.
kyl mä uskon uskon jumalaan!!!!
mut mitä sellasta tapahtuet sä aloit uskoo jumalaan?
itse oon uskonut jumalaa pienestä pitäen :) - miia vaan
toret kirjoitti:
Jumala vastasi rukouksiin, koska lupauduin tekemään parannuksen todellakin, enkä vain luvannut yrittämään, vaan tekemään, jos Jumala vapauttaisi minut kaikesta riippuvuuksista ja ahdistuksista ja masennuksista ja kivuista ja itsetuhoisuuksista ja vihasta. näin kävi, koska rukoilin ja uskoin että Jumalalle ei ole näin pieni asia mahdotonta, mutta ihmiselle joka omin voimin yrittää tällaista, tulee kaatumaan. Jumala auttaa niitä, jotka apua tarvitsee ja todella häneen uskoo. jos ihminen rukoilee, ilman että uskoo Jumalan olevan todellinen, niin ihminen ei edes huomaisi, vaikka Jumala häntä auttaisi, koska luulisi sen johtuvan omista voimistaan. ihminen on pelkkä saviastia, kun vertaa Jumalaan, joka ihmisen ja kaiken maan ja taivaan on luonut omalla viisaudellaan, jolla ei ole rajoja. Jumala on kaikkivaltias ja kaikkitietävä Jumala, jolle mikään ei ole mahdotonta. ihminen ei voi pelastua sielun kadotukselta, paitsi uskomalla Jumalaan, josta todistamaan lähetettiin ainokainen Jeesus, jonka ottamalla vastaan elämään ja tekemällä parannuksen, ihminen pelastuu todellakin, eikä muuta tietä ole Jumalan luo. Jeesus on Pappi ja Kuningas. hänellä on valta yli kaiken ja vain hänen kauttaan voi armahduksen saada.
monet eivät tarvitse edes todisteita Jumalan todellisuudesta, mutta nämä ovat yleensä lapsesta saakka ollut Jumalan sanan läheisyydessä ja kuulemassa ja oppimassa. minä taas olin uskovien lapsi, mutta minulle ei pahemmin koskaan opetettu mitään tai neuvottu Jumalan teitä ja tekoja, joten sydämeeni piilotettu totuuden siemen virkosi vasta kun olin totuuden tarpeessa ja ymmärsin että on valittava, joko maailma, tai sen luoja; on valittava, joko kuolema, tai elämä. jokaiselle tulee kutsu jossakin vaiheessa elämää, jopa moneen otteeseen toisille, mutta valinta on tehtävä itse, ei sitä kukaan puolesta tee, eikä Jumala ketään väkisin omakseen ota, vaan jokaisen on valittava, koska vapaa tahto on annettu. usko on valinta, joka alkaa sydämen ja sen mielen muutoksesta, jonka Jumalan Henki kadotetuissa saa aikaan, mutta ihminen joko hylkää tai ottaa vastaan minkä saa. ihminen joko alistuu synnin orjaksi, tai alistuu Jumalan orjaksi. toinen näistä orjuuttaa päämääränään tuomio ja ikuinen kuolema, toinen päämääränään vapaus ja ikuinen elämä.
nämä ovat asioita, jotka vaikuttavat käsittämättömältä monista, koska monet antaneet mielensä ja sydämensä maailman turhuuksien ja viettelysten vietäväksi, joka tekee ihmisestä paatuneen rakkautta ja totuutta vastaan, ja vaihtaa ne hiljalleen vastakohtiin näistä, jotka ovat viha ja valhe. viha ja valhe kasvaa vääryydessä, mutta rakkaus ja totuus kasvaa totuuden Hengessä. on monia joille totuuden siemen kylvetään sydämeen, mutta se peittyy maailman rikkauksiin ja kaikkeen katoavaiseen materiaaliin. ei ihminen voi koskaan tuntea oikeaa rakkautta, ilman että ottaa vastaan Jumalan sanan ja vaeltaa Jumalan tahdon mukaan. Jumala ei hylkää niitä, jotka ovat hänen luokseen tullut, mutta ihminen voi itse hyljätä tekemällä tahdon vastaisesti katumatta. ei anteeksi antoa ole annettu niille jotka eivät kadu, vaan niille jotka katuvat ja tekevät parannuksen.
siunausta kaikillekyl mä ton tiesin :)
mont vuotta oot?
no iha sama mulle tapahtuu elämässä paljon huonoo mut mä uskon et se on jumalan tarkoitus et aurinko paistaa jonain muuna päivänä siksi olen kestänyt ne vääryydet ja tehnyt paranuksen :) - toret
miia vaan kirjoitti:
kyl mä ton tiesin :)
mont vuotta oot?
no iha sama mulle tapahtuu elämässä paljon huonoo mut mä uskon et se on jumalan tarkoitus et aurinko paistaa jonain muuna päivänä siksi olen kestänyt ne vääryydet ja tehnyt paranuksen :)näkyy profiilista.
- toret
julle kirjoitti:
kyl mä uskon uskon jumalaan!!!!
mut mitä sellasta tapahtuet sä aloit uskoo jumalaan?
itse oon uskonut jumalaa pienestä pitäen :)Jumala vastasi rukouksiin ja sillä tavalla tulin uskoon.
- miia vaan
toret kirjoitti:
Jumala vastasi rukouksiin ja sillä tavalla tulin uskoon.
no miten se vastas?
- miia vaan
toret kirjoitti:
näkyy profiilista.
eno o.k jos löyvän sen
- toret
miia vaan kirjoitti:
no miten se vastas?
mieti miten rukoukseen on vastattu. mieti myös sen vastakohtaa; eli jos rukoukseen ei vastata. mieti myös mikä on rukous.
esimerkki: jos sinä olisit autiolla saarella ilman ruokaa ja rukoilisit Jumalta, että saisit ruokaa ja pääsisit pois. ja kun kaikesta sydämestäsi olet rukoillut, niin ei aikaakaan kun saarelle saapuu muita ihmisiä, jotka ottavat sinut mukaansa ja ruokkivat.
mikä on siis rukous ja mikä on siihen vastaaminen? - miia vaan
toret kirjoitti:
mieti miten rukoukseen on vastattu. mieti myös sen vastakohtaa; eli jos rukoukseen ei vastata. mieti myös mikä on rukous.
esimerkki: jos sinä olisit autiolla saarella ilman ruokaa ja rukoilisit Jumalta, että saisit ruokaa ja pääsisit pois. ja kun kaikesta sydämestäsi olet rukoillut, niin ei aikaakaan kun saarelle saapuu muita ihmisiä, jotka ottavat sinut mukaansa ja ruokkivat.
mikä on siis rukous ja mikä on siihen vastaaminen?joo mut mitä rukoilit jumalalt?
- fri
niin se olisi hyvä, koska tiedän mistä kirjoitan.
Älä antaudu spiritismin houkutuksiin.
Itse niistä tuskin vapaudut.
Olet varmaankin nuori ja siksikään en kerro mitä kaikkea se pitää sisällän, olen poikasena tutustunut, vaan en kehoita pahinta vihollistanikaan siihen.- ...
...usko, kun sanotaan-ei todellakaan kannata ikinä...
- borri317
spiritismissä ainut paha asia on se että se on huijausta
- Mandina
Joskus kakrara tuota peliä kokeilin kolmen kaverini kanssa, keskellä yötä vanhassa ladossa. Noh minulla oli hauskaa: liikutin lasia. Harmi, että kaverit alkoivat itkeä, jouduin lopettamaan pelin siihen.
- eräs,,,mies
sanoi olleensa spiritismissä, ja kaikki oli pelästynyt, ja vuosia myöhemmin joku selvänäkijä oli pelästynyt nähdessään tuon ihmisen ja sanonut sen ympärillä olevan ainakin 9 pahaa demonia!
- Kerttuliini
kokemusta minulla ei ole, (onneksi)
mutta olen kuullut kauheita tarinoita kuinka Pahan henkivallat saattavat sitoa ihmisen ja pitää häntä vallassaan.
Tälläkin hetkellä tunnen miehen, joka on ilmiselvästi riivaajahenkien vallassa.
Mistäkö tiedän ettei kyseessä ole "normaali" mielisairas.
Siitä kun hän suu vaahdossa kiroaa Jumalaa, käyttäen mitä karmeinta kieltä. Hän vaatii Jeesusta uudelleen ristiin naulittavaksi ja osaa pitkiä osia Raamatusta ulkoa.
Paholainen tuntee todellakin Raamatun ja käyttää sitä usein aseenaan.
Lähimmäisensä tuomitsevat "kiihkouskovaiset" myöskin käyttävät Jumalan sanaa lyömäaseenaan.
Kuitenkin asiassa pysyäksemme(spiritismissä) se on Pahan hengen ja Hänen joukkojensa esiin toivomista ja vaarallista leikkiä. Erittäin tuhoisaa, vaikkakin puettu salaperäisyyden, mutta helposti vaarattomalta vaikuttavaan valepukuun. Raamatussa sanotaan Saatanaa tuhansien juonien mestariksi, joka saa pauloihinsa ja sitoo ihmisiä mitä moninaisimmin keinoin. - Blacked
Eli lue eka kirja "Kuka lasia liikuttaa?" kirjoittanut Michael Buschman
- jenkaten
Älä hyvä ystävä lähde moiseen leikkiin.Jos et
tunne näihin liittyviä asioita,niin pysy erossa.
Monet on nauraneet,kun sellaiset ihmiset,ketkä
on perehtyneet asioihin on varoitelleet asiasta.
On kuulema naurut loppuneet,kun ei ole konstia
miten saisi edes jonkinlaisen mielen rauhan näi-
den koeilujen jälkeen.- vain
Jeesus voi antaa kaiken sen jälkeen rauhan ja pelastaa.
- borri317
spiritismi on kusetusta http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/spiritualismi.html
- Ninni
Kannattaa todella pysyä erossa spritismistä, minulla on eräs tuttu joka lähti leikkimään pahojen voimien/henkien kanssa ja hänen on jopa tänä päivänä vaikea nukkua.
- ei kannata sekaantua!
Ainoa tie Jumala yhteyteen Raamatun mukaan on Jeesus Kristus!Jos alat harrastaa spiritismiä olet käytnnössä saatanan orja !En suosittele!
Kannattaa känntyä ainoan elävän Jumalan puoleen eli Herra sebaotiin Vanhan testamentin mukaan ja uuden testamentin mukaan Isään Jumalaan.Nämä tulee
erottaa Jehovan todistajista jotka ovat lahko!
Puhun Isästä,Pojasta ja Pyhästä Hengestä!
Ota vastaan Jeesus Kristus vapahtajanasi,hän on tie,ja totuus ja elämä.Han antaa kaiken mitä tarvitset!Jumala on sinun auttajasi!Lue Raamattua! - j.helmi
älä ikinä, ÄLÄ IKINÄ, mee semmoseen mukaan...älä kiusaa mitään henkimaailman olentoja ihan tahallasi, semmosesta ei hyvää seuraa. kaveri kokeili ja ei ainakaan saanu siitä hyviä muistoja...todellakin, älä kokeile =/
- Uskova nainen
Älä lapsi kulta mene pahan alueelle, koska hänestä et sitten pääse ehkä enää eroon, vaikka kuinka haluaisit.
Tunnen kristityn sielunhoitajan, joka on hoitanut näitä saatan pettämiä ja he eivät ole helppoja hoidettavia. Kaikki voi alkaa niin viattomasta ajanvietteestä ja uteliaisuudesta, mutta olet koukussa nopeammin kuin arvaatkaan. Jumala ei voi suojella niitä, jotka tahallaan menevät Saatanan alueelle ja spiritismi on sitä aluetta! Älä kokeile! Turvaa Jumalaan ja rukoile Häntä! Hän kyllä ohjaa elämääsi, kun luotat Häneen ja Hänen sanaansa. Jeesuksen veri suojelee ja Jeesusta ylistämällä ja kiittämällä ajamme paholaisen matkoihinsa. Siunausta elämääsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998606Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682941- 131302
- 761018
- 64958
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72842