Solbergin ensimmäiset kommentit Yariksesta oli, että se on paras ralliauto millä on ajanut. Ja tänäänkin kehui autoa. "Auto on mahtava ajaa." Ajoi taas pohjat.
Mistähän syystä Rovis ja Pajari ovat niin tuskastuneita, vaikka alla on samanlainen auto ja heillä on autosta aikaisempaakin kokemusta?
Solberg kehuu Toyotaa ja ajaa sillä pohja-aikoja ja johtaa kilpailua. Rovis ja Pajari valittavat...
28
196
Vastaukset
- Anonyymi
Raalikuskin pojalle annettu parasta mitä tojolla on tarjolla. Saanut harjoitella varmaan päiviä. Japskit haluaa nostetta tojon maineelle entisen mestarin pojalla. Röyhkeä nassikka saa kaiken huomion kun Ogier ei aja.
- Anonyymi
Ei nykyään enään saa testailla ihan miten sattuu ja milloin vain.
Vaikka soolbergi olisi testannut 5 viikkoa putkeen niin ei hänen siitäkään huolimatta pitäisi vakikuskeille pärjätä ensimmäisessä kisassa.
Evans on paniikissa, pajari on vain niin saatanan hidas ja kallea ei kiinnosta paskaakaan enään koko homma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nykyään enään saa testailla ihan miten sattuu ja milloin vain.
Vaikka soolbergi olisi testannut 5 viikkoa putkeen niin ei hänen siitäkään huolimatta pitäisi vakikuskeille pärjätä ensimmäisessä kisassa.
Evans on paniikissa, pajari on vain niin saatanan hidas ja kallea ei kiinnosta paskaakaan enään koko homma.Soolberit testaa ihan miten sattuu ja milloin vain. Niillä on omat säännöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soolberit testaa ihan miten sattuu ja milloin vain. Niillä on omat säännöt.
vaikka testaisi saatana äitiäsi niin ei sen pitäisi kallulle pärjätä. Kallu on pimpin ja punssin lumoissa ja auto ei liiku.
Pajari taas on mummoanikin hitaampi. Pumppaa kaasu kuin husua. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
vaikka testaisi saatana äitiäsi niin ei sen pitäisi kallulle pärjätä. Kallu on pimpin ja punssin lumoissa ja auto ei liiku.
Pajari taas on mummoanikin hitaampi. Pumppaa kaasu kuin husua.Kyllä se on Solberg, joka on pimpin lumoissa. Vasta kihlasi melkoisen kissan. Näinköhän Kallea vaivaa puute?
- Anonyymi
Kallea ei sorakisat kiinnosta vaan donitsit.
- Anonyymi
Jos Kalle ja Jonne laihduttaisivat yhteensä 20 kg, niin ajat paranisivat 0,3 s/km.
- Anonyymi
miksi ihmeessä. pojat ottaa pätkille donitsia mukaan ja katsovat teresa orlowskin vanhoja luontovideoita keskikonsolissa olevalta näytöltä.
- AnonyymiUUSI
Ajattelin eilen ihan samaa. Varsinkin Halttunen alkaa olla melkoinen punkero.
- Anonyymi
Katsotaan nyt pääseekö Solberg maaliin.
- AnonyymiUUSI
Monacossa on sovittu Petterin kanssa että pikku Ollista tehdään seuraava Ogier. Eukko on jo Fian virassa. Testikilometrejä vaan tolkuttomasti ja kaikki pojan mielen mukaan niin kyllä toivottomasta inisijästäkin kuski saadaan. Onhan se sentään mestarin poika. Piiri pieni pyörii ja kansa penkalla hurraa kun Ollipoika kaahaa ja Sami jossain perässä köröttelee.
- AnonyymiUUSI
Vai että oikein monacossa....ja sitten sä heräsit....🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Oon kyllä sitä mieltä et rovanperä on löytänyt haastajan
- AnonyymiUUSI
Harmittavaa katsoa. Hitaus vaivaa myös Evansia ja Takamotoa.
Tojon keikkakuskit menevät menojaan. Ei Tanakkaan pystyy vastaamaan.- AnonyymiUUSI
Kallea ei kiinnosta paskaakaan enään koko homma, tilillä on painetta niin paljon että ikinä ei mies ehdi niistä tuhlaamaan niistä edes kolmasosaa. Miksi riskeerata henkikulta ajamalla voitosta enään tässä vaiheessa? Rovis on kaksinkertainen maailmanmestari. Ikävintä on se että Jyväskylän voitti taitaa jäädä Rovikselta ajamatta.
Pajari on vain luontaisesti hidas, sellainen hyvä SM-tason kuljettaja. - AnonyymiUUSI
Evans on jo menneen talven lumia. Näyttäkää oikeasti nopea voitoista ajava japanilainen ralli- tai F1-kuski, niin minä näytän suomalaisen appelsiiniin.
- AnonyymiUUSI
Pajari on piirikunnallisen tason ukko.
Pääsi ralliin vain koska Lappia kiinnostaa enenpi perhe elämä.- AnonyymiUUSI
Minä olen vahvasti sitä mieltä, että Pajarin kakkostiimin tehtäväksi on annettu olla testikuskina ykköstiimille. Kokeillaan eri säätöjä ja infotaan takana tuleville Toyotoille olosuhteista. Siksi tärkeintä ajaa pätkiä läpi ja kerätä dataa tiimille. Joku vuosi sitten Toyota laittoi Hännisen ajamaan testiä yhteen kisaan ja ennen viimeistä EK:ta vedettiin pois kisasta. Sitähän korostavat aina, että kilpailuolosuhteissa testaaminen on ihan eri asia kuin samaa testipätkää hinkkaaminen. Nyt sunnuntaina haetaan jo dataa Jyskälää varten, kenties.
- AnonyymiUUSI
Vai onko jonkun rallikuskin sukulainen?
- AnonyymiUUSI
Kyllähän ajomies ajaa hyvää ralliautoa ilman jatkuvaa valitusta.
- AnonyymiUUSI
Jyväskylän kärki gallup. Ogier, Solberg, Tanakk. Muut tulee perässä jos selviävät Parkkolasta.
- AnonyymiUUSI
Aika paljon tulee keskeytyksiä, jos Solberg toinen...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika paljon tulee keskeytyksiä, jos Solberg toinen...
Joo se oliskin suoritus rally2 autolla!!!🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Solberg kertoi ennen rallia soitelleensa Ogierille ja kehui, miten paljon tämä on aina auttanut häntä. Olisiko myönnyttävä muidenkin kysymään mestarilta oppia. Joo, ajotyyli voi olla eri, mutta aika monenlaisesta autosta ja renkaasta on Ogierilla kokemusta ja kaikki saanut kulkemaan.
- AnonyymiUUSI
Onhan pelkkää yhteensattumaa, että juuri samalla autolla sekä Ogier että Solberg ovat muita sekuntikaupalla nopeampia. Extratehoja tai jotain muuta filunkia.
- AnonyymiUUSI
Eipä nuo alennu ammattilaiselta kysymään, taisi tallipäällikkö omalla urallaankin konsultoida eniten Maisaa ja vituixmän. 🫥🙂🙃
- AnonyymiUUSI
On kyllä surkeaa tallijohtamista Kankkuselta, Latvalalta ja Lindströmiltä olla antamatta Solbergille Rally1-autoa myös Jyväskylään. Luvansaanti siihen onnistuisi vieläkin, vaikka ilmoittautumiset on jo tehty.
Solberg olisi hyvin todennäköisesti Toyotan vahvin lenkki myös Jyväskylässä hyvältä lähtöpaikalta, jos vain saisi pääluokan auton myös sinne.
Jos kuutta Rally1-autoa talli ei pysty ajattamaan, niin sitten pitäisi esimerkiksi Katsuta pudottaa edes yhden kisan ajaksi Rally2-autoon. - AnonyymiUUSI
Pajari on huono, ei muuta kuin vaihtoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833536
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803226Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683062On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442222- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261761- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658