Ei yhtään kotimaista huippukuskia lähtöviivalla.
Tämän lisäksi taas tehty niin tylsä reitti kuin osataan ja katsojia muutenkin vihataan, niin tämä kisahan tulee floppaaman myös taloudellisesti.
Sectossa historiallinen tilanne
20
463
Vastaukset
- Anonyymi
"Ei yhtään kotimaista huippukuskia lähtöviivalla." Onhan liki kaikki kotimaiset huippukuskit lähtöviivalle
Reittiin pitäisi saada jotain uutta.- Anonyymi
Katselualueet kaukana lepikossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katselualueet kaukana lepikossa.
Pelloilla katselualueet ovat, kaukana kyllä. Käy ajamassa pätkiä läpi tai tai katso Secton recce-video ja etsi oma paikka Google Mapsin ja maastokartan avulla.
- Anonyymi
Ei ole kuin Rovanperä kuskin nimellä.
- Anonyymi
Ei sinne ole pakko mennä. TV lähettää onneksi muuta mielenkiintoista kuin rallikuskien pentujen ja tallisuosikkien ajeluita.
- Anonyymi
Ei sua sinne kaivatakkaan , katsele tv:stä vaikka pikku kakkosen uusintoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sua sinne kaivatakkaan , katsele tv:stä vaikka pikku kakkosen uusintoja.
Menikö ääliöllä tunteisiin 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ehdotan ratkaisuksi lippujen hintojen nostamista. Suomessa ei osata muuta kuin tehdä asioista aina vain kalliimpia.
- Anonyymi
Joo rallimakkara 10e pysäköinti tienvarsissa 20e yms kateet paranee.
Ei tarvii kolikoilla pelata.
- Anonyymi
Ei haittaa jos floppaa.
- Anonyymi
Samihan floppaa takuuvarmasti, oikeassa olet.
- Anonyymi
Oli ne kulta-ajat kauan sitten 2000-luvun aluSSA. YLEISÖ vihamielistä.touhu ollut jo 10vtta
- Anonyymi
Kulta-ajat oli 70- ja 80-luvuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulta-ajat oli 70- ja 80-luvuilla.
Mm-sarjana parhaat ajat oli tuolloin. 7 vai 9 tallia kuskeja wrc-luokassa 30.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mm-sarjana parhaat ajat oli tuolloin. 7 vai 9 tallia kuskeja wrc-luokassa 30.
No joo, ei ihan noin monta tallia jokaiseen kilpailuun osallistunut.
Varsinaiset tehdastallit tulivat 80-luvulla, kun B-ryhmä alkoi.
Hienoa oli B-ryhmän alkuun asti, kun rallin saattoi voittaa korimalliltaan samanlaisella autolla, mikä oli itsellä, vanhemmilla tai naapurilla. Kovaa vääntöä käytiin, millä merkillä voitetaan. Ja sitten tuli upea B-ryhmä.
Silloin oli kunnia-asia katsoa pätkä loppuun asti, nythän pitää yrittää katsoa 15 pätkää kisan aikana, koska on tärkeä päästä kertomaan somessa monellako pätkällä on ollut.
Elo-syyskuun vaihde oli hienoa aikaa rallille, pimeine iltoineen ja mahdollisine vesisateineen. Nykyään ei ole tuosta tunnelmasta tietoakaan.
- Anonyymi
Suomessa ei ole kuin Rovanperä huippukuski. Eikä ole muita tulossa.
- Anonyymi
Onhan Emil Lindholm
- Anonyymi
Harri Rovanperä takaisin puikkoihin !
- Anonyymi
Mille pätkille kaljahattu menee. Apua auttakaa me halutaan nähdä iskän kanssa runkia
- Anonyymi
Ajaahan siellä Bussekin. Matkii Jari-Mattia ja otti viereen nätin kartturin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2742164Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161580Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2131325Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851145- 701053
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60943TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18924- 51866
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126860Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61833