Osallistuminen....????

Anonyymi-ap

Pitääkö sättärin osallistua ihan jokaiseen juttuketjuun.??? Muutama sitä näin selittää että kyseessähän on vapaa sätti ja kaikille avoin. Eikö kuitenkin voi jättää joitakin juttuja väliin eikä tunkea nokkaansa joka asiaan..???

32

1001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuule anno, Ylellä saa osallistua ja melkein pitääkin, niitä hiljaisia on liikaakin, jotka vaan kyttää....

• Anonyymi

Valas älähti...

• Anonyymi

Kaikesta huolimatta kukaan vaan ei jaksa sinun ainaista kurnutusta lukea. Sätti ei häviä mitään jos pitäisit sen kitalakesi kiinni, edes parin kuukauden verran.

• Anonyymi

Varmasti kova pettymys sinulle "annon" arvailija mutta totuus on kuitenkin se että emme yhtään kaipaa sinun osallistumista ja kommentointia...

• Anonyymi

Kyllähän itsensä kanssa voi jutskailla ilman sättiin tuloakin .🙈

• Anonyymi

Helposti monet menee halpaan....

• Anonyymi

Onko todella sellaisia jotka eivät osaa todeta mihin keskusteluun heitä ei kaivata.???

• Anonyymi

Kuulutko sinä tähän ketjuun --- kaipasiko joku sinua, tähän :----- Silti Tulit, ja vielä loukkaamalla muita suoritit esiin marssisi --- helpottaako se egosi erinomaisuutta ---- päteminen netti keskustelussa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulutko sinä tähän ketjuun --- kaipasiko joku sinua, tähän :----- Silti Tulit, ja vielä loukkaamalla muita suoritit esiin marssisi --- helpottaako se egosi erinomaisuutta ---- päteminen netti keskustelussa?

Puhutko itsestäsi..???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutko itsestäsi..???

Tietenkin, hyökkääminen on paras puolustus, 💨💨💨
        kiitos kolmesta kysymysmerkistäsi ❔❔❔
        enoiskaan muuten ymmärtänyt !
        Mä en todellakaan ymmärrä enkä osaa määritellä,
        kuulutko sinä tähän ketjuun, millään tavalla ✴
        itsestänihäntämätuose 💥
        Mutt minä kuulun ainakin, vain minä, minulle, minäminäminä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melko outoa...??? minähän aloitin tämän ketjun ja sinua en todellakaan kaivannut. Sinun nyt vaan pitää se nokka työntää joka paikkaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin, hyökkääminen on paras puolustus, 💨💨💨
        kiitos kolmesta kysymysmerkistäsi ❔❔❔
        enoiskaan muuten ymmärtänyt !
        Mä en todellakaan ymmärrä enkä osaa määritellä,
        kuulutko sinä tähän ketjuun, millään tavalla ✴
        itsestänihäntämätuose 💥
        Mutt minä kuulun ainakin, vain minä, minulle, minäminäminä!

Taasko se valas älähti..

• Anonyymi

Seurasin muutaman päivän takavasemmalta sätin juttuja ja ainoa joka iski silmään oli joku essinen. Hän kommentoi melkein jokaista rivia asiasta mitään tietämättä. Esim, riistakamerat..

• Anonyymi

Sama muija kommentoi jokaista riviä...

• Anonyymi

takavasemmalta = stalkkasin 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinusta sätin yleisellä olevan keskustelun seuraaminen on Stalkkausta (huutonauruhymiöin)
        niin Superman = Santa Claus (huutonauruu!) eiks ✳🎅🏻🎅🏻 *repeee*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroppa syy, miksi nykyään stalkkaat vain takavasemmalta, niin saadaan me muutkin nauraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroppa syy, miksi nykyään stalkkaat vain takavasemmalta, niin saadaan me muutkin nauraa.

Kenelle stalkkaaminen sätissä on olevaista ja olennaista? Jokaiselle yhtä avoin tupa, mitä ihmeen stalkkausta siell oikein on? *ihmettelee* Onks ne kaikki sättärit toistensa stalkkereita takavasemmalla, kenellä on silmät auki,
        etenkin ne jotka roikkuu poissa -siell "kellarissa" ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida tuntea suomalaisia sanontoja....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylellä se näkyy kun jutellaan, siitä juttelusta voi kuka tahansa antaa mieluistaan palautetta, niitä saa kommentoida. Ylellä voi puhua mitä vaan, kenelle vaan. Nauretaan vaan pilkallisesti, sehän me osataan. Kunnon suomisättäri se tulee räkänokastaki sekä tyhjännaurajasta. 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylellä se näkyy kun jutellaan, siitä juttelusta voi kuka tahansa antaa mieluistaan palautetta, niitä saa kommentoida. Ylellä voi puhua mitä vaan, kenelle vaan. Nauretaan vaan pilkallisesti, sehän me osataan. Kunnon suomisättäri se tulee räkänokastaki sekä tyhjännaurajasta. 😂😂

Noinhan se usein menee kun kaikilla ei ole mitään tilannetajua. Jokaiseen keskusteluun pitää jotakin kommentoida., eli omasta äänestä tykätään.

• Anonyymi

Ei kuulu äänet sätissä =(
      Pahin irvailija on inkku, onko hänellä koskaan mitään hyvää sanottavaa kanssasättäreistään, no ei oooo!!!!

• Anonyymi

Pitääkin tarkkailla...

• Anonyymi

En tajuu heit jotka roikkuuu ilta illan jälkeen sätissä. Luulisi turhauttavan. Ehkä jotkut näistä sättäreistä on siksi niin herkkii suuttumaan koska oikeasti ovat kyllästyneitä sättiin, muttei heil muutakaaa elämää ole? Ja sit jos mennää johkin konserttii tai matkalle ni sitä mainostetaa monta kuukautta. Niin kaua ettei kukaan muu jaksa enää jutella siitä. Pitäkää tauko!

• Anonyymi

Mistä sinä tiedät ihmisten "roikkumiset" ellet itse paikalla ole päivystämässä ja kellottamassa ihmisten siellä oloa. Ruksia saa käyttää vapaasti, ole hyvä!
        Helpottaa myös elämää, jos huolehtii niistä omista asioista ja keskittyy niihin.

• Anonyymi

Onhan tuossa joitakin poikkeuksiakin.....esim. Tuss-tyrkky-Elli aloittaa jo aamusta...ja joka kerta kerää sen 240 minsaa.....taitaa umpi-impeillä olla kisa minsojen keräämisestä....

• Anonyymi

Kyllä on usein sätissä sama käsikirjoitus, toistoa toistoa toistoa..

• Anonyymi

Miksei, jos on nopea reagoimaan. Kyseessä on kuitenkin chatti 🧟‍♀️

• Anonyymi

Aina voi tehdä oman huoneen - yksityiskeskusteluun: sinne mahtuu ainakin se pikkulauma, oliko max 10 hlöö? Ihan salaisen oman sopen, jossa ei kuiskaukset kuulu yleen yhteiseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina voi tehdä oman huoneen - yksityiskeskusteluun: sinne mahtuu ainakin se pikkulauma, oliko max 10 hlöö? Ihan salaisen oman sopen, jossa ei kuiskaukset kuulu yleen yhteiseen!

Kerroppas tuo suoraan Minni-hiirelle, tyrkky-ellille, tuijottajalle tai inkeriTanjalle... Niiden piiri on alle 10 joten hyvin mahtuvat sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroppas tuo suoraan Minni-hiirelle, tyrkky-ellille, tuijottajalle tai inkeriTanjalle... Niiden piiri on alle 10 joten hyvin mahtuvat sinne.

Arwaapppas sä; keneltä lirahtaa usein ruudulle lause!! #{oletko sä noin tyhmä} Ei tartte tuijottaa chattia kauaa, ku oikea vastaus naksahtaa.

• Anonyymi

Tietysti pitää osallistua keskusteluun

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      246
      14328
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      144
      3763
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      128
      3712
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1460
    5. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      364
      1434
    6. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      41
      1190
    7. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      10
      1036
    8. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      45
      908
    9. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      901
    10. En pystynyt vaan vastaamaan...

Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔
      Ikävä
      90
      746
    Aihe