19.7.2025 on Arto Kuivaselta 2½-merkitty Kovis. Hauska ristikko ja erinomainen kuvitus jälleen. Minusta ristikko oli oikein arvioitu. Mielestäni mieluummin alle kuin yli 2½ eli toisin kuin Sanarisin Ylläpito arveli.
IS Viikonloppu 19.-20.7.2025
10
175
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä helteellä kuivahtaneesta Kuivasen kynästä on tullut nyt aika köykäinen kaksipuolikas.
Alle 2 tuntia meni nyt ratkontaan, vaikka pidän itseäni vain keskinkertaisena tai hiukan sen yläpuolelle ratkojana.- AnonyymiUUSI
Samansuuntainen arvio löytyy myös Sanarisin foorumista.
Laitoin Artolle seuraavan viestin:
"Minusta olisit hyvä laatija Histis ja MaanantaiKESKIS ristikoihin. Voisit kysyä, voisiko Eki antaa niitä myös sinulle tehtäväksi." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Minusta olisit hyvä laatija Histis ja MaanantaiKESKIS ristikoihin. Voisit kysyä, voisiko Eki antaa niitä myös sinulle tehtäväksi."Sama mies, joka osaa myös kertoa Euroopan suurimmalle tehtäväfirmalle, mitä heidän kannattaa jatkossa tehdä? Niin no, Artohan on nykyisin heidän palveluksessaan, joten asioita voi hoitaa hänenkin kauttaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama mies, joka osaa myös kertoa Euroopan suurimmalle tehtäväfirmalle, mitä heidän kannattaa jatkossa tehdä? Niin no, Artohan on nykyisin heidän palveluksessaan, joten asioita voi hoitaa hänenkin kauttaan!
Se elvistelee!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Minusta olisit hyvä laatija Histis ja MaanantaiKESKIS ristikoihin. Voisit kysyä, voisiko Eki antaa niitä myös sinulle tehtäväksi."Hirveä tarve ujuttautua mitä kautta tahansa Keesingin piiriin. Mairittelu on tosin uusi keino. Eiköhän Arto Kuivanenkin tiedä, kenestä puhutaan.
Hääri muuten taas Sanariksen palstalla uuden nimimerkin suojissa.
- AnonyymiUUSI
Kuivanen on viime aikoina, eli ihan tämän vuoden sisällä, oppinut kuvittamaan ristikoitansa. Ei ole pelkkää tekstiä enää. Joko raapustelee valmiiden kuvakirjastojen avulla tai maksaa viiskymppiä suvun hyvätaitoiselle piirtäjätytölle.
Palautteesta suivaantuneena laittaa ensi kerralla semmoisen vaikeusasteen päälle, että todella harva osaa läpi.
Ei kysytä enää "PERTSAN KAVERI" tyyppisillä, ...kas kummaa Kilu -vihjeillä.
Vaan nyt laitetaan kasapäin etunimiä ja sukunimiä, joista puolet saksalaisia ja ranskalaisia. Suttuisia karttakuvia ja sieltä etsittäviä sadan asukkaan pakistanilaiskyliä. Saamea ja niiden kielisiä keroja ja vuolteita ym. mukaan. Kuntavaakunoiden kuvat otetaan pienistä slovakialaisista pitäjistä.
Tietenkin tyhjien ruutujen vihjeitä tulee mukaan reilusti toistakymmenkunta kappaletta. Ne viimeistään puhaltaa lopuiltain ratkojilta ilmat pihalle. - AnonyymiUUSI
Happonen:
"Onko laatija alkanut kuvittamaan tekoälyn tuotoksilla? On niin kllinisen oloista grafiikkaa eikä Kuivasen ristikoissa ole ennen ollut juurikaan piirroksia."
Minusta ei hirveästi eroa Kärkkäisen kuvituksesta. Hieman ehkä kapea väriskaala Kuivasen ristikossa. - AnonyymiUUSI
Ihan kökkö kuvitus ja lisäksi niukka. Jos joku ei haluaisi olla mielin kielin Artolle, hän haukkuisi tämän tason kuvituksen lyttyyn.
- AnonyymiUUSI
Kiva ristikko. Kerrankin tavis pääsi ratkomaan kovista. Toki ratkojia käyttäen. Joku oli jo ollut ahkeroimassa. Minusta M-kirjainta pitäisi vihjeissä selventää. Näyttää aika lailla H:lta.
- AnonyymiUUSI
multa puuttuisi piiliksen 16.vaakaa....ei oikein aukea minulle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693237
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753097Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682962On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442142- 611709
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591586