Suukottelukameran asema lava- ja ravintolatanssin pelastusvälinerepertuaarissa?

Anonyymi-ap

8

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kamerat pitäsi kieltää lavatansseista. Olisi kiva olla sanomalehdessä, paria kuin ei voi valita.

• Anonyymi
        UUSI

Missä pesuaarissa sä elät? Aloittajalle tää...

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä tämmöisen suukottelukameran avulla kaikki ainakin ne parit, joiden järkevyyttä ja kestävyyttä epäilijät kyseenalaistavat, voisivat näyttää suukottelemalla toinen toisiaan suukottelufoksilla, että suhde on vakaa ja toimii myös tanssimossa.

• Anonyymi
        UUSI

Tiesittekö, että naisen kehossa on elin, joka saa miehen viimeistään tanssimon jälkeen hulluksi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesittekö, että naisen kehossa on elin, joka saa miehen viimeistään tanssimon jälkeen hulluksi?

Napa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Napa?

Kieli. Mitä terävempi sen hullummaksi se miehen saa.

• Anonyymi
      UUSI

Olen miettinyt näitä käräytyskameroita siinä mielessä, että esim. Salkkarien Munkkiniemessä kuvatut ulkokuvaukset näyttävät autojen rekkareita kasapäin.
      Entä jos joku vaimo/aviomies näkee televisiossa puolison/perheen auton oudossa ympäristössä outoon aikaan?

• Anonyymi
        UUSI

Suukottelukamera kuvaisi vain tansdimon sisätiloja enimmäkseen suukottelufoxin aikana, jolloinka sitä riskiä ei olisi, että autokin näkyisi siellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      69
      3237
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3097
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2962
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2142
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1709
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59