Voisiko suukottelukameralla mielestänne olla jonkimmoinen asema lava- ja ravintolatanssin pelastusvälinerepertuárissa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/389b24da-9c8f-4fcb-858c-6f3f9cbe8a8f
Jos ei, niin minkä ihmeen takia ei?
Entäs jos suukottelukamera saisi kuvata vain suukottelufoxilla?
Suukottelukameran asema lava- ja ravintolatanssin pelastusvälinerepertuaarissa?
8
57
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kamerat pitäsi kieltää lavatansseista. Olisi kiva olla sanomalehdessä, paria kuin ei voi valita.
- AnonyymiUUSI
Missä pesuaarissa sä elät? Aloittajalle tää...
- AnonyymiUUSI
Kyllä tämmöisen suukottelukameran avulla kaikki ainakin ne parit, joiden järkevyyttä ja kestävyyttä epäilijät kyseenalaistavat, voisivat näyttää suukottelemalla toinen toisiaan suukottelufoksilla, että suhde on vakaa ja toimii myös tanssimossa.
- AnonyymiUUSI
Tiesittekö, että naisen kehossa on elin, joka saa miehen viimeistään tanssimon jälkeen hulluksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiesittekö, että naisen kehossa on elin, joka saa miehen viimeistään tanssimon jälkeen hulluksi?
Napa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Napa?
Kieli. Mitä terävempi sen hullummaksi se miehen saa.
- AnonyymiUUSI
Olen miettinyt näitä käräytyskameroita siinä mielessä, että esim. Salkkarien Munkkiniemessä kuvatut ulkokuvaukset näyttävät autojen rekkareita kasapäin.
Entä jos joku vaimo/aviomies näkee televisiossa puolison/perheen auton oudossa ympäristössä outoon aikaan?- AnonyymiUUSI
Suukottelukamera kuvaisi vain tansdimon sisätiloja enimmäkseen suukottelufoxin aikana, jolloinka sitä riskiä ei olisi, että autokin näkyisi siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693237
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753097Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682962On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442142- 611709
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591586