Kun puolanka haluaa asiakseen luontonsa pilata niin eikö samaan syssyyn puolanka voisi profiloitua heinähattujen homolana? Pride systeemit päälle ja rahat kotiin. Suolijärvelle suolentutkimuspäivät ja lisää myllyjä.
Tuulimyllyjä ja miesten pyllyjä
11
658
Vastaukset
- Anonyymi
ja kepulaisen rajalan poika pääosiin verkkosukkahousuissa
- Anonyymi
Mitä vikaa homoseksuaalisuudessa on vai oletteko heinäpaukkuja?
- Anonyymi
Ei ole mitään vikaa vaan päinvastoin. Kun puolankan kepulaiset isännät puuhaavat enimmäkseen keskenään niin ei sitä sataa vuotta tarvitse odottaa, että homma hiipuu. Tosin olisi suotavaa, että kikkelijuhlien keskellä muistatte myös eläimet. Perversio ei vapauta vastuusta. Eikä eläimiin pidä mitenkään puolankalaisittain... Antaa rehua, hoitaa vaivat, jne.
- Anonyymi
Ei mitään. Puolangan keput haluaa olla sellaisia. Jopa seniilikepun.
- Anonyymi
Kannatan, että Puolankan kunta sitoutuu seksuaalisuutta tukevaan ohjelmaan. Kepulaisista kumminkin melkein kaikki on homoja tai sellaisiksi aikovia. Eli Puolanka voisi vaikkapa pride-liputtaa pirttipekkojen kunniaksi joka päivä,
- Anonyymi
Miksi Puolangan kunta ei osallistu Pride-liputukseen kuten suurin osa Suomen kunnista ja kaupungeista? Onko kunnassa vanhanaikainen katsonta eri seksuaalisuuksiin?
- Anonyymi
Me täällä puolangan kuntajohdossa tykkäämme eläimistä. Emme seksuaalivähemmistöistä. Ainakin minä puolangan päätöksentekoon osallistuva vetelen mieluusti lampaita hanuriin. "Hiki siinä tuli kun lammasta panin, mutta kyllä siinä kellokin kalkatti" Sanoi muistaakseni joku.
- Anonyymi
En tiedä liittyykö tähän. Ulkomaalaisena mökkiläisenä olen kuullut, että Puolangan keskustalaiset ja kokoomuslaiset istuu toisen perseellä.
- Anonyymi
Teillä ulkomaaladilla menee perheet sekaisin.
- Anonyymi
Etenkin jokivarressa asuvilla.
- Anonyymi
Mutta peräkammarin lankalainen panee vain sukulaistaan. Muutama sukunimi langalla on taannut viimeisen sadanvuoden ajan, että veriryhmä pysyy samana ja älyllinen kompetenssi alhaisena. Sekä erityisesti pelko muita kuin sukulaisia kohtaan, että "voivat olla erilaisia kuin me langan sisäsiittoiset".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070