Onko kokemusta naapureista jotka koskaan nähnyt alastonta naista syrjäseuduilla?

Anonyymi-ap

Niin hourailivat omiaan ja aluksi oli ihan mukavan oloinen, mutta sitten sanonut, että minä näin ne ja sitten alkanut hysteerisesti läpsiä vierasta naista, tai uutta naapurin naista ? Ja matkinu koiran haukkumisen ääniä omalla suullaan keskellä yötä naapurin nurkilla..?

4

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä aloitus on todella tarpeellinen...

• Anonyymi

Onhan se koska tuollaisia on olemassa. Kiitos kun kommentoitu aloitukseen.
        Haluatko kenties joutua jonnekin, mikäli et olisikaan mukava heppu?

Onko sinua alistettu monta vuotta Demoni.????

Näkövammaisten kiusaaja, koulukiusaaja. Gunillan ja Kallen hautoja näiden ei hautausmaalta löydy en ihmettelisi yhtään! ...koska Saatana oli heidän uskontonsa.. Petri Salojärvi vuonna 2005. Jokainenn saa uskoa mihin vaan jos se tuntuu hyvältä ja aina niin olevinaan muiden yläpuolella. Oksettava narsisti.

Tonin talli :)

➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕

• Anonyymi

Yleensä ihmiset jotka asuvat kaukana toisistaan omakotitaloissaan, niin tuntevat toisensa paremmin kuin esim. kerrostalossa asuvat ovinaapuritkin.

Helposti voi asua kerrostalossa 10 vuottakin tietämättä edes ovinsspurin nimeäkään.

• Anonyymi

Paitsi jos on hullu joka haluaa tietää naapureista kaiken.

Tämä tietysti selittyy sillä että kun liian utelias hullu,niin usein sellainen naapuri on kateellinen sinulle, koska olet hänelle. Se suuri mielenkiinnon kohde.
        Voi olla että asioita katoaa asunnostasi, kuten sinulle tärkeitä valokuvia, ja sinulle tärkeitä nuoruuden ym. Muisto esineitä ja joku päivä huomaat että lähes kaikki vanha arvotavarasi on joko piilotettu, tai varastettu.

Ne ongelmat joita sinulla on elämässäsi voivat kaikki johtua tuosta hullusta naapurista jolla on myös tukijoukkoja taustalla, saman mielisten kanssa sellaiset pyörii. Ei hullu yksin temmellä, se on hän ja henkisesti yhtä vajaat jotka tukevat kateelliset toinen toisiaan. Sodassa sinua vastaan, kun eivät kestä että olet päässyt lian helppoa elämässäsi.

Stalkkereita kyttääjiä ovat ja tapoihin kuuluu puhua pahaa sinusta sinun kuullen, jotta ahdistuisit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      92
      3528
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2907
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2396
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2328
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2291
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2256
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2143
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2107
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      2055
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1974
    Aihe