Niin hourailivat omiaan ja aluksi oli ihan mukavan oloinen, mutta sitten sanonut, että minä näin ne ja sitten alkanut hysteerisesti läpsiä vierasta naista, tai uutta naapurin naista ? Ja matkinu koiran haukkumisen ääniä omalla suullaan keskellä yötä naapurin nurkilla..?
Onko kokemusta naapureista jotka koskaan nähnyt alastonta naista syrjäseuduilla?
4
207
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä aloitus on todella tarpeellinen...
- Anonyymi
Onhan se koska tuollaisia on olemassa. Kiitos kun kommentoitu aloitukseen.
Haluatko kenties joutua jonnekin, mikäli et olisikaan mukava heppu?
Onko sinua alistettu monta vuotta Demoni.????
Näkövammaisten kiusaaja, koulukiusaaja. Gunillan ja Kallen hautoja näiden ei hautausmaalta löydy en ihmettelisi yhtään! ...koska Saatana oli heidän uskontonsa.. Petri Salojärvi vuonna 2005. Jokainenn saa uskoa mihin vaan jos se tuntuu hyvältä ja aina niin olevinaan muiden yläpuolella. Oksettava narsisti.
Tonin talli :)
➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕
- Anonyymi
Yleensä ihmiset jotka asuvat kaukana toisistaan omakotitaloissaan, niin tuntevat toisensa paremmin kuin esim. kerrostalossa asuvat ovinaapuritkin.
Helposti voi asua kerrostalossa 10 vuottakin tietämättä edes ovinsspurin nimeäkään.- Anonyymi
Paitsi jos on hullu joka haluaa tietää naapureista kaiken.
Tämä tietysti selittyy sillä että kun liian utelias hullu,niin usein sellainen naapuri on kateellinen sinulle, koska olet hänelle. Se suuri mielenkiinnon kohde.
Voi olla että asioita katoaa asunnostasi, kuten sinulle tärkeitä valokuvia, ja sinulle tärkeitä nuoruuden ym. Muisto esineitä ja joku päivä huomaat että lähes kaikki vanha arvotavarasi on joko piilotettu, tai varastettu.
Ne ongelmat joita sinulla on elämässäsi voivat kaikki johtua tuosta hullusta naapurista jolla on myös tukijoukkoja taustalla, saman mielisten kanssa sellaiset pyörii. Ei hullu yksin temmellä, se on hän ja henkisesti yhtä vajaat jotka tukevat kateelliset toinen toisiaan. Sodassa sinua vastaan, kun eivät kestä että olet päässyt lian helppoa elämässäsi.
Stalkkereita kyttääjiä ovat ja tapoihin kuuluu puhua pahaa sinusta sinun kuullen, jotta ahdistuisit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442907Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152055
- 621974