Kysymys Hua Hinin ex-miehelle, nykyiselle vantaalaiselle.

Anonyymi-ap

Kun ulkopuolisena luet näitä Chiang Main miehen kertomuksia, niin millainen mielikuva sinulle muodostuu 66 vuotiaasta miehestä, joka katsoo tehtäväkseen "aktivoida" itselleen juttukavereita Pattayan keskustelusivustolla, esittämällä motoristia tietämättä moottoripyöristä mitään, leikkien mustanvyön karatekaa tietämättä karatesta mitään, leikkii asuvansa Thaimaassa tietämättä Thaimaasta mitään,
leikkien isää tietämättä lastenkasvatuksesta mitään,
leikkien grillimestaria ja savustajaa vaikka kokemusta on vain kalapuikoista suomalaisessa uunissa,
leikkien aviomiestä vaikka vaimoa ei ole mailla eikä halmeilla, leikkien rikasta mutta vain takuueläkepäivisin, eikä ole vuosikymmeneen saanut laitettua yhtäkään kuvaa tarinoidensa jatkeeksi, eikä ilmeisimmin käy laisinkaan kaupassa eikä ravintolassa, kun yhtäkään kuittia ei ole ollut koskaan esittää.

Miten Vantaan Raaka-Arska arvioisit tämän Chiang Main miehen motiivit ja uskottavuuden asteikolla nollasta kymmeneen?

33

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole matemaattisesti mitenkään mahdollista että koko maailmasta löytyisi yhtä tyhmää patologista valehtelijaa kuin possondertaalin ihminen Posso Possokas.

Käsi kädessä kulkevat poninhäntä heiluen taloon autioon Senssunsa kanssa kumpikaan välittämättä reaalimaailmasta tuon taivaallista satuineen.

Miehet joiden elämäntehtävänä on vastustaa totuutta kaikin keinoin, kynsin ja hampain mutta kun ei ole niitä hampaitakaan, nekin meni possoillessa.

Jos Utopia- niminen planeetta on olemassa, niin tuo yksikkökaksikko on sieltä kotoisin ja siellä asutaan vielä puissa, ei ole luolaan uskallettu mennä, kun siellä voi olla muita.

2010

• Anonyymi

Jännä homma kuinka Pasanen ei ymmärrä, että tämä senssunsa kusee muroihinsa, että esim. henkilöllisyyttään ei olisi täällä julkaistu jos senssunsa ei olisi tätä vaatimalla vaatinut.

• Anonyymi

Kiito rakkaat ja eritoten Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen minuun kohdistuvasta huomioinneistanne ja mietteistänne tänään, huomenna ja loppuelämänne 24/7.

Luulisi noinkin rohkeita kirjoittelevan kykenevän räpsäyttää ja sen jälkeen tavata, vaan ei.

> § <

• Anonyymi

Eihän noita puskajussukoita kannata noteerata mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun puhut puskajussukoista Senssulle, niin sinä sitten varmaan tunnet tämän Senssun, koska muutenhan hän olisi puskajussukka, eikös vain?
        On outo kaveri, kun ei suostu tapaamaan ketään ellei saa yhdeltä haluamiaan kuvia, eikä suostu laittamaan edes Thaimaasta kuvia, vaikka juuri lupasi perhepotretin jos näkee rakkaansa Suzukin päällä Thaimaassa. Näki, vaan ei laittanut. Suomesta on laittanut montakin kuvaa, kuten esimerkiksi "mökiltä", jolla koetti uunottaa että tuo mökki on Thaimaassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun puhut puskajussukoista Senssulle, niin sinä sitten varmaan tunnet tämän Senssun, koska muutenhan hän olisi puskajussukka, eikös vain?
        On outo kaveri, kun ei suostu tapaamaan ketään ellei saa yhdeltä haluamiaan kuvia, eikä suostu laittamaan edes Thaimaasta kuvia, vaikka juuri lupasi perhepotretin jos näkee rakkaansa Suzukin päällä Thaimaassa. Näki, vaan ei laittanut. Suomesta on laittanut montakin kuvaa, kuten esimerkiksi "mökiltä", jolla koetti uunottaa että tuo mökki on Thaimaassa.

Jos tahdot tavata niin esittele itsesi ja ehdota tapaamista.

2010:n tapaan ehdoin jotka olen lausunut ja se ei ole sinun asiasi, vai tunnetko sinä 2010:n jota puolustat ja fanitat?

Olet erittäin kiinnostunut valokuvien julkaisuista, joten voinet ryhtyä julkaisemaan omiasi.

Tähän ketjuun en enää kommentoi muuta kuin että onhan tuo todella rohkeaa kirjoitella internettiin mitä tahansa.

> § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tahdot tavata niin esittele itsesi ja ehdota tapaamista.

2010:n tapaan ehdoin jotka olen lausunut ja se ei ole sinun asiasi, vai tunnetko sinä 2010:n jota puolustat ja fanitat?

Olet erittäin kiinnostunut valokuvien julkaisuista, joten voinet ryhtyä julkaisemaan omiasi.

Tähän ketjuun en enää kommentoi muuta kuin että onhan tuo todella rohkeaa kirjoitella internettiin mitä tahansa.

> § <

Taisi olla Aasiantravel kun ehdotti tapaamista chiang maissa jokunen vuosi sitten, ainut mitä tapahtui niin tämä senssu katosi palstalta useaksi päiväksi mitä ei ollut tapahtunut koskaan eikä ole tapahtunut tuonkaan jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi olla Aasiantravel kun ehdotti tapaamista chiang maissa jokunen vuosi sitten, ainut mitä tapahtui niin tämä senssu katosi palstalta useaksi päiväksi mitä ei ollut tapahtunut koskaan eikä ole tapahtunut tuonkaan jälkeen.

Pasasen mielikuvituskaveri se on. Toiselta kun kysyy niin toinen vastaa.
        "Pojat" on yhteisellä asialla ja kumpikaan ei tiedä ovatko poikia vai tyttöjä ja toinen ei edes tiedä olevansa Suomessa. Pää on pehmennyt jo 25 vuotta sitten ja erot ottaneet niin koville että loppukin järki lähtenyt päästä. Sekakäyttö vielä hyvänä lisukkeena. Niitä Puppe -juttuja ei kukaan kirjoittele selvitepäin eikä terve ihminen edes päissään.
        Mistähän se on keksinyt että joku haluaisi tavata? Aika harva varmaan haluaa muutenkaan tavata selvästi päästään vialla olevaa. Tuollaisesta saattaa saada elinikäisen harmin itselleen, kuten on käynyt vaimolleen joka on tosin enää vain paperilla naimisissa.
        Osoite on eri paikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pasasen mielikuvituskaveri se on. Toiselta kun kysyy niin toinen vastaa.
        "Pojat" on yhteisellä asialla ja kumpikaan ei tiedä ovatko poikia vai tyttöjä ja toinen ei edes tiedä olevansa Suomessa. Pää on pehmennyt jo 25 vuotta sitten ja erot ottaneet niin koville että loppukin järki lähtenyt päästä. Sekakäyttö vielä hyvänä lisukkeena. Niitä Puppe -juttuja ei kukaan kirjoittele selvitepäin eikä terve ihminen edes päissään.
        Mistähän se on keksinyt että joku haluaisi tavata? Aika harva varmaan haluaa muutenkaan tavata selvästi päästään vialla olevaa. Tuollaisesta saattaa saada elinikäisen harmin itselleen, kuten on käynyt vaimolleen joka on tosin enää vain paperilla naimisissa.
        Osoite on eri paikassa.

Jaa mutta sinun kuva aijaukset kattiloihin on tervepäisen tekeleitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa mutta sinun kuva aijaukset kattiloihin on tervepäisen tekeleitä.

Tai 2010 toistuva valehtelu ihan kaikesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai 2010 toistuva valehtelu ihan kaikesta.

Mistähän minun valehtelunsa mahdat puhua? Ne tarinat laittomista osakaslainoista, ulosotoista ja maksamattomista veroista on sinun keksimiä, ei minun.

Minulla on luotot kunnossa ja olen kortitkin esitellyt. Bisneksissä kun todistetusti myös lentelen ja ajelen ihan hyvillä autoilla ja prätkillä, niin voidaan olettaa että kukkaroni on kunnossa.

Minua ei ole "laitettu ulkoruokintaan" koskaan eikä minulla ole korealaisia lapsia. Minulla ei myöskään ole ollut osamaksulla ostettua autoa tai moottoripyörää kuin viimeksi 2001.

Vaihtokelpoinen huoltoliisinkiauto kun ei ole osamaksusopimus. Tutustu nykyaikaan ja Fordi sekä Toyota ovat käteisellä ostettuja.

Jos tarkoitat että sinua koskevista asioista on ollut eri versioita ja väärinkäsityksiä, niin niistä saat ihan kuules ilmojen sotamajuri syyttää itseäsi.

Olet kertonut niin monta erilaista tarinaa töistäsi ja kaikesta että niistä ei ota pirukaan selvää. Minulla ei ole omista tarinoistani kuin yksi versio ja se on se mikä on totta.

Se mitä jankkaat siskostasi, niin se asia selvisi jo samana päivänä kun nimi mainittiin.

Mutta todeta täytyy että vaan eipä ole vuosiin näkynyt vaimoasi saman katon alla, ei Thaimaassa eikä Suomessa ja kukaan ei esittele vaimonsa sormuksia omassa sormessaan, ellei ole erottu ja sormukset menossa kaniin.

Ja lapsikin ymmärtää että et ole ottanut luottokorttia huviksesi. Skodakin jäi mielikuvitusautoksi, kuin myös rivari jäi mielikuvitusrivariksi. Sen neliötkin on jo melkein tuplaantuneet siinä asuessasi.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän minun valehtelunsa mahdat puhua? Ne tarinat laittomista osakaslainoista, ulosotoista ja maksamattomista veroista on sinun keksimiä, ei minun.

Minulla on luotot kunnossa ja olen kortitkin esitellyt. Bisneksissä kun todistetusti myös lentelen ja ajelen ihan hyvillä autoilla ja prätkillä, niin voidaan olettaa että kukkaroni on kunnossa.

Minua ei ole "laitettu ulkoruokintaan" koskaan eikä minulla ole korealaisia lapsia. Minulla ei myöskään ole ollut osamaksulla ostettua autoa tai moottoripyörää kuin viimeksi 2001.

Vaihtokelpoinen huoltoliisinkiauto kun ei ole osamaksusopimus. Tutustu nykyaikaan ja Fordi sekä Toyota ovat käteisellä ostettuja.

Jos tarkoitat että sinua koskevista asioista on ollut eri versioita ja väärinkäsityksiä, niin niistä saat ihan kuules ilmojen sotamajuri syyttää itseäsi.

Olet kertonut niin monta erilaista tarinaa töistäsi ja kaikesta että niistä ei ota pirukaan selvää. Minulla ei ole omista tarinoistani kuin yksi versio ja se on se mikä on totta.

Se mitä jankkaat siskostasi, niin se asia selvisi jo samana päivänä kun nimi mainittiin.

Mutta todeta täytyy että vaan eipä ole vuosiin näkynyt vaimoasi saman katon alla, ei Thaimaassa eikä Suomessa ja kukaan ei esittele vaimonsa sormuksia omassa sormessaan, ellei ole erottu ja sormukset menossa kaniin.

Ja lapsikin ymmärtää että et ole ottanut luottokorttia huviksesi. Skodakin jäi mielikuvitusautoksi, kuin myös rivari jäi mielikuvitusrivariksi. Sen neliötkin on jo melkein tuplaantuneet siinä asuessasi.

2010

Tiedät varmaan mitä Pasanen ottaa puheeksi seuraavaksi? Avoviemärien sukitus ja ruiskubetonointi. Pasanen on nimittäin kaiken muun osaamisensa ohella lahjakas rakentaja, joka on lukenut isältä saadun kirjan ja kun Pasanen rakentaa, ei tule virheitä. Hänellä kun oli Hua Hinissakin Sansirin rakennuttama talo, jonka ulkomitat olivat 30 x 28 metriä.

• Anonyymi

Jos tajuaisit jotain yrittämisestä et olisi koskaan kertonut nostaneesi vuosia osakaslainaa, ja tietäisit että huoltoleasing peruste on ainoastaan yritykselle, jolloin vuokrat voit suoraan vähentää kulueränä kirjanpidossasi, ammattisi osaaminen on täysin nolla, ei voi olla rakennusalan ammattilainen silloin kun ei tajua asiasta mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tajuaisit jotain yrittämisestä et olisi koskaan kertonut nostaneesi vuosia osakaslainaa, ja tietäisit että huoltoleasing peruste on ainoastaan yritykselle, jolloin vuokrat voit suoraan vähentää kulueränä kirjanpidossasi, ammattisi osaaminen on täysin nolla, ei voi olla rakennusalan ammattilainen silloin kun ei tajua asiasta mitään.

En ole missään kertonut olevani yrittäjä, enkä rakennusalalla mutta tiedän kummankin perusteet, 2010 ei tiedä kummastakaan mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten noteeratat kiitomielikuvitusystäväsi oireilun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole missään kertonut olevani yrittäjä, enkä rakennusalalla mutta tiedän kummankin perusteet, 2010 ei tiedä kummastakaan mitään.

Mitkä ne on ne kummankin perusteet? Voit kertoa ihan lyhyesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten noteeratat kiitomielikuvitusystäväsi oireilun?

Minä tahdon ulos, tahdon ulos kattilasta
        Minä tahdon pelastaa vielä sinutkin kiehumasta
        Minä tahdon lentää ulos vessan ikkunasta
        Minä tahdon tietää kaiken teidän karkkimaasta
        Minähän olen sellainen, joka pahankin karkoittaa, jeah

> Mato <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tahdon ulos, tahdon ulos kattilasta
        Minä tahdon pelastaa vielä sinutkin kiehumasta
        Minä tahdon lentää ulos vessan ikkunasta
        Minä tahdon tietää kaiken teidän karkkimaasta
        Minähän olen sellainen, joka pahankin karkoittaa, jeah

> Mato <

By https://www.youtube.com/watch?v=E6w-18V6on4

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä ne on ne kummankin perusteet? Voit kertoa ihan lyhyesti.

Toki voin kertoa että valaistut, luin vuonna 1960 julkaistun kirjan, rakennustekniikan perusteet, se oli sellainen vajaa 1000 sivuinen kirja, kustantaja insinööriliitto tai jotain siihen suuntaan, siellä käsiteltiin kaikki rakentamisen osa-alueet, yksi kerrallaan, olen lukenut sen ainakin kaksi kertaa kannesta kanteen, hyvä kirja, sain sen käsiini vuonna 1978, tykkäsin siitä kovasti, siellä oĺi omaosio perustuksille, sähkötöille, pintakäsittelylle.

Kun rakennusalan ammattilainen alkaa paineistamaan avoviemäreitä, ollaan varsin kaukana osaamisesta, mutta suomalaisten ns. ammattilaisten osaaminen on ollut heikkoa, esimerkkejä on vaikka kuinka paljon, ns. uusi ydin voimala, jyväskylän poliisiasema, muutama iso pääkaupunkiseudun ostari, ja kalasataman kerrostalo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki voin kertoa että valaistut, luin vuonna 1960 julkaistun kirjan, rakennustekniikan perusteet, se oli sellainen vajaa 1000 sivuinen kirja, kustantaja insinööriliitto tai jotain siihen suuntaan, siellä käsiteltiin kaikki rakentamisen osa-alueet, yksi kerrallaan, olen lukenut sen ainakin kaksi kertaa kannesta kanteen, hyvä kirja, sain sen käsiini vuonna 1978, tykkäsin siitä kovasti, siellä oĺi omaosio perustuksille, sähkötöille, pintakäsittelylle.

Kun rakennusalan ammattilainen alkaa paineistamaan avoviemäreitä, ollaan varsin kaukana osaamisesta, mutta suomalaisten ns. ammattilaisten osaaminen on ollut heikkoa, esimerkkejä on vaikka kuinka paljon, ns. uusi ydin voimala, jyväskylän poliisiasema, muutama iso pääkaupunkiseudun ostari, ja kalasataman kerrostalo.

Olet selkeästi rakennusalan ammattilainen ja tärkeä osa suomalaista osaamista sekä inrastruktuuria. Suomella kävi melkoinen tuuri että sai kaltaisesi moniosaajan ja ihmisneron auttamaan isänmaataan maineeseen ja menestykseen.
        Kiitos kuuluu tietenkin myös isällesi, joka pojalleen kirjan osti, jossa perusteet ovat selkeästi kerrottu, alkaen perustuksista. Onnittelut vielä teille molemmille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet selkeästi rakennusalan ammattilainen ja tärkeä osa suomalaista osaamista sekä inrastruktuuria. Suomella kävi melkoinen tuuri että sai kaltaisesi moniosaajan ja ihmisneron auttamaan isänmaataan maineeseen ja menestykseen.
        Kiitos kuuluu tietenkin myös isällesi, joka pojalleen kirjan osti, jossa perusteet ovat selkeästi kerrottu, alkaen perustuksista. Onnittelut vielä teille molemmille.

Juu sanonta kuuluu niin, että suutari pysyköön lestissä, minusta ei tullut lattialiipparia, ei osamaksumiljonääriä, isääni on turha enää onnitella, minä olen jo 64 vuotias, hän kuoli vuonna 2003, 74 vuotiaana, onko sinulla lainkaan suhteellisuuden tajua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu sanonta kuuluu niin, että suutari pysyköön lestissä, minusta ei tullut lattialiipparia, ei osamaksumiljonääriä, isääni on turha enää onnitella, minä olen jo 64 vuotias, hän kuoli vuonna 2003, 74 vuotiaana, onko sinulla lainkaan suhteellisuuden tajua.

Onko jokin suuryritys lähestynyt sinua ja halunnut sinut riveihinsä, vai ovatko korporaatiot suorastaa kilpailleet siitä kuka saa valjastaa neroutesi käyttöönsä?
        Nyt en muista ulkoa, mutta oliko palkkasi Microsoftilta peräti 38.000 markkaa 90-luvulla?
        Millaisia töitä siellä teit? Olet varmaan ollut kehittämässä monia ohjelmistoja niiden syntyvaiheissa, sellainen hiljainen ja vaatimaton nero kaiken takana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko jokin suuryritys lähestynyt sinua ja halunnut sinut riveihinsä, vai ovatko korporaatiot suorastaa kilpailleet siitä kuka saa valjastaa neroutesi käyttöönsä?
        Nyt en muista ulkoa, mutta oliko palkkasi Microsoftilta peräti 38.000 markkaa 90-luvulla?
        Millaisia töitä siellä teit? Olet varmaan ollut kehittämässä monia ohjelmistoja niiden syntyvaiheissa, sellainen hiljainen ja vaatimaton nero kaiken takana?

On monikin, entä sinua... ja kiitos kysymyksestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On monikin, entä sinua... ja kiitos kysymyksestä.

Vaisala kutsunut testaamaan sääpalloja, kun ensin kyselleet puolustusvoimilta sopivaa lentomajuria hommaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaisala kutsunut testaamaan sääpalloja, kun ensin kyselleet puolustusvoimilta sopivaa lentomajuria hommaan.

Pasanen tunnettiin työelämässä nimellä "Mies paikallaan", sillä hän lösötti tuolilla jalat pöydällä liikkumatta selaten pizzakuvastoa ja mutisi "hmm poloniksi pitsa dubla juustolla ja tsalamilla hmm... aura juusto... jauhe liha... hmmm..."

Kun hänen taidot huomattiin, Pasasta pyydettiin muuallekin töihin. Pomo tuli sanomaan kesken Pasasen päivänokosten että mene muualle täältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pasanen tunnettiin työelämässä nimellä "Mies paikallaan", sillä hän lösötti tuolilla jalat pöydällä liikkumatta selaten pizzakuvastoa ja mutisi "hmm poloniksi pitsa dubla juustolla ja tsalamilla hmm... aura juusto... jauhe liha... hmmm..."

Kun hänen taidot huomattiin, Pasasta pyydettiin muuallekin töihin. Pomo tuli sanomaan kesken Pasasen päivänokosten että mene muualle täältä.

Juu intissä oli just noin, olin nukkumassa kuivaushuoneen lämpöputkien päällä, kun komppanian päällikkö löysi minut, sain kolme kuntsaria luovasta lusmuilusta.

Olen aina ollut hyvin palkattu, saanut mitä olen pyytänyt, kukaan ei koskaan valittanut että en tienaa palkkaani, ei edes kun on ollut vaikea aika, palkka tuli tilille, kuten sovittu oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu intissä oli just noin, olin nukkumassa kuivaushuoneen lämpöputkien päällä, kun komppanian päällikkö löysi minut, sain kolme kuntsaria luovasta lusmuilusta.

Olen aina ollut hyvin palkattu, saanut mitä olen pyytänyt, kukaan ei koskaan valittanut että en tienaa palkkaani, ei edes kun on ollut vaikea aika, palkka tuli tilille, kuten sovittu oli.

Tuo inttimuisto on muutenkin mukava, etsin jostain makuualustan, kiipesin sinne putkien päälle, nukahdin, sinne oli vaikea nähdä, kun kuorsasin komppanianpäällikkö tajusi että joku nukkuu täällä, olin kuulemma ensimmäinen, siellä oli ihanan lämmin, ja hyvin tuuletettu.... Mutta laittoi se meidät kantamaan sängyt laiturille vittuiluksi, päiväkäskyssä sain kuntoisuuslomat...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo inttimuisto on muutenkin mukava, etsin jostain makuualustan, kiipesin sinne putkien päälle, nukahdin, sinne oli vaikea nähdä, kun kuorsasin komppanianpäällikkö tajusi että joku nukkuu täällä, olin kuulemma ensimmäinen, siellä oli ihanan lämmin, ja hyvin tuuletettu.... Mutta laittoi se meidät kantamaan sängyt laiturille vittuiluksi, päiväkäskyssä sain kuntoisuuslomat...

Päällikkö Von Puppen Daarius II hoiti homman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pasaspuhetta jälleen Possolta.

Sanonta EI kuulu - "suutari pysyköön lestissä" - kuten von Possonderi väittää.

https://fi.wiktionary.org/wiki/suutari_pysyköön_lestissään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmaus "ei ole Baalille vastausta" viittaa Raamatun kohtaukseen, jossa Baalin profeetat huutavat avuksi jumalaansa, mutta eivät saa vastausta. 1. Kuninkaiden kirjan luvussa 18 Elia haastaa Baalin profeetat kilpailuun siitä, mikä jumala on tosi Jumala. Baalin profeetat huutavat avuksi jumalaansa aamusta keskipäivään, mutta "ääntä ei kuulunut, kukaan ei vastannut".

> § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit lukenut kirjan "Aivotoiminnan perusteet", mutta ei siitäkään olisi mitään hyötyä ollut koska aivosi eivät toimi, muista eikä ymmärrä mitään luettua, kirjoitettua, kuultua tai nähtyä.

• Anonyymi

Hyvä aloitus, jossa esitettiin NumBallille yksinkertainen kysymys, mihin hänen suuruudellaan "yllättäen"... "no have baal to answer".

• Anonyymi

Mielikuvitusystävänä Sensei Visvasyylä on puolestaan "yllättäen" aktivoitunut erittämään ajatuksiaan palstalle hänen Suuruutensa puolesta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      149
      13190
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9631
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      96
      9128
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      20
      7756
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      38
      6734
    6. 148
      6168
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      19
      3145
    8. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      392
      1225
    9. Aikuisten säälittävä käytös

Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1164
    10. YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet

www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutos­neuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl
      Imatra
      84
      1010
    Aihe