Yllätysnimi vihkijänä! Uniikin häistä uutta tietoa uniikki on todellakin uniikki niin ruma jätkä kuin suo hirviö isot nokkareijät vain tuijottaa ja cp naama karseen näkösiä lapsia tulee..ei jatkoo
uniikki on todellakin uniikki niin ruma jätkä kuin suo hirviö isot nokkareijät ei muuta
28
342
Vastaukset
- Anonyymi
Ccc
- Anonyymi
Onneksi hänellä on kaunis vaimo.
- Anonyymi
kullemma joka wolt painanut sitä.
- Anonyymi
toivottavasti on sokea ettei nää uniikki cp,kasvoja nokkareikiä joiss pääskyt asuu.
- Anonyymi
xxx
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
torni pöllö pölähti uniikin nokka reijästä,,
- Anonyymi
Varmaan luonteeltaan ja älyltään huomattavasti aloittajaa fiksumpi ja uskon, että paremman näköinen ulkoisestikin kuin aloittaja. Sisäinen rumuus näes loistaa ulkonäköönkin olkoon sieraimetkin vaikka miten "täydelliset".
- Anonyymi
sisäinen rumuus todellain paistaa ulos uniikilaa suo hirviö epäsikö dille dong.
- Anonyymi
444
- Anonyymi
qqqq
- Anonyymi
- Anonyymi
eikse akka oo lievä cp -vammainen ..
- Anonyymi
morsiamella nauratti kun uniikki isoine nokkareikineen könysi pikku pilin kanssa päälle ähisi ja puhisi ei saanut edes karvoja sekaisin, sanoo tuhannen kullin morsian kutitti vain reppana raukka huumeett vei kikulin ja sexuaalisen kyvyn.
- Anonyymi
ggg
- Anonyymi
ttt
- Anonyymi
bbbb
- Anonyymi
TTT
- Anonyymi
222
- Anonyymi
444
- Anonyymi
fff
- Anonyymi
666
- Anonyymi
hhh
- Anonyymi
333
- Anonyymi
uniikin häämatka oli meno nakkikioskille missä 2 nauravaa nakkia sinapilla.. molemmat nokka reikiin .. kiitos.
- Anonyymi
8888
- Anonyymi
eee
- Anonyymi
RRR
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794444
- 503762
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512571Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161725Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271547Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121329- 461273