onko summan oma moktar gubta?

Anonyymi-ap

MasterLemmy
7 t sitten
Kiitos vihjeestä. Nyt kun tuli 100 viiskymppiä otettua takkiin ton SS H:n takia niin kyllä sitä tarkastellaan kovinkin kriittisesti. Toki jos viitsii hieman paneutua noihin mun ostoihin ja myynteihinni kannattaa poimia sieltä myös ne voitolliset myynti osuudet aiheuttaa hieman vaivaa niitä sieltä ynnääillä mutta kyllä mä tässä kuus vuotiaana vaivatessa on vähän enemmän täällä vielä voiton puolella kuin tappion puolella. Ennen summa Evensen romahdusta olin kahdessa kuukaudessa jo 5 000 € plussalla mutta kävi miten kävi niin olen vieläkin 1 500 € täällä plussalla tämän muutaman kuukauden veivaamisen jälkeen! Kiva kun pidätte huolta minun asioistani mutta pitäkää huolta omista asioistanne, ei millään pahalla. Ja kun täällä niitä mun veivaamisia tarkkaillaan, niin kannattaa myös sisäistää ne aikaisemmat lausunnot, minulla ei ole tässä kaikki pelissä ja että tämä on tullut minulle matkan varrella tietoiseksi riskiksi ja katso taas nyt peliä vähän pidemmälle! Ja olen luonteeltani myös suoraselkäinen mies ja minulla on munaa kysyä asioista täällä ihan julkisesti jos en niitä itse ymmärrä tai tiedosta.

shareville

6

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

googlaa= moktar gubta suomi24

mainosraha pontimena?

• Anonyymi

onkohan moktar gubta krypto olemassa jo?

• Anonyymi

Sijoittajan henkinen tasapaino tärkeää

Marksin sijoituspäätösten perustana on todennäköisyyksien arviointi. Se ei ole mustavalkoista oikea/väärä-ajattelua, vaan ymmärrystä siitä, että markkinat ovat perusluonteeltaan epävarmat ja osin ennustamattomat.

Vaikka sijoittaminen vaatii kurinalaisuutta, säännöllinen sääntöjen rikkominen, riippuen tilanteesta, on välttämätöntä. Tämä johtuu siitä, että markkinat eivät koskaan käyttäydy täysin samalla tavalla.

Marks kiinnitti huomiota myös sijoittajan henkiseen tasapainoon. Koska täydellinen sijoittaminen on mahdotonta, sijoittajan pitää hyväksyä virheet, epävarmuus ja se, ettei kaikkia voittoja ehdi eikä voikaan napata. Ilman mielenrauhaa sijoittaminen muuttuu stressaavaksi pyrkimykseksi tavoitella mahdotonta suorituskykyä.

OakTree Capitalin kulttuuri nojaa virheettömyyden sijaan todennäköisyyksien ja riskien hyväksymiseen sekä virheistä oppimiseen, ei rankaisemiseen.

• Anonyymi

Pää punaisena...

• Anonyymi

minisijoittaja1
      2 t

Kiinnitän myös huomiota näihin esille tuotuihin nimiin hallituksen puheenjohtaja Arto Rädyn lisäksi.

Heillä on laaja kokemus puolustusvoimien puolelta - entä liike-elämästä ja liikevoiton tuottamisesta?

Mikäänhän ei tuo näennäistä uskottavuutta enempää kuin luotettavat nimet, etenkin kun taustalta löytyy muuten ehkä “kiistanalaista” taustaa omaavia liikemiehiä.

Eräs lähisukulaiseni houkuteltiin aikanaan hyvämaineisena pankkimiehenä(juuri ennen hulluja vuosia 80-luvulla) - hänellä oli myös hyviä suhteita kaupunginjohtoon ja valtuustoon (kaavoitusasiat - erään pörssiyhtiön pääosakkaan holding-yhtiön toimitusjohtajaksi. Holding-yhtiö omisti pörssiyhtiön lisäksi kokonaan rakennusyhtiön ja pienemmän vaatetusliikkeen. Holding-yhtiön hallitusta johti taas yhden pienpankin toimitusjohtaja.

Oli hienot toimitilat Aleksilla, mutta kun työ alkoi - alkoi myös selvitä monimutkaisia yritysjärjestelyjä, holding-yhtiön omistajista löytyi erilaisia osakas luetteloita, pieni vaatetusliike oli ostettu ja arvioitu yhtä arvokkaaksi kuin menestynyt rakennusliike - yritysten ostot oli rahoitettu tietysti hallituksen puheenjohtajan johtaman pankin kautta.

Sukulaiseni urakka ei kestänyt vuottakaan, koska hän ei ollut yhteistyöhaluinen yhtiön hallituksen kanssa - moraali ei synkannut.

En nyt väitä että Räty olisi harhaan johtamalla saatu Summa Defencen hallituksen johtoon ja omistajaksi luotettavana kiiltokuvana ja osoittamaan että yritys on varteenotettava puolustusalan toimija - joka ala on sattumalta juuri tällä hetkellä “hype”-vaiheessa.

Tulee vaan väkisinkin mieleen tämä episodi 80-luvulta, jossa sukulaiseni sai ohjeet tyyliin “nyt taotaan kun rauta on kuumaa ja lainaa saadaan niin paljon kuin halutaan”.

Lopulta konserni ja sen osat olivat lähinnä yritysjärjestelyjä varten ja niitä tehtiinkin ja mukaan saatiin fomo-ajatuksella lisää sen ajan tunnettuja nimiä ja jopa yksi puoluekin.

Jokainen mukana ollut päätyi konkurssiin ml.puolue ja pankki ja pl.sukulaiseni - hänelle jäi vain isot palkka- ja eläkesaatavat, koska myös holding-yhtiö ajautui lopulta konkurssiin. Väitteiden mukaan yhtiön pääosakkaalle ja hallituksen puheenjohtajalle jäi kyllä kaviaaria leivän päälle loppuelämäksi.

Sorry…tämän voi poistaa asiaan kuulumattomana…ja ehkä kyseessä on vain oma mielleyhtymä ja Summa Defence tulee olemaan menestyksekäs puolustusteollisuuden yritys.

inderes foorumi

• Anonyymi

L emmy

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2897
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      357
      2653
    3. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      56
      2525
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2293
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1753
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1659
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1546
    8. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1490
    9. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1469
    10. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1425
    Aihe