Aamuisin kun Saton Ara talossa tumma naapuri avaa parvekkeen oven koko päiväksi auki ,niin tulee minun parvekkeelle ja asuntoonikin sen parvekkeen kautta erittäin tympeä paha haju,joka ei lähde edes ilmanraikasteellakaan pois. Mitä voisin tehdä että minäkin voisin kesällä oleskella parvekkeellani ilman tätä naapurin pahaa hajua?
Erittäinn tumma naapuri
Anonyymi-ap
3
193
Vastaukset
- Anonyymi
Soita heti 112 !
Odinit paikalle
- Anonyymi
Et mitään. Kannabiksen poltto kuuluu heidän kulttuuriin ja sen kieltäminen on kulttuurista omimista tai jotain sinnepäin.
Pure nyt vaan hammasta ja kaiva vaikka nenästä matoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202077- 1141966
- 621964