Aamuisin kun Saton Ara talossa tumma naapuri avaa parvekkeen oven koko päiväksi auki ,niin tulee minun parvekkeelle ja asuntoonikin sen parvekkeen kautta erittäin tympeä paha haju,joka ei lähde edes ilmanraikasteellakaan pois. Mitä voisin tehdä että minäkin voisin kesällä oleskella parvekkeellani ilman tätä naapurin pahaa hajua?
Erittäinn tumma naapuri
Anonyymi-ap
3
402
Vastaukset
- Anonyymi
Soita heti 112 !
Odinit paikalle
- Anonyymi
Et mitään. Kannabiksen poltto kuuluu heidän kulttuuriin ja sen kieltäminen on kulttuurista omimista tai jotain sinnepäin.
Pure nyt vaan hammasta ja kaiva vaikka nenästä matoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741