Persaukinen peliongelmainen työkaveri pyytelee vippejä ja myy olemattomia torissa, miten reagoisitte?
Pummi työkaveri.
6
684
Vastaukset
- Anonyymi
Onko ollut vankilassa rauhoittumassa.
- Anonyymi
Minultakin vanhempi työkaveri rupesi pummimaan rahaa vaikka aloitin kesätyöntekijänä ja hän 15vuotta vanhempi ja vakituinen.Taitaa jonkin sortin peliongelma olla vireillä ja tsemppiä hänelle siihen.
Silti kuulin että hän on päättäny lyhyen parisuhteensa aikana ruveta isäksi vaikka jo aikaseimpiakin lapsia löytyy mihin ei missään yhteydessä, tiedän että viikonloput ja usein arkikin menee alkoholin kanssa läträtessä ja välillä tulee töihin myöhässä tai kännissä.
Paikka on vielä asiakaspalvelu-ammatissa jossa pitää olla asiakkaiden kanssa tekemisissä. - Anonyymi
Vankilasta vapautunut tyttö. Baarin omistaja. Joutsasta kuulemma kotoisin.
- Anonyymi
Jos kyseessä on PERSTASKU YRITTÄJÄ ei kannata reakoida.
Kyllä nämä yleensä menevät hakevat / konkursiin itsensä.
Yhteisistä kunnan /valtion vero euroista tai velka-sovittelujen kautta näistä päästään. - Anonyymi
Osaako hän tehdä töitä ? Mikä duuni on niin vaatimaton ??????
- Anonyymi
Onko tämä vippailu kuultuuriin kuuluva tapa eikö jokaisen tulisi elämää omillaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1015643
- 564261
- 472557
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282388Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151504
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201210- 241111
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431081