Miehen luvalla?

Anonyymi-ap

Miehen luvalla (ja vähän ilman lupaakin)

Olen 35v tummahko, kolmen kouluikäisen lapsen äiti. Mitat 175/90/c90. Ollaan mieheni kanssa oltu naimisissa reilut 10 vuotta, eli naimisiin mentiin suhteellisen nuorina. Ja toki seurusteltiin pari vuotta ennen häitä. Ennen miestäni seksikokemukseni oli aika vähäistä, kaksi lyhyttä seurustelusuhdetta ja yksi yhden yön juttu 17 vuotiaana, joka oli myös eka kertani. Olen nuoruudestani asti ollut aika epävarma itsestäni, lähinnä isohkon koon takiani. Niinpä kaikki positiivinen huomio miehiltä on tuntunut erityisen hyvältä.

Eka kerta

Ensimmäinen uusi kokemukseni sai alkunsa muutama vuosi sitten. Ystäväni, joka asuu toisella puolella suomea, tuli kotipaikkakunnalleni loma viettoon perheineen. Mukana myös ystävän veli vaimoineen. He olivat vuokranneet ison mökin, jonne meidät kutsuttiin iltaa viettämään. Syötiin hyvin ja juotiinkin aika paljon, mieheni oli jo mennyt jossain vaiheessa nukkumaan kun jäimme tämän ystäväni veljen, Matin kanssa kahdestaan saunan kuistille. Juteltiin niitä näitä, jossain vaiheessa Matti alkoi kehua minua seksikkääksi. Yllättäen hän suuteli minua, hämmästyin ja vähän ehkä säikähdinkin. Matti pyysi anteeksi ja sanoi että ei voinut mitään kun olen niin hyvän näköinen. Hän pahoitteli vielä ja sanoi lähtevänsä nukkumaan, mutta pyysi että voisi joskus soitella minulle kun oli niin kiva jutella. Suostuin tietenkin ja annoin numeroni. Tästä alkoi viestittely ja puhelut Matin kanssa, sisältö oli monesti aika seksuaalista.

Jossain vaiheessa tunnustin miehelleni että olin vähän ihastunut Mattiin, mutta mitään ei ole eikä tule tapahtumaan. Keskusteltiin asiasta ja todettiin että ihastuksia tulee ja menee, niille ei voi mitään.

Sitten ystäväni pyysi minut kylään, tarkoitus olisi viettää tyttöjen aikaa kun hänen miehensä oli lähdössä työkomennukselle. Sain aikataulun järjestymään, mieheni jäisi lasten kanssa kotiin. Viestittelin myös Matin kanssa, hän asui käytännössä matkan varrella. Pyysi käymään, olisi kiva jutella ihan naamatusten. Lupasin sen verran että voisin pysähtyä kahvittelemaan. Sovittuna päivänä lähdin ajelemaan ystäväni luokse. Navigaattoriin laitoin Matin osoitteen. Matkan aikana Matti soitti, sanoi odottavansa innoissaan tapaamistani. Voitaisiin kuulemma käydä yhdessä ajelulla ja kenties jotain muutakin... Vähän ennen määränpäätä pysähdyin huoltoasemalle. Kävin veskissä, ja hetken mielijohteesta kävin myös kaupan puolella ostamassa kondomeja. Menin autolleni ja soitin miehelleni. Kerroin että Matti oli pyytänyt kahville ja että ajattelin mennä. Tämä oli ok miehelleni. Mietin miten jatkaa asiaa, mutta sitten totesin vain miehelleni että luulen Matin haluavan seksiä. Aluksi mieheni oli jyrkästi vastaan, mutta kerroin rakastavani häntä ja se ei muuttuisi mihinkään, parantaisi vaan itsetuntoani. Ja kerroin että olisin voinut vaan mennä sinne eikä hän koskaan olisi saanut tietää asiasta. Lopulta mieheni myöntyi, mutta vaati että turvaseksiä ja pitää sitten kertoa mitä tapahtui.

Ajelin levottomana ja jännittyneenä Matin luo. Kahvit oli valmiina, juotiin kahvia ja keskusteltiin säästä ja muusta joutavasta. Matin vaimo oli töissä mutta lapset kotona. Matti nousi ja pyysi mukaansa. Mentiin ulos, noustiin Matin pakettiautoon ja lähdettiin ajelemaan. Minua jännitti hirveästi, Matti jutteli jotain mutta vastailin vaan lyhyesti. Hän kääntyi jollekin metsäautotielle, ajoi vähän matkaa ja pysäytti auton kääntöpaikalle. Hän kääntyi minuun päin, laittoi kätensä niskalleni, veti puoleensa ja antoi suudelman. Sitten hän vaan kysyi, että tehdäänkö se. En saanut vastattua muuten kuin nyökkäämällä. Matti nousi autosta, tuli puolelleni, avasi oven, tarttui käteeni ja ohjasi minut ulos. Sitten hän suuteli uudestaan, samalla puristaen vähän pyllystäni. Seuraavaksi veti minut auton takapuolelle, avasi takaluukun ja istutti siihen tavaratilan reunalle. Sivusilmällä huomasin tavaratilassa olevan patjan. Hän kumartui suutelemaan minua taas, sitten hän avasi vyönsä, housun napit, ja hitaasti laski housut alas. Seuraavaksi hän laskee alushousunsa. Katselen Matin kalua, tartun siihen kädelläni, ja kumarrun ottamaan sen suuhuni. Alan imeä kullia, äkkiä se alkaakin seisomaan. Imen vielä vähän, sitten irtaannun, kaivan käsilaukustani kondomipakkauksen, avaan sen, otan yhden, repäisen kuoren kädet täristen auki, jännittää ihan kauheasti, mutta saan kondomin rullattua kullin päälle. Matti tarttuu minuun, nostaa ylös, suutelee, vie kätensä mekkoni alle haaroihini, sitten pikkareideni sisään. Hän tarttuu pikkareihin, laskee ne alas. Nosta jalkojani että saan pikkarit pois. Hän kääntää minut ja ohjaa tavaratilaan patjalle. Menen patjalle selälleni, nostan pyllyäni ja vedän mekkoani ylös. Levitän jalkojani, Matti tulee väliin. Tunnen kumin peittämän kullin olevan karvojeni päällä, tunnen kuinka Matti levittää sormillaan häpyhuuliani. Levitän jalkojani vielä lisää ja nostan niitä vähän ilmaan.

4

2040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Matti asettelee kullin aukolle. Sitten hän alkaa työntää sitä sisääni. Tunnen kuinka kulli uppoaa hitaasti ja helposti pohjaan, en ollut tajunnut kuinka olin kostunut ilman mitään valmisteluja. Matti alkaa rauhallisesti työntelemään, alan kiihottumaan entistä enemmän. Matin tahti alkaa nopeutumaan, tajuan että tässä ei varmaan mene kauan, ja niin hän äkkiä painaakin itsensä aivan pohjaan ja laukeaa. Hetken päästä hän vetäytyy ja nousee polvilleen, katselen kutistuvaa kullia ja sen päässä roikkuvaa kondomia. Matti irrottaa kumin, heittää sen ulos ja nousee autosta ja alkaa pukeutua. Nousen itsekin, puen pikkarit ja oion mekkoani. Noustaan autoon, ajellaan hiljaisuuden vallitessa Matin luo. Vaihdetaan muutama sana, Matti esittää toivomuksen että otettaisiin joskus uusiksi, alustavasti lupaudunkin. Lähden ajelemaan ystäväni luo. Soitan miehelleni, kerron mitä tehtiin aika ylimalkaisesti. Kun seuraavan iltana pääsin kotiin, harrastimme intohimoisempaa seksiä kuin pitkiin aikoihin.

• Anonyymi

Spedellä suoltaa tuubaa tuutin täydeltä buaahaa

• Anonyymi

Niinhän sulla tekee. Vaihda vaippasi, haiset.

• Anonyymi

Vnha tekijä kun oli patja jo valmiina eli panee ihan mitä tahansa miltä vahingossakaan saa nostaa varmaan itsetuntoa mukavasti onnea onneksi ostit edes kortsut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2081
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      156
      1977
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      1926
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      14
      1173
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      987
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      946
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      875
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      834
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      50
      811
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      779
    Aihe