Miehen luvalla?

Anonyymi-ap

Miehen luvalla (ja vähän ilman lupaakin)

Olen 35v tummahko, kolmen kouluikäisen lapsen äiti. Mitat 175/90/c90. Ollaan mieheni kanssa oltu naimisissa reilut 10 vuotta, eli naimisiin mentiin suhteellisen nuorina. Ja toki seurusteltiin pari vuotta ennen häitä. Ennen miestäni seksikokemukseni oli aika vähäistä, kaksi lyhyttä seurustelusuhdetta ja yksi yhden yön juttu 17 vuotiaana, joka oli myös eka kertani. Olen nuoruudestani asti ollut aika epävarma itsestäni, lähinnä isohkon koon takiani. Niinpä kaikki positiivinen huomio miehiltä on tuntunut erityisen hyvältä.

Eka kerta

Ensimmäinen uusi kokemukseni sai alkunsa muutama vuosi sitten. Ystäväni, joka asuu toisella puolella suomea, tuli kotipaikkakunnalleni loma viettoon perheineen. Mukana myös ystävän veli vaimoineen. He olivat vuokranneet ison mökin, jonne meidät kutsuttiin iltaa viettämään. Syötiin hyvin ja juotiinkin aika paljon, mieheni oli jo mennyt jossain vaiheessa nukkumaan kun jäimme tämän ystäväni veljen, Matin kanssa kahdestaan saunan kuistille. Juteltiin niitä näitä, jossain vaiheessa Matti alkoi kehua minua seksikkääksi. Yllättäen hän suuteli minua, hämmästyin ja vähän ehkä säikähdinkin. Matti pyysi anteeksi ja sanoi että ei voinut mitään kun olen niin hyvän näköinen. Hän pahoitteli vielä ja sanoi lähtevänsä nukkumaan, mutta pyysi että voisi joskus soitella minulle kun oli niin kiva jutella. Suostuin tietenkin ja annoin numeroni. Tästä alkoi viestittely ja puhelut Matin kanssa, sisältö oli monesti aika seksuaalista.

Jossain vaiheessa tunnustin miehelleni että olin vähän ihastunut Mattiin, mutta mitään ei ole eikä tule tapahtumaan. Keskusteltiin asiasta ja todettiin että ihastuksia tulee ja menee, niille ei voi mitään.

Sitten ystäväni pyysi minut kylään, tarkoitus olisi viettää tyttöjen aikaa kun hänen miehensä oli lähdössä työkomennukselle. Sain aikataulun järjestymään, mieheni jäisi lasten kanssa kotiin. Viestittelin myös Matin kanssa, hän asui käytännössä matkan varrella. Pyysi käymään, olisi kiva jutella ihan naamatusten. Lupasin sen verran että voisin pysähtyä kahvittelemaan. Sovittuna päivänä lähdin ajelemaan ystäväni luokse. Navigaattoriin laitoin Matin osoitteen. Matkan aikana Matti soitti, sanoi odottavansa innoissaan tapaamistani. Voitaisiin kuulemma käydä yhdessä ajelulla ja kenties jotain muutakin... Vähän ennen määränpäätä pysähdyin huoltoasemalle. Kävin veskissä, ja hetken mielijohteesta kävin myös kaupan puolella ostamassa kondomeja. Menin autolleni ja soitin miehelleni. Kerroin että Matti oli pyytänyt kahville ja että ajattelin mennä. Tämä oli ok miehelleni. Mietin miten jatkaa asiaa, mutta sitten totesin vain miehelleni että luulen Matin haluavan seksiä. Aluksi mieheni oli jyrkästi vastaan, mutta kerroin rakastavani häntä ja se ei muuttuisi mihinkään, parantaisi vaan itsetuntoani. Ja kerroin että olisin voinut vaan mennä sinne eikä hän koskaan olisi saanut tietää asiasta. Lopulta mieheni myöntyi, mutta vaati että turvaseksiä ja pitää sitten kertoa mitä tapahtui.

Ajelin levottomana ja jännittyneenä Matin luo. Kahvit oli valmiina, juotiin kahvia ja keskusteltiin säästä ja muusta joutavasta. Matin vaimo oli töissä mutta lapset kotona. Matti nousi ja pyysi mukaansa. Mentiin ulos, noustiin Matin pakettiautoon ja lähdettiin ajelemaan. Minua jännitti hirveästi, Matti jutteli jotain mutta vastailin vaan lyhyesti. Hän kääntyi jollekin metsäautotielle, ajoi vähän matkaa ja pysäytti auton kääntöpaikalle. Hän kääntyi minuun päin, laittoi kätensä niskalleni, veti puoleensa ja antoi suudelman. Sitten hän vaan kysyi, että tehdäänkö se. En saanut vastattua muuten kuin nyökkäämällä. Matti nousi autosta, tuli puolelleni, avasi oven, tarttui käteeni ja ohjasi minut ulos. Sitten hän suuteli uudestaan, samalla puristaen vähän pyllystäni. Seuraavaksi veti minut auton takapuolelle, avasi takaluukun ja istutti siihen tavaratilan reunalle. Sivusilmällä huomasin tavaratilassa olevan patjan. Hän kumartui suutelemaan minua taas, sitten hän avasi vyönsä, housun napit, ja hitaasti laski housut alas. Seuraavaksi hän laskee alushousunsa. Katselen Matin kalua, tartun siihen kädelläni, ja kumarrun ottamaan sen suuhuni. Alan imeä kullia, äkkiä se alkaakin seisomaan. Imen vielä vähän, sitten irtaannun, kaivan käsilaukustani kondomipakkauksen, avaan sen, otan yhden, repäisen kuoren kädet täristen auki, jännittää ihan kauheasti, mutta saan kondomin rullattua kullin päälle. Matti tarttuu minuun, nostaa ylös, suutelee, vie kätensä mekkoni alle haaroihini, sitten pikkareideni sisään. Hän tarttuu pikkareihin, laskee ne alas. Nosta jalkojani että saan pikkarit pois. Hän kääntää minut ja ohjaa tavaratilaan patjalle. Menen patjalle selälleni, nostan pyllyäni ja vedän mekkoani ylös. Levitän jalkojani, Matti tulee väliin. Tunnen kumin peittämän kullin olevan karvojeni päällä, tunnen kuinka Matti levittää sormillaan häpyhuuliani. Levitän jalkojani vielä lisää ja nostan niitä vähän ilmaan.

7

5718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Matti asettelee kullin aukolle. Sitten hän alkaa työntää sitä sisääni. Tunnen kuinka kulli uppoaa hitaasti ja helposti pohjaan, en ollut tajunnut kuinka olin kostunut ilman mitään valmisteluja. Matti alkaa rauhallisesti työntelemään, alan kiihottumaan entistä enemmän. Matin tahti alkaa nopeutumaan, tajuan että tässä ei varmaan mene kauan, ja niin hän äkkiä painaakin itsensä aivan pohjaan ja laukeaa. Hetken päästä hän vetäytyy ja nousee polvilleen, katselen kutistuvaa kullia ja sen päässä roikkuvaa kondomia. Matti irrottaa kumin, heittää sen ulos ja nousee autosta ja alkaa pukeutua. Nousen itsekin, puen pikkarit ja oion mekkoani. Noustaan autoon, ajellaan hiljaisuuden vallitessa Matin luo. Vaihdetaan muutama sana, Matti esittää toivomuksen että otettaisiin joskus uusiksi, alustavasti lupaudunkin. Lähden ajelemaan ystäväni luo. Soitan miehelleni, kerron mitä tehtiin aika ylimalkaisesti. Kun seuraavan iltana pääsin kotiin, harrastimme intohimoisempaa seksiä kuin pitkiin aikoihin.

• Anonyymi

Vnha tekijä kun oli patja jo valmiina eli panee ihan mitä tahansa miltä vahingossakaan saa nostaa varmaan itsetuntoa mukavasti onnea onneksi ostit edes kortsut

• Anonyymi00005

Onkos aloittaja enemmänkin jaellut tavaraansa?

• Anonyymi00008

No joo, muutama muukin kerta tuli seikkailtua, (lähes) luvallisesti. Pari kertaa tuli sovittuja sääntöjä rikottua niin lopputuloksena erottiin loppuvuodesta

• Anonyymi00006

Hyvä tarina, minulla seisoo! Meillä on hyvin saman tyyppinen tausta ja tarina. Vaimollani on hoitola, jossa käy säännöllisesti yksi ulkomaalaistaustainen, meitä 20 vuotta nuorempi mies. Kehuu vaimoani kovasti ja on pyydellyt kahville. Vaimo on kertonut tästä minulle hieman härnäillen. Sitten sanoin kerran, että jos sinua kiinnostaa kokeilla, niin voit edetä miehen kanssa. Seuraavalla kerralla olivat halanneet hoidon jälkeen, kuten tavallista. Vaimoni oli jättänyt kasvot miehen kasvojen eteen "tarjolle". Pian olikin jo suudeltu ja mies oli käynyt heti tosi kuumana. Mies oli ehdottanut, että jos vaimo voisi tulla hänen luo? Oli sovittu treffit seuraavalle päivälle ennen molempien iltavuoroa. Vaimo kertoi tästä minulle illalla kotona ja rakastelimme kiihkeästi. Olin kyllä hermostunut ja kiihottunut, kun seuraavana aamuna lähdin töihin. Seuraavana päivänä vaimo meni miehen osoitteeseen. Toiminta siellä oli ollut suoraviivaista. Mies oli vienyt kädestä pitäen makuuhuoneeseen ja riisunut vaimon heti. Ilman sen kummempia esileikkejä hän oli paiskonut omat vaatteensa pois. Vaimon mukaan komea lihaksikas nuori vartalo ja isohko vaalean ruskea penis. Kondomit määräsin myös mukaan ja sen oli mies laittanut päälle, asettunut selällään makaavan vaimoni jalkoväliin ja työntynyt sisään. Vaimoni kertoi olleensa valmis ja märkä, vaikka kotona pitää usein käyttää liukastetta. Mies oli hetken hokenut vaimoni kauneutta ja seksikkyyttä ja lauennut täristen. Tällä kertaa se jäi näin lyhyeen, mutta ensi hätäilystä päästyä homma on kehittynyt vaimonkin mielestä paremmaksi ja tyydyttävämmäksi. Nyt kertoja on n. viisi ja näyttäisi siltä, että tämä jatkuu.

• Anonyymi00007

" Olen 35v tummahko, kolmen kouluikäisen lapsen äiti. Mitat 175/90/c90. Ollaan mieheni kanssa oltu naimisissa reilut 10 vuotta, eli naimisiin mentiin suhteellisen nuorina. "

35 vuotta miinus reilut 10 vuotta on sinä 25 vuotta vanha nainen, ei -lainkaan- suhteellisen nuori.

Naisen seksuaalinen elämänvaihe kestää puberteetista vaihdevuosivaivojen alkuun, siis noin 45 - 12 = 33 vuotta. Kun nainen on 25v ikäinen, on tämän seksuaalisesta elämävaiheesta jo kulunut 25 - 12 = 13 vuotta, eli 13/33*100 = 40%.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      38
      4123
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      251
      3467
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      257
      3254
    4. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      268
      2511
    5. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      26
      1809
    6. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      131
      1735
    7. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      248
      1513
    8. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      11
      1315
    9. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      120
      1115
    10. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      19
      1099
    Aihe