Pesukone alkoi kolisemaan kesken linkouksen. Pysäytin koneen, Avasin luukun ja sisällä oli semmosta hienoa kumimuhjua. Lisäksi rumpu pyöri epäkeskeisesti eli liikerata vipottaa kun kädellä pyörittää.
Epäilen että rummun kiinnitys akseliin on pettänyt. Saako noita akseli-rumpu kiinnikkeitä varaosana tai kannattaako korjata?
Pesukone alkoi kolisemaan.
10
162
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla uuden koneen hankinta edessä. Korjaaminen voi tulla sen verran kalliiksi, ettei se rahallisesti kannata.
- Anonyymi
Olet varmaan oikeassa. Vähän harmittaa kun oli vyvä kone.
- Anonyymi
Avasin koneen ja syyksi varmistui sisärummun tähtikiinnike. Oli haljennut ja akseli oli vääntynyt vinoon. Ehkä vanhalla pesukoneella ei kannata lingota painavaa puuvillapyykkiä täydellä nopeudella.
- Anonyymi
No mutta just puuvilla sen kovimman linkousnopeuden tarvii.... pakko olla valmistusvika kyseessä, mutta iäkkään koneen kanssa ihan turha lähteä asiasta tappelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta just puuvilla sen kovimman linkousnopeuden tarvii.... pakko olla valmistusvika kyseessä, mutta iäkkään koneen kanssa ihan turha lähteä asiasta tappelemaan.
Varmaan normaalia kulumista. Tähdessä oli aika tiukka kerros jotain kemiallista korroosioita. Lujuus ei enää riittänyt.
- Anonyymi
Minulla alkoi pitää aika pahaa ulvovaa ääntä lingotessa. Olisko siinä mahdollisesti tulipalon vaara? Huoltomies ei osannut sanoa sitä eikä tätä. Uusi kone tilalle?
- Anonyymi
No ellei ennen ulvonut ja nyt ulvoo niin ei sitä ehkä kannata käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ellei ennen ulvonut ja nyt ulvoo niin ei sitä ehkä kannata käyttää.
Ei kai se sen enmpää sähköä kuluta kuin ulvomatonkaan. Kannattavuus ihan sama kuin ennenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai se sen enmpää sähköä kuluta kuin ulvomatonkaan. Kannattavuus ihan sama kuin ennenkin.
Tuskin se uutuuttaan alkoi ulvomaan.
- Anonyymi
Yleensä saa osia ja helppo korjata itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923518
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442887Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202097- 1152025
- 621974