Eikö Vaasassa oikeasti voi ottaa sania missään nakuna,rantaa kuitenkin piisaa,ja onko rättipukuuset jo vallanneet Tropiclandian kuten Espoon uimala,nuotahan Vaasas riittää.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Eikö tuossa Hyvinvointialueen rannassa ole naku ihmisille ihan oma Sani palsta.
Tuossa Vaasan Keskussairaalan takana. Tuskin sitä on vielä purettu?Töhritty saattaa olla,(Ministeri) Arhinmäen taide rafiikalla.- Anonyymi
Se on naisille. Miehille ei ole, tasapuolisuuden vuoksi, vastaavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei sitä voi tasa arvon nimissä.molemmat käyttää.
Olkaa nyt suvaitsevia. Ei olisi pahitteeksi kaikkien vähän paljastella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tosiaan naisille! Miksi näen siellä sitten miehiäkin?? Miehet eivät kunnioita naisille tarkoitettua tilaa. Haistakaa miehet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tosiaan naisille! Miksi näen siellä sitten miehiäkin?? Miehet eivät kunnioita naisille tarkoitettua tilaa. Haistakaa miehet
Hallusionaatioita näkee jossain vaiheessa elämäänsä. Ovat ohimeneviä ja saattavat palata,
päivien päästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711482
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 37516
- 124513
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479