Yksi kirjeistäni sinulle

Anonyymi-ap

Pian eletään elokuuta ja loppukesää. Tämä kesä ei vielä ollut meidän kesä. Molemmat tiedämme syyn siihen. Mietin mahdatko ajatella minua usein, yhtä usein kuin minä ajattelen sinua. Vuodet vierivät, odotammeko kumpikin?

Tunnen sinut jo hyvin. Voisin kirjoittaa vaikka kirjan, jolla on sinun nimesi. Silti olet kaukana, et ole läsnä jokapäiväisessä elämässäni, vaikka elät ajatuksissani jokainen aamu kun herään ja viimeisenä illalla.

Meillä on niin paljon yhteistä, että tästä on väistämättä tuleva totta.

12

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Häkellyttävän samankaltaisia ajatuksia. Kuitenkin etänä olemme toisillemme läsnä lähes koko ajan, ja sillä saan edes vähän ruokittua salaisempia haaveitani jostain enemmästä.

• Anonyymi
        UUSI

Voi tavallaan sanoa, että mekin olemme etänä läsnä. Siinä tilanne on erilainen, etteivät haaveeni ole salaisia. Vaikka asiasta ei ole varsinaisesti puhuttu, niin se on tiedossa.
        Aloittaja

• Anonyymi
      UUSI

Miksi et anna periksi, jos aikaa on mennyt vuosissa eikä mitään ole tapahtunut?

• Anonyymi
        UUSI

Aikaa on mennyt vasta vajaa kaksi vuotta, mutta vuodet vierivät yllättävän nopeasti. Siihen on syy, ettei mitään ole tapahtunut, käytännön syy.
        Aloittaja

• Anonyymi
      UUSI

"vaikka asiasta ei ole varsinaisesti puhuttu, niin se on tiedossa". Sanaton viestintä on yhtä selvää kun hiljaisuus. Ei oo mitään tulkittavaa, kunnes kuuluu edes pieni kuiskaus.

• Anonyymi
        UUSI

Tilanne on monimutkainen, eikä ole vielä ollut tilaisuutta puhua. Kuitenkin kun ottaa kaiken muun tapahtuneen huomioon, voi päätellä mistä on kysymys.
        Aloittaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tilanne on monimutkainen, eikä ole vielä ollut tilaisuutta puhua. Kuitenkin kun ottaa kaiken muun tapahtuneen huomioon, voi päätellä mistä on kysymys.
        Aloittaja

Monimutkaisuus tulee ehkäpä liiasta spekuloinnista. Me ite päämme sisällä tehdään se monimutkaisuus. En tähän sun monimutkaisuuteen liity, silti tiedän mistä puhun.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Monimutkaisuus tulee ehkäpä liiasta spekuloinnista. Me ite päämme sisällä tehdään se monimutkaisuus. En tähän sun monimutkaisuuteen liity, silti tiedän mistä puhun.

Totta tuokin, mutta tässä on eräs este. Aika todennäköisesti muuttaa asian. Kyseessä on nainen, jota kannattaa odottaa. Toki teen kaiken voitavani osaltani, olen tehnyt jo jonkin aikaa.
        Aloittaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tuokin, mutta tässä on eräs este. Aika todennäköisesti muuttaa asian. Kyseessä on nainen, jota kannattaa odottaa. Toki teen kaiken voitavani osaltani, olen tehnyt jo jonkin aikaa.
        Aloittaja

Varattu nainen?
        Siinä oot oikeessa, odottaa kannattaa jos jälki on jääny. Siinäkin on kyllä se toinenkin puoli kolikkoa. Jää huomaamatta mahdollisuuksia. Lopulta, kuka haluis olla mahdollinen jollei oo kuitenkaan se valittu. Monimutkaista, eikö?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varattu nainen?
        Siinä oot oikeessa, odottaa kannattaa jos jälki on jääny. Siinäkin on kyllä se toinenkin puoli kolikkoa. Jää huomaamatta mahdollisuuksia. Lopulta, kuka haluis olla mahdollinen jollei oo kuitenkaan se valittu. Monimutkaista, eikö?

Ei ole varattu, paitsi minulle mielessäni. Muunlainen este vaivaa meitä. Oikeanlaisia naisia tulee harvoin vastaan, joten eipä niitä mahdollisuuksia mene silloin ohikaan. Jokainen haluaa olla jollekin valittu, tottakai ja jokainen saakoon onnensa.
        Aloittaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole varattu, paitsi minulle mielessäni. Muunlainen este vaivaa meitä. Oikeanlaisia naisia tulee harvoin vastaan, joten eipä niitä mahdollisuuksia mene silloin ohikaan. Jokainen haluaa olla jollekin valittu, tottakai ja jokainen saakoon onnensa.
        Aloittaja

Onnekasta odotusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onnekasta odotusta.

Kiitos ❤️
        Aloittaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      39
      2955
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      63
      2344
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2304
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1998
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1375
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1343
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1224
    9. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      22