Yksi kirjeistäni sinulle

Anonyymi-ap

Pian eletään elokuuta ja loppukesää. Tämä kesä ei vielä ollut meidän kesä. Molemmat tiedämme syyn siihen. Mietin mahdatko ajatella minua usein, yhtä usein kuin minä ajattelen sinua. Vuodet vierivät, odotammeko kumpikin?

Tunnen sinut jo hyvin. Voisin kirjoittaa vaikka kirjan, jolla on sinun nimesi. Silti olet kaukana, et ole läsnä jokapäiväisessä elämässäni, vaikka elät ajatuksissani jokainen aamu kun herään ja viimeisenä illalla.

Meillä on niin paljon yhteistä, että tästä on väistämättä tuleva totta.

18

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Häkellyttävän samankaltaisia ajatuksia. Kuitenkin etänä olemme toisillemme läsnä lähes koko ajan, ja sillä saan edes vähän ruokittua salaisempia haaveitani jostain enemmästä.

• Anonyymi

Voi tavallaan sanoa, että mekin olemme etänä läsnä. Siinä tilanne on erilainen, etteivät haaveeni ole salaisia. Vaikka asiasta ei ole varsinaisesti puhuttu, niin se on tiedossa.
        Aloittaja

• Anonyymi

Miksi et anna periksi, jos aikaa on mennyt vuosissa eikä mitään ole tapahtunut?

• Anonyymi

Aikaa on mennyt vasta vajaa kaksi vuotta, mutta vuodet vierivät yllättävän nopeasti. Siihen on syy, ettei mitään ole tapahtunut, käytännön syy.
        Aloittaja

• Anonyymi

"vaikka asiasta ei ole varsinaisesti puhuttu, niin se on tiedossa". Sanaton viestintä on yhtä selvää kun hiljaisuus. Ei oo mitään tulkittavaa, kunnes kuuluu edes pieni kuiskaus.

• Anonyymi

Tilanne on monimutkainen, eikä ole vielä ollut tilaisuutta puhua. Kuitenkin kun ottaa kaiken muun tapahtuneen huomioon, voi päätellä mistä on kysymys.
        Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilanne on monimutkainen, eikä ole vielä ollut tilaisuutta puhua. Kuitenkin kun ottaa kaiken muun tapahtuneen huomioon, voi päätellä mistä on kysymys.
        Aloittaja

Monimutkaisuus tulee ehkäpä liiasta spekuloinnista. Me ite päämme sisällä tehdään se monimutkaisuus. En tähän sun monimutkaisuuteen liity, silti tiedän mistä puhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monimutkaisuus tulee ehkäpä liiasta spekuloinnista. Me ite päämme sisällä tehdään se monimutkaisuus. En tähän sun monimutkaisuuteen liity, silti tiedän mistä puhun.

Totta tuokin, mutta tässä on eräs este. Aika todennäköisesti muuttaa asian. Kyseessä on nainen, jota kannattaa odottaa. Toki teen kaiken voitavani osaltani, olen tehnyt jo jonkin aikaa.
        Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tuokin, mutta tässä on eräs este. Aika todennäköisesti muuttaa asian. Kyseessä on nainen, jota kannattaa odottaa. Toki teen kaiken voitavani osaltani, olen tehnyt jo jonkin aikaa.
        Aloittaja

Varattu nainen?
        Siinä oot oikeessa, odottaa kannattaa jos jälki on jääny. Siinäkin on kyllä se toinenkin puoli kolikkoa. Jää huomaamatta mahdollisuuksia. Lopulta, kuka haluis olla mahdollinen jollei oo kuitenkaan se valittu. Monimutkaista, eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varattu nainen?
        Siinä oot oikeessa, odottaa kannattaa jos jälki on jääny. Siinäkin on kyllä se toinenkin puoli kolikkoa. Jää huomaamatta mahdollisuuksia. Lopulta, kuka haluis olla mahdollinen jollei oo kuitenkaan se valittu. Monimutkaista, eikö?

Ei ole varattu, paitsi minulle mielessäni. Muunlainen este vaivaa meitä. Oikeanlaisia naisia tulee harvoin vastaan, joten eipä niitä mahdollisuuksia mene silloin ohikaan. Jokainen haluaa olla jollekin valittu, tottakai ja jokainen saakoon onnensa.
        Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole varattu, paitsi minulle mielessäni. Muunlainen este vaivaa meitä. Oikeanlaisia naisia tulee harvoin vastaan, joten eipä niitä mahdollisuuksia mene silloin ohikaan. Jokainen haluaa olla jollekin valittu, tottakai ja jokainen saakoon onnensa.
        Aloittaja

Onnekasta odotusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnekasta odotusta.

Kiitos ❤️
        Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja

Mikä voi olla muunlainen este? Työsuhde?

• Anonyymi

Tämä kirjoitus kolahti. Osaan samaistua tilanteeseen, olla tämä kirjoittajan kirjan kohde. Olen ollut tilanteessa, jossa toista vuotta on kulunut. Aika ei ole ollut oikea, mutta sitä on yritetty löytää useamman kertaa. Puolin ja toisin. Vaikka sitä oikeaa aikaa ja hetkeä ei ole löytynyt vielä, on hän edelleen ajatuksissani. Hän todella kolahti, enkä ole oikein ketään toista osannut ajatellakaan.

Mutta nyt muutamia kertoja mielessä on käynyt, olisiko silti parasta päästää jo irti. Ei kuitenkaan ole hirveän mukava tunne aina odottaa ja pettyä. Tulee ajatelleeksi väkisinkin, olisiko kuitenkin joku toinen, joka kolahtaisi eikä joutuisi samalla tavalla empimään, soutamaan ja huopaamaan. Olisi itselle armeliaampaa vain päästää irti kuin odotella turhaan.

• Anonyymi

Syöpä vaan mahdisi.

• Anonyymi

Hmm… kuulostaa jännästi tutulta, mut voi olla sattumaa... onks tää tilanne liittynyt työhön jollain tapaa? Minkä ikäisiä ootte?

• Anonyymi

Ihan keksittyä. Älkää langetko.

• Anonyymi

Tumma nainen käy mielessäni usein. Mitä meistä olisi voinut tulla ja miten viettää aikaa. Ehkä lähestyn sinua viestillä vielä joku päivä. Alussa sinua oli mahdoton unohtaa. Nyt on kulunut aikaa. Tuskin mietit minua niin usein kuin mitä minä sinua .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      18
      2552
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      208
      1899
    3. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      59
      1579
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1511
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1436
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      198
      1289
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1216
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1105
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1005
    10. Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !

Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako
      Mikkeli
      136
      878
    Aihe