Joko ne rallihönöt on kääntäneet lippiksen väärin päin ja pian huutavat reittien varsilla polvihousuissaan oluttölkki kädessä.
Rallihönöt
16
343
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kun ne huutavat polvillaan housut kädessä, "takaveto, takaveto!"
- Anonyymi
Piilopuppeli tietää
- Anonyymi
myrkyllistä vettä hanoista juväskyåäsä eli juoksuttakkaaa jatkuvasti kylmää vettä noin 6-buorokauden ajan täysillä.
- Anonyymi
Voiko viedä Killerille ja juoksuttaa siellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko viedä Killerille ja juoksuttaa siellä?
Juokse jo hopi hopi
- Anonyymi
Pari kuutiota, (2000 l) siellä jo kiertää ravirataa. En tiedä monesko kierros lienee.
- Anonyymi
Äitien aasit siellä ravaa
- Anonyymi
se vaan on niin kauheen jännää kun auto t menee lujaa ja pörisee ja pakokaasu haisee!
- Anonyymi
Hönöt hihkuu ja hyppii innoissaan kuin Peppi Pitkätossu🤣
- Anonyymi
Rallit, perussuomalaisten harrastus.
- Anonyymi
Virolaiset vajakit valtaavat harjun ja mölinä on sen mukainen!
- Anonyymi
Kiva etteivät Savonlinnan oopperajuhlat ja Jyväskylän rallit ole yhtäaikaa. Ehtii nauttia molempien vip-tunnelmaa rauhassa.
- Anonyymi
Minua harmittaa kun en ehtinyt tänä kesänä ilmapillun nuolennan sm kisoihin. Olisin voinut tulla ainakin toiseksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua harmittaa kun en ehtinyt tänä kesänä ilmapillun nuolennan sm kisoihin. Olisin voinut tulla ainakin toiseksi
Sinulla se aito onkin hakusassaan. Kukaan nainen ei päästä finnistä naamaasi lähellekään tussuaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla se aito onkin hakusassaan. Kukaan nainen ei päästä finnistä naamaasi lähellekään tussuaan.
Ei kuule pärjää ilmapillun nuolennassa jos ei ole valtavasti kokemusta aidosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuule pärjää ilmapillun nuolennassa jos ei ole valtavasti kokemusta aidosta.
Eikö äitiäsi jo kyllästytä harjoittelu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503354Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5512077Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841956Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481220