Koira tappoi vauvan

Anonyymi-ap

17

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei saa tappaa koiraa !

      • Anonyymi

        Varmaan joku persukoira.
        ... Tai ainakin vihreä rakki.


      • Anonyymi

        Koira pitää ehdottomasti tappaa kun puree ihmistä. Puree toisenkin kerran. Hullu omistaja jos ei ymmärrä.


    • Anonyymi

      Koirat on tappanut Suomessa viimmeisen 100 v. aikana noin 170 ihmistä

      Susi 0 Kpl (silti jotkut pelkää sutta ,mutta samat henkilöt silittää koiraa )
      Ilves 0 kpl joka On Suttakin pahempi peto joka tappaa sudenkin.
      Karhu 1 Kpl (sekin oli ns. vahinko lenkkkelijä juoksi metsässä karhun ja pennun väliin)
      Karhu puollusti pentuaan juoksevalta hyökkääjältä.

      Miksi koiria ei hävitetä pois ? Ne on kaiken lisäksi vieras laji !

      • Anonyymi

        "Ilves joka On Suttakin pahempi peto joka tappaa sudenkin."
        LOL
        LOL
        LOL


      • Anonyymi

        Koira ei ole vieraslaji Suomessa. Koira on domestikoitunut laji, joka on elänyt ihmisten kanssa jo tuhansia vuosia, eikä sitä pidetä vieraslajina. Vieraslajit ovat eläimiä, jotka on tuotu luontoon elinympäristönsä ulkopuolelle, joko tahallaan tai vahingossa, ja jotka voivat aiheuttaa haittaa alkuperäiselle luonnolle. Koira on osa suomalaista maisemaa ja elinympäristöä.


      • Anonyymi

        Susia ei Suomessa ollut.
        Simppeli syy.
        Koiria on ollut ja on.

        Suden tapporaha pitää saada takaisin ennenkuin alkaa tapahtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susia ei Suomessa ollut.
        Simppeli syy.
        Koiria on ollut ja on.

        Suden tapporaha pitää saada takaisin ennenkuin alkaa tapahtua.

        Täällä asuvaa väestöä alettiin kutsua suomalaisiksi vasta noin 1000 vuotta sitten, kun esihistoriallinen aika päättyi.

        Ensimmäiset sudet tänne tulivat jääkauden jälkeen, kun mannerjää vetäytyi ja ilmasto lämpeni 10 000 vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Tähän koira hommaan pitäisi saada joku kuri ja järki muutenkin

      -Koirat kusee ja paskantaa uimavedet pilalle ympäri Suomen
      -Koirat paskantaa ja kusee pitkin pyöräteitä ja leikkipuistoja
      -Ihmiset nuolee koiria
      -Ihmiset pilaa autot ja asunnot koirilla
      -Ihmisiä purreita koiria nykyään jätetään henkiin (joka on aivan hullua)
      Erät tunnettu koiran kasvattaja sanoi että koira pitää tappaa heti aina kun se on ensimmäisen kerran ihmistä purrut. Se puree toisenkin kerran ja lopuksi voi vaikka tappaa.
      Onkohan tässäkin tapauksessa ollut koira joka on ihmistä joskus jo purrut aiemmin ?

      • Anonyymi

        Koira tappaa lapsia.
        Edellisen kerran 2008.

        Koira rastelee kasvoja.
        Joka vuosi useita.


      • Anonyymi

        Mitäpä tehdään ihmisille, jotka toimii vastaavasti. Saiskos tappaa??!! Siinä sitä hommaa riittäis!!!


    • Anonyymi

      Näissä Koiran tappo ja puremis jutuissa on monesti se ikävä puoli että ne kohdistuu syyttömiin ,eikä koiran omistajaan joka olisi oikea kohde jos hullua koiraa pitää.

    • Anonyymi

      Miksi keneltoimintaa saa harjoittaa pimeänä sosiaali tuilla asuvat työttömät ,yksinhuoltajat ym.. ????

      Miksei asiaa valvota ,koska sehän on täysin rikollista toimintaa ?

      Eräs koiran tarvike liikettä pitävä vaan sanoi kerran asiasta että lähes kaikki asiakkaat joilla on useita koiria jotka farmari Volvolla pihaan pöläyttävät on sosiaali huollon elättejä jotka tekee pimeää koiran pentu bisnestä.

      Näinhän tienaa paljon paremmin kun laskee pentujen myynnit ja sosiaali korvaukset yhteensä mitä jos oikeissa töissä olisi ja kaikki pimeänä vielä.

      Marjan poiminta olisi ainoaa pimeeää työtä jota saa laillisesti tehdä mutta ei näistä tatuoiduista läski mahoista marja metsään ole... kun ne pelkää Sutta

      • Anonyymi

        Ei taida liittyä nämä tapaukset ja tämä teidän rakkivihaajien yleisviha ihan nyt tähän kyseiseen tapaukseen, mutta toki taas ilmiliekeissä täällä orgasmeja saatte tällaisestakin suru-uutisesta, aika säälittävää ja myös todella surullista, kertoo paljon myös teidän henkisesti huonosta terveydentilastanne saada voimaa vihallenne ja nautintoa tällaisesta suru-uutisesta nämä kommenttinne täällä.


    • Anonyymi

      Jaahas, onko ongelmarotu vai ongelmaSIRU??

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe