Johan oli taas Mäntsälän lavalla orkesteri lauantaina joka soitti ihan karmean kovalla äänen voimakkuudella.Porukka häipyi pikkuhiljaa pois kun ei sitä meteliä jaksanut kuunnella.Kyllä vähemmälläkin saa lavan tyhjenemään.Huomauttaminenkaan ei asiaan tuonut parannusta.
Tanssit pilaava orkesteri
9
451
Vastaukset
- Anonyymi
Valvonta ei toimi?
Järjestyshenkilöt ovat paikalla valvomassa että paikalla on turvallista olla ja että voivat estää häiriköinnin jos esim. orkesteri häiriköi soittamalla ihan liian kovalla metelillä.- Anonyymi
Mikä bändi?
- Anonyymi
Kaija Lustila ja Rubiini
- Anonyymi
Kaija Lustilan keikoilla käyneenä ei ole volyymit olleet koskaan kovalla .
Orkesterissa on ammattimuusikot 🎸🎹🥁
Olikohan ihan höpö juttu ⬆️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaija Lustilan keikoilla käyneenä ei ole volyymit olleet koskaan kovalla .
Orkesterissa on ammattimuusikot 🎸🎹🥁
Olikohan ihan höpö juttu ⬆️Olin paikalla. Volyymit oli ihan liian kovalla.
Se on ammattitaitoa että osaa säätää äänen voimakkuuden sopivaksi, tansseihin.
Käyn paljon tanssimassa eli vertailukohtaa on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin paikalla. Volyymit oli ihan liian kovalla.
Se on ammattitaitoa että osaa säätää äänen voimakkuuden sopivaksi, tansseihin.
Käyn paljon tanssimassa eli vertailukohtaa on.Sitten on ollut Mäntsälässä luvattoman vähän porukkaa, miksaaja ajatellut että onpi tupa täynnänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten on ollut Mäntsälässä luvattoman vähän porukkaa, miksaaja ajatellut että onpi tupa täynnänsä.
Kyllä sali on Lustilan keikoilla täysi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sali on Lustilan keikoilla täysi.
Olen Jalon fanittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861679Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991006Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 90776
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51744- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661