ja henk koht vuoristo on upea. Muutes
yksi asia häiritsi baareissa > kun maksat ja ei ole tasarahaa niin eipä tuda pöytään takaisin kolikoita. Ihan OK muuten mutta tippi mielestäni annetaan palautusrahoista tai sitten sanotaan että se on tasaraha. Ainakin useasti nuoremmat tytsät tekivät niin. Ootteko humanneet käviät saman. Taisi Tsekeissä myös jonkun kerran, mutta täällä enempi.
Slovakia ihan jees
maa
1
572
Vastaukset
- pirre
Olen kyllä eri mielät asiasta. Olin viime kesänä viikon ystäväni luona itäisessä Slovakiassa ja siellä käytiin muutamissa baareissa, joissa oli todella ystävällinen palvelu ja sain kaikki "ylimääräiset" rahat takaisin heti samalla kun juomat tuotiin pöytään. Mulla ainakin jäi todella mukava olo palvelusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192562Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262364Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3301383- 601083
- 2591039
- 541017
- 146933
- 45908