Irstailevat papit

Anonyymi-ap

13

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Väitätkö. että kristinuskosa ei ole irstaileviä pappeja? Etkä lue sanomalehtiä ollenkaan?

• Anonyymi

Onhan niitä ehkä melkein joka uskonnossa.

• Anonyymi

Irstautta on jopa Suomessa ihan rippileireillä pappien osalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Irstautta on jopa Suomessa ihan rippileireillä pappien osalta.

Seuraavan kerran mieti sitten tarkkkaan, jos lähetät lapsesi rippileirille.

• Anonyymi

Tässä lyödään heti sanat toisen suuhun. En kuulu itse mihinkään uskontoon ja tämä on buddhapalsta.

• Anonyymi

Papiksi on päästetty ihmisiä jotka eivät paimenen virkaan sovi. Tämä sopivuus mainitaan raamatussa. Mutta ei kirkolle jumalansana kelpaa joten pitäköön homonsa. Itse erosin. En kuitenkaan heikentynyt uskossani vaan vahvistuin. En anna enää rahaani vääryyteen.

• Anonyymi

Eikös apostasia ole suurta syntiä? Reformi kirkon sisällä on sallittua, eroaminen ei. Ja onko raha sinulle todella Jumalan tahtoa tärkeämpää?

• Anonyymi

Elleivät tee parannusta joutuvat hekin ikuiseen helvetin tuleen.

• Anonyymi

Evankelista saatana sinnne itse joutuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vaikka olisikin ikuinen helvetti, en ikinä palvoisi sadistia, jota pelon takia sanotaan ”hyväksi”.

Kristinusko, tai se, mitä siitä on jäljellä sensuroinnin jälkeen vaikuttaa Tukholman syndroomalta.

Ehkä tällä ikuisella helvettiopilla on jotain tekemistä sen kanssa, vaikkakin huonommassa muodossa. Kristittyjen on pakko rakastaa sitä, joka lähettää ihmisiä ikuiseen kidutukseen. Koska jos ei rakasta, se on syy joutua ikuiseen kidutukseen. Mutta entä jos hän jonain päivänä lähettää myös "pelastuneet" ikuiseen kidutukseen? Koska miten voitte luottaa sellaisen sanaan, joka käyttäytyy niin? Kristityn elämä on siis jatkuvaa pelkoa, jopa "taivaassa".

Koska jos ei rakasta, se on syy joutua ikuiseen kidutukseen. Mutta entä jos hän jonain päivänä lähettää myös "pelastuneet" ikuiseen kidutukseen? Koska miten voitte luottaa sellaisen sanaan, joka käyttäytyy niin? Kristityn elämä on siis jatkuvaa pelkoa, jopa "taivaassa".

Ja vaikka olisikin ikuinen helvetti, en ikinä palvoisi sadistia, jota pelon takia sanotaan ”hyväksi”.

• Anonyymi

Aloituksesta tulee väkisin mieleen KD:stä persuihin vaihtanut n..tta huonosti nukkuva lahkolainen tyyppi.

• Anonyymi

>> Buddhalaisuus on tekopyhintä pasketta mihin olen koskaan hurahtanut. Onneksi tulin järkiini ja pääsin siitä irti.>>
        Ja kristinusko o on normaalia pasketta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>> Buddhalaisuus on tekopyhintä pasketta mihin olen koskaan hurahtanut. Onneksi tulin järkiini ja pääsin siitä irti.>>
        Ja kristinusko o on normaalia pasketta?

ja tämä on buddhapalsta.
        Jos niin on, miksi kristityt ovat täällä, buddhalaispalstalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      38
      2426
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      48
      2030
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      9
      1966
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      48
      1695
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      139
      1428
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1096
    7. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      68
      905
    8. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      893
    9. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      119
      888
    10. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      886
    Aihe