Ihminen ei mahda luonnolleen mitään eikä näitä himoja ja tarpeita voi tappaa millään koska se on luonnotonta. Buddhalaisuus on tekopyhintä pasketta mihin olen koskaan hurahtanut. Onneksi tulin järkiini ja pääsin siitä irti.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/33b5c9d0-77df-4fca-813d-c442a302c660
Irstailevat papit
13
492
Vastaukset
- Anonyymi
Väitätkö. että kristinuskosa ei ole irstaileviä pappeja? Etkä lue sanomalehtiä ollenkaan?
- Anonyymi
Onhan niitä ehkä melkein joka uskonnossa.
- Anonyymi
Irstautta on jopa Suomessa ihan rippileireillä pappien osalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irstautta on jopa Suomessa ihan rippileireillä pappien osalta.
Seuraavan kerran mieti sitten tarkkkaan, jos lähetät lapsesi rippileirille.
- Anonyymi
Tässä lyödään heti sanat toisen suuhun. En kuulu itse mihinkään uskontoon ja tämä on buddhapalsta.
- Anonyymi
Papiksi on päästetty ihmisiä jotka eivät paimenen virkaan sovi. Tämä sopivuus mainitaan raamatussa. Mutta ei kirkolle jumalansana kelpaa joten pitäköön homonsa. Itse erosin. En kuitenkaan heikentynyt uskossani vaan vahvistuin. En anna enää rahaani vääryyteen.
- Anonyymi
Eikös apostasia ole suurta syntiä? Reformi kirkon sisällä on sallittua, eroaminen ei. Ja onko raha sinulle todella Jumalan tahtoa tärkeämpää?
- Anonyymi
Elleivät tee parannusta joutuvat hekin ikuiseen helvetin tuleen.
- Anonyymi
Evankelista saatana sinnne itse joutuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaikka olisikin ikuinen helvetti, en ikinä palvoisi sadistia, jota pelon takia sanotaan ”hyväksi”.
Kristinusko, tai se, mitä siitä on jäljellä sensuroinnin jälkeen vaikuttaa Tukholman syndroomalta.
Ehkä tällä ikuisella helvettiopilla on jotain tekemistä sen kanssa, vaikkakin huonommassa muodossa. Kristittyjen on pakko rakastaa sitä, joka lähettää ihmisiä ikuiseen kidutukseen. Koska jos ei rakasta, se on syy joutua ikuiseen kidutukseen. Mutta entä jos hän jonain päivänä lähettää myös "pelastuneet" ikuiseen kidutukseen? Koska miten voitte luottaa sellaisen sanaan, joka käyttäytyy niin? Kristityn elämä on siis jatkuvaa pelkoa, jopa "taivaassa".
Koska jos ei rakasta, se on syy joutua ikuiseen kidutukseen. Mutta entä jos hän jonain päivänä lähettää myös "pelastuneet" ikuiseen kidutukseen? Koska miten voitte luottaa sellaisen sanaan, joka käyttäytyy niin? Kristityn elämä on siis jatkuvaa pelkoa, jopa "taivaassa".
Ja vaikka olisikin ikuinen helvetti, en ikinä palvoisi sadistia, jota pelon takia sanotaan ”hyväksi”.
- Anonyymi
Aloituksesta tulee väkisin mieleen KD:stä persuihin vaihtanut n..tta huonosti nukkuva lahkolainen tyyppi.
- Anonyymi
>> Buddhalaisuus on tekopyhintä pasketta mihin olen koskaan hurahtanut. Onneksi tulin järkiini ja pääsin siitä irti.>>
Ja kristinusko o on normaalia pasketta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Buddhalaisuus on tekopyhintä pasketta mihin olen koskaan hurahtanut. Onneksi tulin järkiini ja pääsin siitä irti.>>
Ja kristinusko o on normaalia pasketta?ja tämä on buddhapalsta.
Jos niin on, miksi kristityt ovat täällä, buddhalaispalstalla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1863407Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from1042595Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen82489Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä572432Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276942361Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman72057Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.01800Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling401760Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue331648- 841388