Ihminen ei mahda luonnolleen mitään eikä näitä himoja ja tarpeita voi tappaa millään koska se on luonnotonta. Buddhalaisuus on tekopyhintä pasketta mihin olen koskaan hurahtanut. Onneksi tulin järkiini ja pääsin siitä irti.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/33b5c9d0-77df-4fca-813d-c442a302c660
Irstailevat papit
14
778
Vastaukset
- Anonyymi
Väitätkö. että kristinuskosa ei ole irstaileviä pappeja? Etkä lue sanomalehtiä ollenkaan?
- Anonyymi
Onhan niitä ehkä melkein joka uskonnossa.
- Anonyymi
Irstautta on jopa Suomessa ihan rippileireillä pappien osalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irstautta on jopa Suomessa ihan rippileireillä pappien osalta.
Seuraavan kerran mieti sitten tarkkkaan, jos lähetät lapsesi rippileirille.
- Anonyymi
Tässä lyödään heti sanat toisen suuhun. En kuulu itse mihinkään uskontoon ja tämä on buddhapalsta.
- Anonyymi
Papiksi on päästetty ihmisiä jotka eivät paimenen virkaan sovi. Tämä sopivuus mainitaan raamatussa. Mutta ei kirkolle jumalansana kelpaa joten pitäköön homonsa. Itse erosin. En kuitenkaan heikentynyt uskossani vaan vahvistuin. En anna enää rahaani vääryyteen.
- Anonyymi
Eikös apostasia ole suurta syntiä? Reformi kirkon sisällä on sallittua, eroaminen ei. Ja onko raha sinulle todella Jumalan tahtoa tärkeämpää?
- Anonyymi
Elleivät tee parannusta joutuvat hekin ikuiseen helvetin tuleen.
- Anonyymi
Evankelista saatana sinnne itse joutuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaikka olisikin ikuinen helvetti, en ikinä palvoisi sadistia, jota pelon takia sanotaan ”hyväksi”.
Kristinusko, tai se, mitä siitä on jäljellä sensuroinnin jälkeen vaikuttaa Tukholman syndroomalta.
Ehkä tällä ikuisella helvettiopilla on jotain tekemistä sen kanssa, vaikkakin huonommassa muodossa. Kristittyjen on pakko rakastaa sitä, joka lähettää ihmisiä ikuiseen kidutukseen. Koska jos ei rakasta, se on syy joutua ikuiseen kidutukseen. Mutta entä jos hän jonain päivänä lähettää myös "pelastuneet" ikuiseen kidutukseen? Koska miten voitte luottaa sellaisen sanaan, joka käyttäytyy niin? Kristityn elämä on siis jatkuvaa pelkoa, jopa "taivaassa".
Koska jos ei rakasta, se on syy joutua ikuiseen kidutukseen. Mutta entä jos hän jonain päivänä lähettää myös "pelastuneet" ikuiseen kidutukseen? Koska miten voitte luottaa sellaisen sanaan, joka käyttäytyy niin? Kristityn elämä on siis jatkuvaa pelkoa, jopa "taivaassa".
Ja vaikka olisikin ikuinen helvetti, en ikinä palvoisi sadistia, jota pelon takia sanotaan ”hyväksi”.
- Anonyymi
Aloituksesta tulee väkisin mieleen KD:stä persuihin vaihtanut n..tta huonosti nukkuva lahkolainen tyyppi.
- Anonyymi
>> Buddhalaisuus on tekopyhintä pasketta mihin olen koskaan hurahtanut. Onneksi tulin järkiini ja pääsin siitä irti.>>
Ja kristinusko o on normaalia pasketta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Buddhalaisuus on tekopyhintä pasketta mihin olen koskaan hurahtanut. Onneksi tulin järkiini ja pääsin siitä irti.>>
Ja kristinusko o on normaalia pasketta?ja tämä on buddhapalsta.
Jos niin on, miksi kristityt ovat täällä, buddhalaispalstalla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466