Ihminen ei mahda luonnolleen mitään eikä näitä himoja ja tarpeita voi tappaa millään koska se on luonnotonta. Buddhalaisuus on tekopyhintä pasketta mihin olen koskaan hurahtanut. Onneksi tulin järkiini ja pääsin siitä irti.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/33b5c9d0-77df-4fca-813d-c442a302c660
Irstailevat papit
13
233
Vastaukset
- Anonyymi
Väitätkö. että kristinuskosa ei ole irstaileviä pappeja? Etkä lue sanomalehtiä ollenkaan?
- Anonyymi
Onhan niitä ehkä melkein joka uskonnossa.
- Anonyymi
Irstautta on jopa Suomessa ihan rippileireillä pappien osalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irstautta on jopa Suomessa ihan rippileireillä pappien osalta.
Seuraavan kerran mieti sitten tarkkkaan, jos lähetät lapsesi rippileirille.
- Anonyymi
Tässä lyödään heti sanat toisen suuhun. En kuulu itse mihinkään uskontoon ja tämä on buddhapalsta.
- Anonyymi
Papiksi on päästetty ihmisiä jotka eivät paimenen virkaan sovi. Tämä sopivuus mainitaan raamatussa. Mutta ei kirkolle jumalansana kelpaa joten pitäköön homonsa. Itse erosin. En kuitenkaan heikentynyt uskossani vaan vahvistuin. En anna enää rahaani vääryyteen.
- Anonyymi
Eikös apostasia ole suurta syntiä? Reformi kirkon sisällä on sallittua, eroaminen ei. Ja onko raha sinulle todella Jumalan tahtoa tärkeämpää?
- Anonyymi
Elleivät tee parannusta joutuvat hekin ikuiseen helvetin tuleen.
- Anonyymi
Evankelista saatana sinnne itse joutuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaikka olisikin ikuinen helvetti, en ikinä palvoisi sadistia, jota pelon takia sanotaan ”hyväksi”.
Kristinusko, tai se, mitä siitä on jäljellä sensuroinnin jälkeen vaikuttaa Tukholman syndroomalta.
Ehkä tällä ikuisella helvettiopilla on jotain tekemistä sen kanssa, vaikkakin huonommassa muodossa. Kristittyjen on pakko rakastaa sitä, joka lähettää ihmisiä ikuiseen kidutukseen. Koska jos ei rakasta, se on syy joutua ikuiseen kidutukseen. Mutta entä jos hän jonain päivänä lähettää myös "pelastuneet" ikuiseen kidutukseen? Koska miten voitte luottaa sellaisen sanaan, joka käyttäytyy niin? Kristityn elämä on siis jatkuvaa pelkoa, jopa "taivaassa".
Koska jos ei rakasta, se on syy joutua ikuiseen kidutukseen. Mutta entä jos hän jonain päivänä lähettää myös "pelastuneet" ikuiseen kidutukseen? Koska miten voitte luottaa sellaisen sanaan, joka käyttäytyy niin? Kristityn elämä on siis jatkuvaa pelkoa, jopa "taivaassa".
Ja vaikka olisikin ikuinen helvetti, en ikinä palvoisi sadistia, jota pelon takia sanotaan ”hyväksi”.
- Anonyymi
Aloituksesta tulee väkisin mieleen KD:stä persuihin vaihtanut n..tta huonosti nukkuva lahkolainen tyyppi.
- Anonyymi
>> Buddhalaisuus on tekopyhintä pasketta mihin olen koskaan hurahtanut. Onneksi tulin järkiini ja pääsin siitä irti.>>
Ja kristinusko o on normaalia pasketta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Buddhalaisuus on tekopyhintä pasketta mihin olen koskaan hurahtanut. Onneksi tulin järkiini ja pääsin siitä irti.>>
Ja kristinusko o on normaalia pasketta?ja tämä on buddhapalsta.
Jos niin on, miksi kristityt ovat täällä, buddhalaispalstalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1895572- 1691671
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661487- 691038
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6857Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124837- 57814
Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy192798En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66769- 76761