Ihminen ei mahda luonnolleen mitään eikä näitä himoja ja tarpeita voi tappaa millään koska se on luonnotonta. Buddhalaisuus on tekopyhintä pasketta mihin olen koskaan hurahtanut. Onneksi tulin järkiini ja pääsin siitä irti.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/33b5c9d0-77df-4fca-813d-c442a302c660
Irstailevat papit
10
139
Vastaukset
- Anonyymi
Väitätkö. että kristinuskosa ei ole irstaileviä pappeja? Etkä lue sanomalehtiä ollenkaan?
- Anonyymi
Onhan niitä ehkä melkein joka uskonnossa.
- Anonyymi
Irstautta on jopa Suomessa ihan rippileireillä pappien osalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irstautta on jopa Suomessa ihan rippileireillä pappien osalta.
Seuraavan kerran mieti sitten tarkkkaan, jos lähetät lapsesi rippileirille.
- AnonyymiUUSI
Tässä lyödään heti sanat toisen suuhun. En kuulu itse mihinkään uskontoon ja tämä on buddhapalsta.
- Anonyymi
Papiksi on päästetty ihmisiä jotka eivät paimenen virkaan sovi. Tämä sopivuus mainitaan raamatussa. Mutta ei kirkolle jumalansana kelpaa joten pitäköön homonsa. Itse erosin. En kuitenkaan heikentynyt uskossani vaan vahvistuin. En anna enää rahaani vääryyteen.
- Anonyymi
Elleivät tee parannusta joutuvat hekin ikuiseen helvetin tuleen.
- Anonyymi
Evankelista saatana sinnne itse joutuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaikka olisikin ikuinen helvetti, en ikinä palvoisi sadistia, jota pelon takia sanotaan ”hyväksi”.
Kristinusko, tai se, mitä siitä on jäljellä sensuroinnin jälkeen vaikuttaa Tukholman syndroomalta.
Ehkä tällä ikuisella helvettiopilla on jotain tekemistä sen kanssa, vaikkakin huonommassa muodossa. Kristittyjen on pakko rakastaa sitä, joka lähettää ihmisiä ikuiseen kidutukseen. Koska jos ei rakasta, se on syy joutua ikuiseen kidutukseen. Mutta entä jos hän jonain päivänä lähettää myös "pelastuneet" ikuiseen kidutukseen? Koska miten voitte luottaa sellaisen sanaan, joka käyttäytyy niin? Kristityn elämä on siis jatkuvaa pelkoa, jopa "taivaassa".
Koska jos ei rakasta, se on syy joutua ikuiseen kidutukseen. Mutta entä jos hän jonain päivänä lähettää myös "pelastuneet" ikuiseen kidutukseen? Koska miten voitte luottaa sellaisen sanaan, joka käyttäytyy niin? Kristityn elämä on siis jatkuvaa pelkoa, jopa "taivaassa".
Ja vaikka olisikin ikuinen helvetti, en ikinä palvoisi sadistia, jota pelon takia sanotaan ”hyväksi”.
- AnonyymiUUSI
Aloituksesta tulee väkisin mieleen KD:stä persuihin vaihtanut n..tta huonosti nukkuva lahkolainen tyyppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503464Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5882218Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si892177Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei181989- 201628
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431608KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar671510Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1301427- 281426
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901359