Jos kaikkien 18–64-vuotiaiden suomalaisten naisten mitat ynnättäisiin yhteen ja niistä laskettaisiin keskiarvo, lopputulos olisi 71–73-kiloinen
ja
164–165 senttimetriä pitkä, käy ilmi Tilastokeskuksen luvuista.
Kyllä yllätti.
suomalaisten 18-64-vuotiaiden naisten keskipituus
6
201
Vastaukset
- Anonyymi
Näin se iltis uutisoi, 16.01.2022
- Anonyymi
Mikä siinä yllätti?
Itse olisin veikannut pituutta hieman ylemmäs.- Anonyymi
Naiset hämäävät korkokengillään tuon pituuden.
- Anonyymi
Vähän epäilyttää.
Pituuteen hankala ottaa kantaa, monet mimmit korkeakantaisilla kengillä, vaikkei ihan korkkareita käyttäiskään. Vaikutelmaks tulee, että pitempiä.
Mutta toi paino epäilyttää. Vaikka miesten ylipainosta paljon puhutaankin, monet mimmit on hirmuisia tonnikeijuja. Nuoremmat näyttäs olevan hyvin usein reippaasti läskejä. Lisäks nykymimmeillä suuret tissit, painaa se tissienkin rasva.
Tai sitten mä tuijottelen enenpi lihavia naisia ;D
Niettä mua epäilyttää toi paino, vaikuttaa kovin alhaiselta.
=DW= - Anonyymi
No en usko että täällä on kukaan kelvollinen sanomaan mitään toisten painosta , paras kun jätetää; se aihe, koska siinä on aina saavutuksena sortaa toista ihmistä
Eihän suomalaisen kasvojen piirteistäkään sanota mitään koskaan sillä se olisi todella loukkaavaa , vaikkakin totta. Mutta ne asiat eivät tee kenenkään elämää hyväksi kun vatkataan toisten ihmisten ominaisuuksia - Anonyymi00006
Haluutko deitin tänä iltana? Klikkaa ja aloita! https://Angel.hoty.lat/Angel#/?/?/3sl0bgykc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741084
- 68984
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104938- 47932
- 51885
- 49694
- 31649
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34587- 50580
- 38536