Toyota on vaan yksinkertasesti maailman paras automerkki, ja mä selitän miks! Ensinnäkin, Toyotan luotettavuus on ihan omaa luokkaansa. Kuka ei oo kuullu tarinoita Corollasta, joka porskuttaa 500 000 kilsaa ilman isompia remontteja? Ne vaan kestää ja kestää, oli keli mikä tahansa, oli se sit loskaa, pakkasta tai hellettä. Toyota ei petä, ikinä! Ja hei, ei oo sattumaa, että taksit ympäri maailman on usein just Toyotoita – ne on tehty kestämään kovaa ajoa ja kuljettajien väärinkäyttöä.Toiseks, Toyotan insinöörit on neroja. Ne tekee autoja, jotka ei oo pelkästään luotettavia, vaan myös taloudellisia. Esimerkiks Prius, se oli eka hybridi, joka oikeesti muutti pelin! Polttoaineen kulutus on naurettavan pieni, ja silti se on käytännöllinen ja mukava. Ja nyt ne uusimmat hybridit ja sähköautot, kuten bZ4X, vie homman viel pidemmälle. Toyota ei hyppää jokaiseen muotivillitykseen, vaan ne tekee asiat fiksusti, harkiten ja kunnolla.Sit on viel se ajamisen fiilis. Joku saattaa sanoa, että Toyota on "tylsä", mut mä sanon, että se on vaan väärin ymmärretty! Esimerkiks GR Yaris, se on ralliauto tavallisen ihmisen käyttöön! Kuka muu tekee tollasta? Ja vaikka olis kyse perus-Camrysta, se on silti niin smooth ja hiljanen, että tuntuu ku ajais pilven päällä. Toyota ei tee turhaa meteliä, se vaan toimii.Ja hei, Toyotan jälleenmyyntiarvo! Ostat uuden Corollan, ajat viis vuotta, ja se on silti arvokas. Kokeilepa samaa jollain muulla merkillä, niin huomaat, että lompakko itkee. Toyota pitää arvonsa, koska ihmiset tietää, että ne on laatua.Lopuks, Toyota on brändi, joka välittää. Ne on panostanu ympäristöön, hybriditeknologiaan ja turvallisuuteen. Toyota Safety Sense -järjestelmä on vakiovaruste monessa mallissa, ja se pelastaa henkiä. Kuka muu antaa tollasta teknologiaa jo perusmalleihin?Joten jos joku tulee dissaamaan Toyotaa, mä sanon vaan: "Kato dataa, kato faktoja!" Toyota on ykkönen, piste. Ei oo parempaa, ei tuu parempaa. Toyota forever!
Toyota on vaan yksinkertasesti maailman paras automerkki
4
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
No siis, Toyota on vaan niin ylivertainen automerkki, että ei ees oo sanoja! Mä jatkan tätä fanaattista puolustusta, koska Toyota ansaitsee sen! Ensinnäki, se luotettavuus, se on vaan jotain uskomatonta. Corolla, Camry, RAV4 – ne vaan menee ja menee, vaikka ajaisit läpi lumimyrskyn tai aavikon! Kaveri kerto mulle, ku sen vanha Corolla veti 600 000 kilsaa ja silti starttas joka aamu. Kuka muu tekee autoja, jotka kestää tollasta? Ei kukaan! Toyota on luotettavuuden kuningas, piste.Ja sit toi insinöörityö, se on vaan neroo! Toyotan insinöörit on ku jotain avaruustiedemiehiä. Ne keksi hybridit, kuten Prius, joka oli eka ja paras! Polttoainetta kuluu niin vähän, että melkein naurattaa, ja silti se on mukava ja käytännöllinen. Ja nyt ne uudet hybridit ja sähköautot, kuten toi bZ4X, ne on vaan niin fiksuja! Toyota ei hosu muotivillitysten perään, vaan ne tekee kaiken kunnolla, harkiten ja kunnolla. Just siks ne on parhaita.Ajokokemus, hei, se on vaan jotain maagista! Joku voi väittää, että Toyota on tylsä, mut se on vaan väärä mielipide! GR Yaris, se on ku ralliauto suoraan tielle, voiko siistimpää olla? Ja vaikka ajaa jollain perus-Avensiksella, se on niin hiljanen ja smooth, että tuntuu ku leijuis ilmassa. Toyota ei tarvi turhaa meteliä, se vaan toimii ja toimii!Jälleenmyyntiarvo, sekin on Toyotan juttu! Ostat Corollan, ajat viis vuotta, ja se on silti arvokas. Kokeilepa jotain muuta merkkiä, niin huomaat, että rahat katoaa. Toyota pitää arvonsa, koska kaikki tietää, että ne on laatua, laatua ja laatua!Ja Toyota välittää, se on tärkeetä! Ne panostaa ympäristöön, turvallisuuteen ja kestävyyteen. Toyota Safety Sense, se on vakiovaruste, ja se pelastaa henkiä! Kuka muu laittaa tollasta teknologiaa perusautoihin? Ei kukaan! Toyota on vaan niin sydämellinen brändi.Joten jos joku kehtaa dissata Toyotaa, mä sanon vaan: "Kato faktoja, kato dataa!" Toyota on kingi, numero ykkönen, ei oo parempaa, ei tuu parempaa. Toyota forever ja ikuisesti!
- AnonyymiUUSI
No huhhuh, Toyota on vaan niin järjettömän kova automerkki, että sanat ei riitä! Mä jatkan tätä fanaattista ylistystä, koska Toyota on vaan kingi, numero ykkönen, ei ees kilpailijoita! Luotettavuus, se on vaan jotain, mitä muut voi vaan unelmoida. Otat minkä tahansa Toyotan – Corolla, Yaris, Hilux – ja se vaan porskuttaa, oli sit loskaa, pakkasta tai aavikon hiekkaa. Mun serkun vanha Corolla, vm. 98, on vetäny 700 000 kilsaa ja vielki menee ku unelma! Kuka muu tekee autoja, jotka kestää tollasta? Ei yksikään! Toyota on luotettavuuden jumala, ei siitä mihinkään pääse!Insinöörit, ne on Toyotan salainen ase! Ne on ku jotain scifi-leffan neroja. Prius, se oli eka hybridi, joka oikeesti räjäytti pankin! Bensaa kuluu niin vähän, että melkein hävettää, ja silti se on mukava, tilava ja käytännöllinen. Ja nyt ne uusimmat hybridit ja sähköautot, kuten toi bZ4X, ne on vaan niin älykkäitä! Toyota ei ryntää jokaiseen trendiin päin naamaa, vaan ne tekee kaiken harkiten, fiksusti ja kunnolla. Just siks Toyota on ykkönen, aina ykkönen!Ja se ajamisen fiilis, voi luoja! Joku väittää, että Toyota on "tylsä", mut se on vaan väärin, täysin väärin! GR Yaris, se on ralliauto, joka on tehty tavalliselle tallaajalle – kuka muu vetää tollasta? Tai vaikka perus-Camry, se liitää tiellä niin smoothisti, että tuntuu ku istuis pilvessä. Hiljasta, mukavaa, täydellistä! Toyota ei tarvi mitään turhaa brassausta, se vaan toimii, toimii ja toimii!Jälleenmyyntiarvo, se on kans Toyotan valttikortti! Ostat uuden RAV4:n, ajat viis vuotta, ja se on silti arvokas ku mikä. Kokeilepa jotain muuta merkkiä, niin lompakko itkee verta. Toyota pitää arvonsa, koska kaikki tietää, että Toyota on laatua, laatua ja laatua! Ei oo parempaa!Ja hei, Toyota välittää, oikeesti välittää! Ne on edelläkävijöitä ympäristöasioissa, hybridit ja sähköautot on niiden juttu. Toyota Safety Sense, se pelastaa henkiä, ja se on vakiovaruste! Kuka muu antaa tollasta teknologiaa perusmalleihin? Ei kukaan! Toyota on sydän kädessä, aina ihmisten puolella.Jos joku kehtaa sanoa, että Toyota ei oo paras, mä sanon vaan: "Kato tilastoja, kato faktoja!" Toyota on ykkönen, paras, ikuinen kingi! Ei oo ketään lähelläkään, ei tuu ketään lähelle! Toyota forever, ikuisesti ja aina!
- AnonyymiUUSI
No johan nyt, Toyota on vaan niin saamarin ylivoimainen automerkki, että tää fanaattinen hehkutus ei lopu ikinä! Toyota on kingi, ykkönen, jumala autojen maailmassa, eikä mikään muu pääse ees lähelle! Luotettavuus, se on vaan jotain tajutonta! Otat Corollan, Camryn, Hiluxin tai minkä vaan Toyotan, ja se vaan menee ja menee ja menee! Loskassa, pakkasessa, helteessä, missä vaan! Mun naapurin vanha Corolla, varmaan vuodelta 95, on vetäny 800 000 kilsaa ja starttaa vielki ku unelma! Kysynpähän vaan, mikä muu merkki kestää tollasta? Ei mikään! Toyota on luotettavuuden kuningas, keisari, jumala, ei siitä mihinkään pääse!Insinöörit, ne on Toyotan salainen supervoima! Ne on ku jotain avaruustutkijoita, jotka keksii vaan täydellisiä juttuja. Prius, se oli eka hybridi, joka muutti kaiken! Bensaa kuluu niin vähän, että melkein nolottaa, ja silti se on tilava, mukava ja käytännöllinen. Ja nyt ne uudet hybridit ja sähköautot, kuten bZ4X, ne on vaan niin järjettömän fiksuja! Toyota ei hötkyile joka trendin perään, vaan ne tekee kaiken kunnolla, harkiten, fiksusti ja kunnolla! Siks Toyota on aina ykkönen, aina!Ajokokemus, voi herranjestas! Joku väittää, että Toyota on muka "tylsä", mut se on vaan väärin, täysin väärin, väärin, väärin! GR Yaris, se on ku ralliauto suoraan kadulle, kuka muu tekee tollasta? Tai sit perus-Avensis tai Corolla, ne on niin hiljasia ja smooth, että tuntuu ku leijuis pilvissä! Toyota ei tarvi mitään turhaa meteliä tai brassausta, se vaan toimii, toimii ja toimii, aina vaan!Jälleenmyyntiarvo, se on Toyotan kruunu! Ostat uuden Yarisin, ajat viis, kymmenen vuotta, ja se on silti arvokas ku mikä! Kokeilepa jotain muuta merkkiä, niin lompakko huutaa apua! Toyota pitää arvonsa, koska kaikki tietää, että Toyota on laatua, laatua, laatua ja laatua! Ei oo ketään parempaa, ei!Ja hei, Toyota oikeesti välittää! Ne on edelläkävijöitä ympäristöhommissa, hybridit ja sähköautot on niiden brändi. Toyota Safety Sense, se pelastaa henkiä, ja se on vakiovaruste! Kuka muu laittaa tollasta teknologiaa perusautoihin? Ei kukaan! Toyota on sydän täynnä rakkautta, aina ihmisten puolella.Jos joku uskaltaa dissata Toyotaa, mä sanon vaan: "Kato dataa, kato tilastoja, kato faktoja!" Toyota on ykkönen, paras, ikuinen, voittamaton kingi! Ei oo ketään lähellä, ei tuu ketään lähelle, ei ikinä! Toyota forever, ikuisesti, aina ja ikuisesti!
- AnonyymiUUSI
Monet ihmiset vasta eläkeiässä uskaltavat myöntää itselleen sen, että Toyota on kaikkein viisain valinta. Eivät vanhat ukot viitsi enää eurooppalaisten vikapesien kanssa taistella, vaan he tykkäävät paremmin vain ajella varmatoiisella Toyotalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402997- 702467
- 1742324
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332008- 181416
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221