Aivan, siinäpä kysymys. Kysymys, joka laittaa miettimään. Niin minäkin mietin ja 5 vuotta sitten avasin Pookin ensimmäistä kertaa elämässäni. Jäin koukkuun. Sieltähän tulee tuutin täydeltä hyvää kotimaista tanssimusiikkia ja iskelmää. Pookin kun pistää päälle on elämä laiffii. Se on jämpti
Tekosyysi sille, ettet kuuntele Pookia?
25
412
Vastaukset
- Anonyymi
No kun se ei kuulu kaapeliradiosta 🤣
- Anonyymi
mutku saksalainen deutche P**ki 🤡
- Anonyymi
Hoet koko ajan samoja asioita, mikä sinulla on hätänä?
- Anonyymi
On ihan ok, että joku pitää Pookin musiikkitarjonnasta. Kyse ei ole siitä.
Ongelma on se, että Radio Pooki ei ole suomalainen radio, vaikka monet niin luulevat. Sen omistaa saksalainen mediakonserni Bauer Media, jolla ei ole mitään tekemistä suomalaisen kulttuurin tai median monimuotoisuuden tukemisen kanssa. Bauerin kaltainen ylikansallinen yhtiö omistaa satoja kanavia ja julkaisuja ympäri Eurooppaa, sen toiminta ole läpinäkyvää. Omistaja välttelee julkisuutta eikä yhtiöllä ole tavanomaista hallitusrakennetta.
Itse tuen mieluummin aidosti suomalaisia, paikallisesti omistettuja radioasemia. Niissä kuuluu kotimainen ääni – ihan oikeasti.- Anonyymi
Ei unohdeta Pookin soittamia lukemattomia "suomalaisia" käännöskappaleita, joista tekijänoikeusmaksut valuvat ulkomaille.
- Anonyymi
On sulla ongelmat. Huutista! 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla ongelmat. Huutista! 🤣
Täällä ei kuunnella tyttöjen mielipiteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei unohdeta Pookin soittamia lukemattomia "suomalaisia" käännöskappaleita, joista tekijänoikeusmaksut valuvat ulkomaille.
Hyviä kipaleita näissä! 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin käännöskappaleita kuin näitä vinkuvia laulaja-lauluntekijöitä. Kun ei lahjoja ole niin ei niitä silloin ole.
- Anonyymi
Huutista bauervihaajalle. Menee elämä vaikeaksi jos samaa ulkomaalaisuuden välttelyä soveltaa myös kaikkeen muuhun. Mutta tyylinsä kullakin. Minä juon suomalaista sandelssia ja kuuntelen saksalaista pookia. Nautin siitä.
- Anonyymi
"Bauerin kaltainen ylikansallinen yhtiö omistaa satoja kanavia ja julkaisuja ympäri Eurooppaa, sen toiminta ole läpinäkyvää. Omistaja välttelee julkisuutta eikä yhtiöllä ole tavanomaista hallitusrakennetta."
Mistä tämän hallitusrakenteen sait selville? Normaali hallitus Bauer Media Oy:lla on: https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/bauer-media-oy/10821726/paattajat ja kaikki suomalaisia nimiä.
Entä julkisuuden välttely? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Bauerin kaltainen ylikansallinen yhtiö omistaa satoja kanavia ja julkaisuja ympäri Eurooppaa, sen toiminta ole läpinäkyvää. Omistaja välttelee julkisuutta eikä yhtiöllä ole tavanomaista hallitusrakennetta."
Mistä tämän hallitusrakenteen sait selville? Normaali hallitus Bauer Media Oy:lla on: https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/bauer-media-oy/10821726/paattajat ja kaikki suomalaisia nimiä.
Entä julkisuuden välttely?Ei se vastaa. Tuo bauervastaisuus on vain jotain autistista mölinää.
- Anonyymi
Tosimies kuuntelee Pookia ja ottaa rennosti🍺
- Anonyymi
Juu eipä siinä tekosyitä tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu eipä siinä tekosyitä tarvita.
valtaosa ihmisista karttelee Pookia kuin ruttoa. Myös minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valtaosa ihmisista karttelee Pookia kuin ruttoa. Myös minä.
Kuulostat kaappipookilta. Kuuntelet kuitenkin, koska tykkäät, mutta et kehtaa sitä myöntää, ettei ihmiset vittuile. Pooki on kuin salkkarit. Harva myöntää siitä tykkäävänsä, vaikka totuus on toinen. Pookilla on iso yleisö, vaikka se on pienen musiikkigenren radio.
- Anonyymi
Kyllä ja lukee MV-lehteä sekä Suomen Uutisia pysyen yhtä taukkina kuin ennenkin.
- Anonyymi
Suomiräpin ankara kuuntelu
- Anonyymi
Kuuntelen meri äf ämmää
- Anonyymi
Minähän kuuntelen! Monihuonejärjestelmäni laajenee jälleen. Hommasin taas uudet genelecit ja streamerin. Pian mulla kuuluu pooki myös autotallissa 👍
- Anonyymi
Ei minulla ole mitään tekosyytä olla kuuntelematta Pookia. Kuuntelen sitä joskus lyhyen aikaa satunnaisesti. Todellinen syy siihen, että en kuuntele sitä koko päivää on sen tarjoaman musiikin genrellinen kapeus.
- Anonyymi
Kokeilin juuri Pookin kuuntelua taas vaihteeksi. Se soittaa usein ihan hyvää, melodista musiikkia, mutta vain suomeksi. Ei Pooki kuitenkaan ole kaupunkilaisille tarkoitettu asema, sillä tänään se myi traktoria 🤣 ja muutakin samanlaista tavaraa.
Jos et ole kiinnostunut tori-radiosta, vaihda asemaa. Niin minäkin tein! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilin juuri Pookin kuuntelua taas vaihteeksi. Se soittaa usein ihan hyvää, melodista musiikkia, mutta vain suomeksi. Ei Pooki kuitenkaan ole kaupunkilaisille tarkoitettu asema, sillä tänään se myi traktoria 🤣 ja muutakin samanlaista tavaraa.
Jos et ole kiinnostunut tori-radiosta, vaihda asemaa. Niin minäkin tein!Puotipuksut on kyllä pahasti menneeseen jämähtänyt konsepti. Mutta kai siellä kauppa käy kun ohjelma jatkuu yhä vain joka viikko
- Anonyymi
Sori, olen jo yli 60v mutta ei tuo humppa kyllä kiinnosta vähääkään.
- Anonyymi
Pooki soittaa humppaa itseasiassa aika vähän. Harvoin sitä sieltä kuulee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2141427- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31067Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle161016Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32830
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754