Noitaopistolle avoin kirje.

Anonyymi-ap

Olette saaneet tiedon, ettei teillä ollut riittävästi tietoa Jumalasta, kuitenkin te ette ole ymmärtäneet, että kun Jumala ilmestyy tänne niin te joudutte kadotukseen. Olette lihallisina ihmisinä eläneet Jumalan temppelissä, joka on teidän maallinen ruumiinne, mutta olette eläneet uskossa, että te liha hallitsette, jotain maagisia voimia. Pyhä Henki on teille vieras ja Kristuksen tuntemus on teillä sen vuoksi vähäistä.

Aikanne on kortilla ja lunastus on tulossa. Te katoatte pimeyteen. Te uskottelitte muille ja itsellenne, että te liha voitte hallita alkeisvoimia yli Jumalan Sanan, joka on Jumalan Poika Jeesus Kristus. Yksin Jumalasta.

Te kuuluitte vanhalle maalle mahoinenne, eikä teitä lunasta Vapahtaja, koska te ette halunneet etsiä häntä. Olen varma, että armon aika koittaa myös teille, mutta te tulette pelästymään suuresti kun näette Jumalan kasvot ja katoatte pimeyteen, sillä niin teille tulee nyt käymään.

"Me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan". Te, ette kuulu heihin.
Sen takia te ette pääse valittujen joukkoon.

Dei e sempre Angelo Domini

2

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumala = Jahve? Kärsiikö kysyä, kuka mahtoi vapahtaa jengiä ennen Jahvea, ja silleen? Katsos, jumalia oli kuin olikin jo ennen kyseistä Lähi- Idän alueella syntynyttä entiteettiä, eikä näiden kaikkien palvontaan ja ajan maailmankuvaan sisältynyt ajatusta vapahtamisesta, pimeyteen katoamisesta tai muista tuollaisista performansseista. Pimeytyeen katoaminen on muuten aivan aliarvostettua hommaa, eli kannattaa kokeilla edes kerran, ennen kuin alkaa levitellä negatiivisia arvosteluja.

Ihan btw, milläs kompetenssilla aloittaja täällä ylipäätään julistaa ja tuomitsee? Eikös teidänlaistenne hiihtäjien jumala nro 2 sanonut jotain sen suuntaista, että " elkee tuomitko, ettei teitä tuomittaisi", tjsp.? Ja oli miten oli, kun kerran kova luotto Jahveen löytyy, niin josko annat sen ihan itse hoitaa hommansa, kuten tuon naamalla pelottelun je sen semmoiset.

Ja juu ei, en liity Noitaopistoon mitenkään. Mutta mun jumaluudet olivat olemassa jo kauan ennen Jahvea, ja tulevat olemaan jälkeenkin ja ne on ainakin sata kertaa kovempia tyyppejä, kuin se. Revi siitä.

• Anonyymi

Noitaopistolle avoin kirje.
      Anonyymi-ap
      2025-07-22 00:26:04

Olette saaneet tiedon, ettei teillä ollut riittävästi tietoa Jumalasta, kuitenkin te ette ole ymmärtäneet, että kun Jumala ilmestyy tänne niin te joudutte kadotukseen. Olette lihallisina ihmisinä eläneet Jumalan temppelissä, joka on teidän maallinen ruumiinne, mutta olette eläneet uskossa, että te liha hallitsette, jotain maagisia voimia. Pyhä Henki on teille vieras ja Kristuksen tuntemus on teillä sen vuoksi vähäistä.

Aikanne on kortilla ja lunastus on tulossa. Te katoatte pimeyteen. Te uskottelitte muille ja itsellenne, että te liha voitte hallita alkeisvoimia yli Jumalan Sanan, joka on Jumalan Poika Jeesus Kristus. Yksin Jumalasta.

Te kuuluitte vanhalle maalle mahoinenne, eikä teitä lunasta Vapahtaja, koska te ette halunneet etsiä häntä. Olen varma, että armon aika koittaa myös teille, mutta te tulette pelästymään suuresti kun näette Jumalan kasvot ja katoatte pimeyteen, sillä niin teille tulee nyt käymään.

"Me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan". Te, ette kuulu heihin.
      Sen takia te ette pääse valittujen joukkoon.

Dei e sempre Angelo Domini

Tiedäkö gigolo Angelo Anus.

Miksi otat niin vakavasti kun ei he pirua palvo?
      Katolilainen kirkko on saatanasta jos haluat tietää,Irlannissa satoja sikiöitä viemäriin,Kanadassa nunnat hoti alkuperäiskansojen lapset satoineen hautoihin.
      Katolilainen kirkon papisto käyttää lapsikuori pikia hyväksi,panevat lapsia.On pyhyyttä siinä ihan Jumalalasta asti.
      Minä en tuomise heitä,heillä on varmaan enemmän RAKKAUTTA kuin sinun lahkolla tai kirkollasi jonka keksi ihminen,eikö vain? PERUSTIKO KRISTUS SINUN KIRKKOSI TAI USKONNON?
      Olen varma ei niin käynyt !
      Sinä hyökkäät,noo tottakai jos elät 1300-lukua ja et tiedä.
      Itse kyllä uskon KRISTUSKSEEN,en ikinä rotta katolilaisuusteen en kirkkoihin tau lahkoihin kuten sinä.
      Voin kirjoittaa näin,kun tiedän että OLEN YKSI HEISTÄ !
      Ymmärrä Rakkaus,se ei ole sitä mitä ajat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      92
      3498
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2877
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2376
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2318
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2271
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2246
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2133
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2087
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      1995
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1964
    Aihe