Olisimpa käynyt torilla,mutta parkkipaika täynnä. En löytänyt invapaikkaa (lue yhdenvertaisuus laki) Meidän ex-poliisi ei tunne lakia.Varmaan siksi onkin ex,
onko tori kaikille
25
1302
Vastaukset
- Anonyymi
Invaluvalla saa pysäköidä myös pysäköintikieltoalueilla mikäli siitä ei aiheudu kohtuutonta haittaa.
- Anonyymi
Kyllä.mutta mitä invalappu auttaa,jos lähellä ei ole vapaata paikkaa. Eiköhän invapaikan,tarkoitus ole olla lähellä toria. Jokainen invakortin omistava,kyllä tietää kortin oi keuttavat pysäköinit.Joten neuvosi on tarpeeton,eikä poista sitä mitä vammaislaki määrää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.mutta mitä invalappu auttaa,jos lähellä ei ole vapaata paikkaa. Eiköhän invapaikan,tarkoitus ole olla lähellä toria. Jokainen invakortin omistava,kyllä tietää kortin oi keuttavat pysäköinit.Joten neuvosi on tarpeeton,eikä poista sitä mitä vammaislaki määrää.
Ei sen tarvitse olla invapaikaksii merkitty. Mikä tahansa kadunvarsipaikka käy, jos se ei haittaa muuta liikennettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sen tarvitse olla invapaikaksii merkitty. Mikä tahansa kadunvarsipaikka käy, jos se ei haittaa muuta liikennettä.
Luuletko Sinä.että invalapun saa,kuka vain ,sen saa vain lääkärin todistuksella. Ja se on juuri tarkoitettu pysäköintiin mahdollisimman lähelle kyseessä olevaa kohdetta. Onko Sinulla invakortti ? Minulla on ja myös tietoa sen käytöstä ja käyttö oikeuksista. Joten älä lähetä tyhjänpäiväisiä kommenttiasi.
- Anonyymi
Kaasu pohjaan niin tilaa tulee!!
- Anonyymi
Kaupan pihassa on ainakin kaksi paikkaa...lähes aina molemmat vapaana👍
- Anonyymi
Eipä sille mitään mahda että kesällä on joka ruutu täynnä. Syksyllä ja talvella saa ajaa vaikka poikittäin moneen ruutuun, kun ei ole muitakaan liikkeellä.
Nähdään marraskuussa.- Anonyymi
Täytyy todeta,että harvinaisen "viisaita" vastauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ihan vaan faktojen toteamisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ihan vaan faktojen toteamisia.
Hyvin,hyvin kaukana faktoista tieto ei ole valtaa Konnevedellä. Tieto Taikinaisen kohdalla myös ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuo ole viisas aloituskaan ja jostain syystä taas kovin henkilöön menevä? Jättäkööt autonsa vaikka hautuumaan parkkipaikalle ja kävelkööt torille mokoma vinkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuo ole viisas aloituskaan ja jostain syystä taas kovin henkilöön menevä? Jättäkööt autonsa vaikka hautuumaan parkkipaikalle ja kävelkööt torille mokoma vinkuja.
Otappa lääkkeesi.ja mene vaikka päiväunille. Ehkä sitten jaksat ajatella järkevästi. Vai meneekö poistoon ,Taisi osua ja upota,kun Sinun mielipidettäsi ei arvosteta,niin ylläpito poistaa. Konneveeläistä demokratiaa.
- Anonyymi
Kaikille veronmaksajille
- Anonyymi
Kaikille veronmaksajille halluun miekii toivottaa onnellista ja lämmintä kesänjatkoa. <3 <3<3
- Anonyymi
Inva-korttia käytetään paljon väärin. Ukko yksin matkassa, vaimon kortilla pysäköi torille.
- Anonyymi
Kadeheditko Sinä invakorttia ? Jospa Sinäkin joskus saisit. Miten invakorttia,voi käyttää väärin torilla.koska siellä ole invapaikkaa ? Netissä löytyy vammaislaki,kehoittaisin lukemaan sen huolella ja ajatuksella. Joulukortti riittää Konnevedellä torille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kadeheditko Sinä invakorttia ? Jospa Sinäkin joskus saisit. Miten invakorttia,voi käyttää väärin torilla.koska siellä ole invapaikkaa ? Netissä löytyy vammaislaki,kehoittaisin lukemaan sen huolella ja ajatuksella. Joulukortti riittää Konnevedellä torille.
No eipä sieltä sitten löydy sitä parkkipaikkaa. Suomessa on monta muutakin asiaa kirjoitettu lakiin eikä niitä silti ole järjestetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä sieltä sitten löydy sitä parkkipaikkaa. Suomessa on monta muutakin asiaa kirjoitettu lakiin eikä niitä silti ole järjestetty.
Sivystyneet päättäjät.olisivat sen laittaneet. Olikohan kunnan kannalta virhe pyytää ELY-keskuksen nainen Konnevesipäiville,antoi paljon tietoa. Saa nähdä miten se Taikinaisen asia korjaantuu.
- Anonyymi
Miten siellä voisi olla invapaikka kun koko torilla ei edes ole yhtään omaa parkkipaikkaa? Ihmiset jättää autonsa joko Aseman Merkkarin parkkipaikaille tai Salen eteen.
- Anonyymi
Salen parkkipaikka on siellä asioivien ei torilla käyvien. Ja onhan siinä matkahuolto. paketteja tulee vaivaisillekkin. Pankin pihassa on joka myös esim palvelee apteekkia. Yleensä kunnalla ei ole kiinnostusta asiaan.Voishan ne olla vaikka Kääriä parkkipaikat. VAMMAISNEUVOSTO ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salen parkkipaikka on siellä asioivien ei torilla käyvien. Ja onhan siinä matkahuolto. paketteja tulee vaivaisillekkin. Pankin pihassa on joka myös esim palvelee apteekkia. Yleensä kunnalla ei ole kiinnostusta asiaan.Voishan ne olla vaikka Kääriä parkkipaikat. VAMMAISNEUVOSTO ?
No eikö tämä urputtaja voisi ottaa yhteyttä suoraan kuntaan? Mitä autaa kirjoitella keskustelupalstalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikö tämä urputtaja voisi ottaa yhteyttä suoraan kuntaan? Mitä autaa kirjoitella keskustelupalstalle?
Kiitos hyvästä neuvosta.oletko varma,että sitä ei ole kokeiltu?Jos Sinua niin ahdistaa.jätä lukematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos hyvästä neuvosta.oletko varma,että sitä ei ole kokeiltu?Jos Sinua niin ahdistaa.jätä lukematta.
Ei ahdista, vaan ihmetyttää. Miten tämä kirjoittelu nyt asiaa edistää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ahdista, vaan ihmetyttää. Miten tämä kirjoittelu nyt asiaa edistää?
Mutta kun minä niin mieleni pahoitin, että se pitää nyt näyttää kaikille muillekkin. Minä olen herra jolle kaikki pitää olla valmiina ja minua pitää kumartaa kun tuon muutaman lantin kuntaanne. Torilta pitää löytyä minulle paikka mielellään niin lähelta toria, että jonkun torimyyjän varpaat jää autoni renkaan alle.
Jos vain kunnalle valittaisi niin kuka sitä nyt huomaisi? Menisi hyvä mielipaha ihan hukkaan.
- Anonyymi
Torille kaljateltta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191