Mulla oli eilen vatsakipee, ja tänään ku kävin vessassa niin multuli paperiin semmosta punaisen ruskeaa onks noi menkat?? Auttakaa, ja jos on mitenkerron äidille oon nimittäin semi ujo
Apua mitäteen en tiiä
10
406
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla menkkojen alkua. Kohta tulee verta kunnolla.
- Anonyymi
Äidille voi kertoa ihan ilman pelkoja.
Äideilläkin on/on ollut kuukautiset, he ymmärtävät asian vallan hyvin.
Ei sitä tarvitse pelätä, ei äiti siitä millään tavalla suutu ainakaan.
Äitejäkin on varmaan nuoruudessa saattanut pelottaa kertoa omalle äidilleen.
Parempi se on kertoa, niin saa myös rahaa ostaa kuukautissuojia, jos ei vielä ole omaa rahaa. - Anonyymi
Kyllä ne menkat on. Tarvitset kuukautissuojia ja jos sinulla on omaa rahaa niin voit itse ostaa kaupasta niin ei tarvitse kertoa äidille.
- Anonyymi
On se silti ihan hyvä äidillekin kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mutta jos on todella vaikeaa niin ostaa se kuukautissuojapaketin itse. Jos yhtään saa vanhemmiltaan käyttörahaa niin voi sen muutaman euron laittaa niihin suojiin. Ja eiköhän se äiti tajua siinä vaiheessa kun lapsi on esim 16 vuotias että onko tyttärellä vielä menkat alkaneet kun ei ole puhut äidille niistä. Ja ehkä jossain vaiheessa jos lapsi ei itse pese pyykkiä ,niin pyykin joukossa voi olla vaatteita joissa on veritahroja jos on tullut ohivuotoja tai jos lakanassa on verta. Koska on ihan mahdollista että yöllä voi tulla ohivuotoja. Eli kyllä ne kuukautiset jossain vaiheessa paljastuu äidille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mutta jos on todella vaikeaa niin ostaa se kuukautissuojapaketin itse. Jos yhtään saa vanhemmiltaan käyttörahaa niin voi sen muutaman euron laittaa niihin suojiin. Ja eiköhän se äiti tajua siinä vaiheessa kun lapsi on esim 16 vuotias että onko tyttärellä vielä menkat alkaneet kun ei ole puhut äidille niistä. Ja ehkä jossain vaiheessa jos lapsi ei itse pese pyykkiä ,niin pyykin joukossa voi olla vaatteita joissa on veritahroja jos on tullut ohivuotoja tai jos lakanassa on verta. Koska on ihan mahdollista että yöllä voi tulla ohivuotoja. Eli kyllä ne kuukautiset jossain vaiheessa paljastuu äidille.
Kuule mulla on rahaa ostaa ne han ite
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä äiti sillä tiedolla tekee?
Oon yli 50, enkä ole muistanut kertoa.
- Anonyymi
Onhan ne menkat😶.. mulla oli alaselkä tosi kipeä ennen ensimmäisiä kuukautisia🙂se on normaalii
- Anonyymi
Mä en kertonu äitille ku en kattonu housuihin sillonku mulla oli alaselkä/alamaha kipee ja sit yöllä ku aamul heräsin oli punanen läiskä lakanassa. Olihan se TODELLA noloa mutta kyllähän se on normaalii mul tuli läpi sohvaan sänkyyn toiseen sohvaan ja jooo.oon siis12v
- Anonyymi
No voi voi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1866266Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa654753Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu914566Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa734323Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa842756En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622225Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1321691odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391624- 541568
- 371378