No more tears https://youtu.be/nQayvRxgxuU?si=Jh8XikCLdBi3p8ZG
Ozzy Osbourne, sinä lähdit,musiikkisi jäi.
Hän oli yksi suurimmista rockmusiikin tulkitsijoista
33
462
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiinosta minnuu. Ja täää apina ei lepää, vaan lakkasi olemasta.
- Anonyymi
Kovin kimakka ääni oli.
Kaikkihan rääkyvät omalla tavallaan.
Jotkut kai laulaakin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin kimakka ääni oli.
Kaikkihan rääkyvät omalla tavallaan.
Jotkut kai laulaakinMaku on kuin perse, eli jokaisella on se omansa.
- Anonyymi
Kuuntelin muistokseen Ozzyn Dreamer-biisin.
- Anonyymi
Laulajana keskinkertaisuus, mutta hoiti homman himaan.
Black Sabbath oli alkujaan melko puhdas blues bändi.
Sittemmin bändin levytyksissä veivattiin vanhoja blues riffejä kovalla kädellä.
Kuten monet muutkin aikalaiset, Deep Purple, Uriah Heep, jne....- Anonyymi
Black Sabbath aloitti heavy metal musiikkityylin, eli Black Sabbathia pidetään heavy metalin luojana. Kun Black Sabbath mullisti musiikkiskenen, termi "heavy metal" tuli osaksi kansantermiä kuvaamaan rockin tiheämpää ja jylisevämpää sivuhaaraa, jota he johtivat.
- Anonyymi
Mikä teitä vaivaa, jotka olette aina viemässä Black Sabbathilta sen kunniaa. Miten joku Uriah Heep liittyy siihen MITENKÄÄN? Ja missä kohti on blues?:
https://www.youtube.com/watch?v=vLC2qwFLbqc
- Anonyymi
Kyllähän me reippaat 6 kymppiset oltiin nuoria teinejä 70 luvun alussa kun black sabbath oli listan keulilla. Tottakai jokainen kuuli heidän musikkiaan. Im ironman soi tiiviisti. Toki maalaismoukat on ollu humppakuutiossa ja asia on vieraampi. Hevi rokc nimeää nimenomaan tämän bändin gengren aloittajaksi.
- Anonyymi
Miesmuisti ei ole aina yönkään mittainen:))
Black Sabbath ei juuri radiossa soinnut.
Eikä levykauppakaan kaksista ollut.
Vuonna 1970 julkaistu ''Paranoid'' albumi oli myyntilistalla 54. - Anonyymi
Jostain luin eilen, että Ozzy oli pyytänyt pussaamaan peppuaan, kun uskovaiset ahdistelivat joskus muinoin Seinäjoen festareilla(ko?) se oli.
- Anonyymi
Vincent Furnier ei kasvattanut kanoja.
- Anonyymi
Alice puri kanoilta kaulan poikki:)
Tai, oli purevinaan..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alice puri kanoilta kaulan poikki:)
Tai, oli purevinaan.....Ozzy puri vahingossa lepakkoa keikalla. Luuli sitä leluksi, mutta olikin oikea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ozzy puri vahingossa lepakkoa keikalla. Luuli sitä leluksi, mutta olikin oikea.
Pötypuhetta. Jos lepakko puraisee ihmistä, on aivan hlvt:nmoinen kiire sairaalaan / päivystykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pötypuhetta. Jos lepakko puraisee ihmistä, on aivan hlvt:nmoinen kiire sairaalaan / päivystykseen.
Toisinpäin.
Ei lepakko purrut ossia, vaan ossi lepakkoa.
Lukeman mukaan oli hokannut kyseessä olleen elävä lepakko nuken sijaan, kun pää oli alkanut likkumaan suussa. Jos lepakko olisi purrut, keikka olisi varmasti heti keskeytetty, ei haavaisella suulla paljoa lauleta.
Keikan jälkeen heppu oli roudattu hoitoon rokotettavaksi. Eikä kiertuetta oltu keskeytetty laulajan sairastumisen takia.
Lepakka ilmeisummin kuoli, hankala elää ilman päätä.
=DW= - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaisuuden varalle...
''Jos lepakko puree, on hakeuduttava lääkärin hoitoon. Rabies on hoitamattomana kuolemaan johtava sairaus, mutta esimerkiksi mökkireissulla lääkäriin ei tarvitse sännätä yöllä, vaan hoitoon hakeutuminen saman vuorokauden sisällä riittää hyvin.'' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaisuuden varalle...
''Jos lepakko puree, on hakeuduttava lääkärin hoitoon. Rabies on hoitamattomana kuolemaan johtava sairaus, mutta esimerkiksi mökkireissulla lääkäriin ei tarvitse sännätä yöllä, vaan hoitoon hakeutuminen saman vuorokauden sisällä riittää hyvin.''Tuosta huolimatta lähtisin ihan heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisinpäin.
Ei lepakko purrut ossia, vaan ossi lepakkoa.
Lukeman mukaan oli hokannut kyseessä olleen elävä lepakko nuken sijaan, kun pää oli alkanut likkumaan suussa. Jos lepakko olisi purrut, keikka olisi varmasti heti keskeytetty, ei haavaisella suulla paljoa lauleta.
Keikan jälkeen heppu oli roudattu hoitoon rokotettavaksi. Eikä kiertuetta oltu keskeytetty laulajan sairastumisen takia.
Lepakka ilmeisummin kuoli, hankala elää ilman päätä.
=DW=Jos et viittis satuilla, setä. Yöäköttää ajatuskin elävän lepakon puraisusta, tapahtui se kummin päin tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et viittis satuilla, setä. Yöäköttää ajatuskin elävän lepakon puraisusta, tapahtui se kummin päin tahansa.
Jep.
Muistan ton tapatuman, aikoinaan siitä uutisoitiin paljon. Tavallaan hauskis juttu ja sopi hienosti ossin imagoon.
Epäiltiin mainostempuksikin. Tuskin oli, sillä kuka manageri riskeeraisi myyvän tähtensä terveyden kesken kiertueen.
Oikeestaan eniten ihmetyttää, kuka saanut idean pyytää lepakko, salakuljettaa se keikkapaikalle heittää se lavalle? Siinä pitänyt vaivaakin nähdä.
Mutta juu, keikoilla heitellään kamaa lavalle. Heh, frederik keräillyt naisten kalsareita, mimit heittelee niitä sille. Huhun mukaan on sille heitetty miesten pitkät kalsaritkin..
Mutta siis, ossi oli luullut elukkaa nukeksi ja hyödyntänyt sitä showssa. Noh ei ollut nukke, oli elävä lepakko.
=DW= - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et viittis satuilla, setä. Yöäköttää ajatuskin elävän lepakon puraisusta, tapahtui se kummin päin tahansa.
Ei ole mikään satu. Tapahtui oikeasti keikalla.
"Somebody threw a bat. I just thought it was a rubber bat. And I picked it up and put it in my mouth. I bit into it," he said. Then he realised: "Oh no, it's real. It was a real live bat."
Käännös: "Joku heitti lepakon. Luulin sitä vain kumiseksi lepakoksi. Nostin sen ja laitoin suuhuni. Purin sitä", hän sanoi. Sitten hän tajusi: "Voi ei, se on oikea. Se oli oikea elävä lepakko." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep.
Muistan ton tapatuman, aikoinaan siitä uutisoitiin paljon. Tavallaan hauskis juttu ja sopi hienosti ossin imagoon.
Epäiltiin mainostempuksikin. Tuskin oli, sillä kuka manageri riskeeraisi myyvän tähtensä terveyden kesken kiertueen.
Oikeestaan eniten ihmetyttää, kuka saanut idean pyytää lepakko, salakuljettaa se keikkapaikalle heittää se lavalle? Siinä pitänyt vaivaakin nähdä.
Mutta juu, keikoilla heitellään kamaa lavalle. Heh, frederik keräillyt naisten kalsareita, mimit heittelee niitä sille. Huhun mukaan on sille heitetty miesten pitkät kalsaritkin..
Mutta siis, ossi oli luullut elukkaa nukeksi ja hyödyntänyt sitä showssa. Noh ei ollut nukke, oli elävä lepakko.
=DW=Kiitos molemmista selvityksistä / kertomuksista. Silti, onko ihminen aineissa, jos ei huomaa elävän elukan eroa ennen puraisua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos molemmista selvityksistä / kertomuksista. Silti, onko ihminen aineissa, jos ei huomaa elävän elukan eroa ennen puraisua.
Ehkä on, ehkä ei.
Tollanen livekeikkatilanne on hito hektinen. Siinä adrenaliinit, hormoonit, vaistot, fiilikset aivan pinnassa. Harjoiteltu show, mutta aina se elää omaa elämäänsä, kaikkea voi tapahtua. Ja tapahtuukin. Kertomuksia kyllä netti pullollaan.
Aina mukana yks yllätys elementti, yleisö. Se voi reagoida, tehdä mitä tahansa. Yleisön käyttäytymistä voi toki ohjailla, mutta ei mitenkään hallita tai konttolloida. Yleisö käyttäytyy miten tahansa. Etenkin yksilötasolla.
Ossi varmasti vetänyt kaikkea mahdollista kamaa elämänsä aikana. Kundillluemma jokin geenijuttu, sillä erilainen päihdetplrranssi, kui tavan ihmisillä. Se käytti valtavasti kaikkee kamaa, silti eli aika vanhaksi.
Mulla käsitys, ossi otti lepakon shown osaksi syystä, se oletti kyseessä olevan normifanilahja. Ei ollut normikamaa. Mutta sitä en mieti, oliko kamoissaan vai ei. Saattoi olla, saattoi oll olemattakin.
Se tollanen keikkatilanne oikeasti on hyvin hektinen, ei siinä tahdin välissä hirveest ehdi .mitään analyysejä. tms pohdintoja kukaan artisti tehdä. Hetki tässä ja nyt.
Ossi puri lepsmkkoa, sellaista voi sattua keikkamuusikolle :D
=DW= - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä on, ehkä ei.
Tollanen livekeikkatilanne on hito hektinen. Siinä adrenaliinit, hormoonit, vaistot, fiilikset aivan pinnassa. Harjoiteltu show, mutta aina se elää omaa elämäänsä, kaikkea voi tapahtua. Ja tapahtuukin. Kertomuksia kyllä netti pullollaan.
Aina mukana yks yllätys elementti, yleisö. Se voi reagoida, tehdä mitä tahansa. Yleisön käyttäytymistä voi toki ohjailla, mutta ei mitenkään hallita tai konttolloida. Yleisö käyttäytyy miten tahansa. Etenkin yksilötasolla.
Ossi varmasti vetänyt kaikkea mahdollista kamaa elämänsä aikana. Kundillluemma jokin geenijuttu, sillä erilainen päihdetplrranssi, kui tavan ihmisillä. Se käytti valtavasti kaikkee kamaa, silti eli aika vanhaksi.
Mulla käsitys, ossi otti lepakon shown osaksi syystä, se oletti kyseessä olevan normifanilahja. Ei ollut normikamaa. Mutta sitä en mieti, oliko kamoissaan vai ei. Saattoi olla, saattoi oll olemattakin.
Se tollanen keikkatilanne oikeasti on hyvin hektinen, ei siinä tahdin välissä hirveest ehdi .mitään analyysejä. tms pohdintoja kukaan artisti tehdä. Hetki tässä ja nyt.
Ossi puri lepsmkkoa, sellaista voi sattua keikkamuusikolle :D
=DW=Tämä juttu jäi jostain syystä elämään takaraivooni: jos joku saa pyydystetyksi elävän lepakon ja sitten heittää sen, niiin eikö se lennä mihin sattuu ihan omia teitään eikä osu juuri tasan artistin käteen. Tai siis miten se onnistuu osumaan? En ummarra.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä juttu jäi jostain syystä elämään takaraivooni: jos joku saa pyydystetyksi elävän lepakon ja sitten heittää sen, niiin eikö se lennä mihin sattuu ihan omia teitään eikä osu juuri tasan artistin käteen. Tai siis miten se onnistuu osumaan? En ummarra.
Lepakot rauhoitettuja.
Siis suomessa. Mä olen kiinnostunut niistä. Syy, kerran mennessäni mökille, aloin ihmettelemään rapinaa. Hiiriä oletin. Kun rapina vaan jätkui pari päivää, aloin tutkailemaan syytä.
Keittiökaapin päällä savinen viimikuuleri. Sietä ääni. Katoin öurkkiin. Hiton ruma heppuli kattoi mua purkista ja sähisi mulle. Noh, se oli lepakko. Oli tyhmyyttään mennyt purkkiin. Ei päässyt pois, koska kynnet ei saaneet otetta sileestä purkista. Eikä mahtunut levittään siipiään.
Eka lepakko niillä huudeilla. Kutsuin ihmisiä kattoon sitä, ja myös todistamaan, etten ollut lopullisesti tullut hulluksi.
Sitten roudasin purkin pihalle. Kopisuttrlin hepun nurtsillr. Ei oikein reagoinut mitenkään. Tais olla kuiva, päättelin. Hain kipon vettä ja roisksin sisällön elukan päälle. Vähän aikaa se diinä oli, tais juoda. Sitten nousi lentoon ja lenteli ilta-auringossa läheiseen metikköön.
Noin arvauksena kysymykseesi, oletan, lepakko pökkyrässä, tai huumattu. Sitä en tiedä,miten se joutui ossin käsiin. Oletan, näki sen jossain lavalla ja. nappa käteensä. Ja samantien suuhun.
Mua itteä ihmii se, mistä joku keksinytkin idean. Ja etenkin se, oli nähnyt vaivaa ja toteutti sen.. Tais manööveri onnistua suunniteltuanin paremmin.
Se mun näkemälrpanko oli muuten pohjanlepakko. Toista kertaa en ole lepakkoa nähnyt. Mikä ei sinällään ihme, lähinnä yöeläimiä. Kiinnostavia tyyppejä
=DW= - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä juttu jäi jostain syystä elämään takaraivooni: jos joku saa pyydystetyksi elävän lepakon ja sitten heittää sen, niiin eikö se lennä mihin sattuu ihan omia teitään eikä osu juuri tasan artistin käteen. Tai siis miten se onnistuu osumaan? En ummarra.
Oikea lepakko oli kyseessä. Siitä on sitten ristiriitaista tietoa, että oliko se pökerryksissä vai jo kuollut, kun joku sen lavalle heitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lepakot rauhoitettuja.
Siis suomessa. Mä olen kiinnostunut niistä. Syy, kerran mennessäni mökille, aloin ihmettelemään rapinaa. Hiiriä oletin. Kun rapina vaan jätkui pari päivää, aloin tutkailemaan syytä.
Keittiökaapin päällä savinen viimikuuleri. Sietä ääni. Katoin öurkkiin. Hiton ruma heppuli kattoi mua purkista ja sähisi mulle. Noh, se oli lepakko. Oli tyhmyyttään mennyt purkkiin. Ei päässyt pois, koska kynnet ei saaneet otetta sileestä purkista. Eikä mahtunut levittään siipiään.
Eka lepakko niillä huudeilla. Kutsuin ihmisiä kattoon sitä, ja myös todistamaan, etten ollut lopullisesti tullut hulluksi.
Sitten roudasin purkin pihalle. Kopisuttrlin hepun nurtsillr. Ei oikein reagoinut mitenkään. Tais olla kuiva, päättelin. Hain kipon vettä ja roisksin sisällön elukan päälle. Vähän aikaa se diinä oli, tais juoda. Sitten nousi lentoon ja lenteli ilta-auringossa läheiseen metikköön.
Noin arvauksena kysymykseesi, oletan, lepakko pökkyrässä, tai huumattu. Sitä en tiedä,miten se joutui ossin käsiin. Oletan, näki sen jossain lavalla ja. nappa käteensä. Ja samantien suuhun.
Mua itteä ihmii se, mistä joku keksinytkin idean. Ja etenkin se, oli nähnyt vaivaa ja toteutti sen.. Tais manööveri onnistua suunniteltuanin paremmin.
Se mun näkemälrpanko oli muuten pohjanlepakko. Toista kertaa en ole lepakkoa nähnyt. Mikä ei sinällään ihme, lähinnä yöeläimiä. Kiinnostavia tyyppejä
=DW=Mökillä meidänkin jälkipolvemme on sanonut lepakoita olevan, mutta ei sisätiloissa. Siellä on vissiin tarpeeksi rauhallista ja hiljaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea lepakko oli kyseessä. Siitä on sitten ristiriitaista tietoa, että oliko se pökerryksissä vai jo kuollut, kun joku sen lavalle heitti.
En oikein kestä tätä juttua. Itse olen törmännyt lepakkoon joskus noin 30 vuotta sitten, kun aloitimme asumisen maalla. Korjasin ja leuhuttelin lakanapyykkiä iltasella pois naruilta ja joku sellainen iso ötökkä otti niihin kiinni. Ylä-C:n päästin ilmoille, se oli silloin vielä kirkas ja kuuluva.
Mies sanoi, että se oli lepakko. Sen jälkeen en ole tavannut. Onneksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikein kestä tätä juttua. Itse olen törmännyt lepakkoon joskus noin 30 vuotta sitten, kun aloitimme asumisen maalla. Korjasin ja leuhuttelin lakanapyykkiä iltasella pois naruilta ja joku sellainen iso ötökkä otti niihin kiinni. Ylä-C:n päästin ilmoille, se oli silloin vielä kirkas ja kuuluva.
Mies sanoi, että se oli lepakko. Sen jälkeen en ole tavannut. Onneksi.Joka ilta noita lentelee siellä, missä niitä asustaa.
- Anonyymi
70 luvun alussa oli CCR, Deep purple, Black sabbath . Näiden levyt soi nuorisotalolla. Yellov river soi 2 vuotta. Suomalaisia bändejä ei harrastettu. Canned heatin blues musiikkilevy oli myös kovasti soitettu.
- Anonyymi
Canned Heat oli ihan kelvollinen valkoinen bluesbändi.
Mutta.......laulajan ääni oli sietämätöntä vinkumista:)
Joanna Connor on pelkkää bluesia, kaikki 100 kiloa :))
https://www.youtube.com/watch?v=a5bKqA-wOS4&list=RDa5bKqA-wOS4&start_radio=1
- Anonyymi
Lita Ford & Ozzy Osbourne - Close My Eyes Forever
https://youtu.be/-51KCTiE2ZY - Anonyymi
Ozzy Osbourne - "Mama, I'm Coming Home"
https://youtu.be/K0siYUjV9UM
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853408
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212103Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1121914