Alanyan hamamit

bambi

Heinäkuun lopulla suuntaamme Alanyaan ja tarkoitus olisi käydä hamamissa, johon en viime kesänä "ehtinyt" mennä.

Onko Mimoza hamamissa naisille omat vuorot ja naispesijät? Ollaanko siellä täysin alasti? Vai pidetäänkö bikinejä?

Saako Mimozassa hieronnan ja hiusten pesun samaan hintaan vai täytyykö siitä mainita erikseen? Entä manikyyri ja pedikyyri? Löytyykö sieltä näitä palveluja.

Kiitos jo etukäteen vastauksista. Lomakuume kasvaa päivä päivältä.. :) Ei millään jaksa odottaa tuota kolmea viikkoa, että lähdetään.

7

1280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hamamissa

on naisille omat vuorot ja nais pesijät. Voi olla täysin alasti tai pikineissä. Mutta kun pesijät hierovat/kuorivat kannattaa ainakin yläosa olla pois. Hiustenpesu ja öljy(ihana:)hieronta kuuluu hintaan. Manikyyristä ja pedikyyristä en osaa sanoa...Öljyhieronnan (joka on viimeisenä) jälkeen aurinko ottaa sitten tosi hyvin jopa palavasti, että kannattaa välttää heti sen jälkeen aurinkon ottoa. Toivottavasti on mahtava reissu, Alanya on upee paikka :)

• porkkana

moi!
      käytiin mimozassa kesäkuun alussa heti tulon jälkeisenä päivänä. en suosittele, kysy hotellisi henkilökunnalta hyvä ja halvempi hamam, aurinkomatkojen suosittelema mimoza oli läpihuutojuttu. öljyhierontaa ei oikein hieronnaksi voi kutsua, paremminkin lääpintä. mutta kivaa alanyan matkaa siitä huolimatta!

• Nimetön

Olen samaa mieltä tuosta Mimozasta. Ei ollenkaan hyvä. Tai ainakaan niin hyvä kuin joku pienempi Hamam. Itse käytän aina Mutan Hamam-nimistä paikkaa. Sitä pitää yksi mies ja hän ottaa kaksi asiakasta korkeintaan kerralla. Kesäkuussa olimme viimeksi ja kaverini kanssa yhdessä. Siihen kuului hieronta siellä saunan puolella, virkistävät juomat kuistilla ja kokovartalohieronta. Koko lysti kesti melkein kolme tuntia ja maksoi 20 e. Aivan ihanaa. Todella rentouttava olo sen jälkeen.
      Hakevat hotellilta ja vievät takaisin.
      Puhelin sinne on 02425136042.

• bambi

Mitä hamamia suosittelette, kun kerran Mimozaa haukuttiin. Hyvä kun tuli kysyttyä niin tiedän jättää ainakin Mimozan väliin :) Oletteko käyneet Kleopatra hamamissa. Onko se käymisen arvoinen?

• Kikka

Minulle ja siis muillekkin suositeltiin Mutan hamam os.Mehmet Ali Efendi Sok no 5...eikun testaamaan kahden vko pääst

• bambi
        Kikka kirjoitti:

Minulle ja siis muillekkin suositeltiin Mutan hamam os.Mehmet Ali Efendi Sok no 5...eikun testaamaan kahden vko pääst

Sijaitseeko ko hamam Alanyan keskustan tuntumassa? Osaako hän/osaavatko he englantia?

Tuntuu pöllöltä kysellä "tyhmiä", mutta mieluummin koen aidon oikean hamamin kuin jotain sinne päin, kun kerran Turkkiin asti lähden. :)

Matkakuume jo vaivaa.. 16 pv vielä matkaan.

• teisku2
        bambi kirjoitti:

Sijaitseeko ko hamam Alanyan keskustan tuntumassa? Osaako hän/osaavatko he englantia?

Tuntuu pöllöltä kysellä "tyhmiä", mutta mieluummin koen aidon oikean hamamin kuin jotain sinne päin, kun kerran Turkkiin asti lähden. :)

Matkakuume jo vaivaa.. 16 pv vielä matkaan.

Kyllä on ihan keskustassa. Poikkikatu Atatyk-kadulta. Osoitehan sulla jo onkin. Jacob-herra puhuu hyvää englantia ja hänellä on kaikenlaisia kunniakirjoja seinillä hierontataidoistaan.

Hauskaa hamamia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      29
      5534
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4114
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3217
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2860
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      287
      1372
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1318
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1229
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1149
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      397
      1136
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      219
      1134
    Aihe