Suomi-NAINEN-Suomi sanakirja

Ei =ehkä jneIhmettelin tässä eräälle tiukkapipoiselle muijalle,että pitääkö tosiaan jätkän vetää täydet lärvit jotta tietämyksen taso asettuu samalle viivalle-no pääsin eilen teholta.

14

1310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhuri

Selvennä nyt vähän mulle, ettei tarvi mennä hankkimaan Suomi-mies-suomi -sanakirjaa. Siis mitä sit oikeesti tapahtu?

• Tämä nyt oli tarkoitettu vitsiksi,mutta kuten itsekin voit huomioida myöskään miehen vitsit ei enää suhteen vakiintuessa naurata lainkaan-olisikohan vika että ne ei vaihdu lainkaan????

• puhuri
        RamiKS kirjoitti:

Tämä nyt oli tarkoitettu vitsiksi,mutta kuten itsekin voit huomioida myöskään miehen vitsit ei enää suhteen vakiintuessa naurata lainkaan-olisikohan vika että ne ei vaihdu lainkaan????

Mulla on tosi kivaa juuri sen miehen seurassa kenen kanssa olen yli kaksi vuotta seurustellut. Vain johtuuko siitä, ettei ehkä sitten olla vielä vakiinnuttu. Meidän vitsit naurattaa puolin ja toisin.

• puhuri kirjoitti:

Mulla on tosi kivaa juuri sen miehen seurassa kenen kanssa olen yli kaksi vuotta seurustellut. Vain johtuuko siitä, ettei ehkä sitten olla vielä vakiinnuttu. Meidän vitsit naurattaa puolin ja toisin.

Seurustelu on vasta sitten tukevalla pohjalla kun uskallat reilusti pieraista ukkosi kuullen

• puhuri
        RamiKS kirjoitti:

Seurustelu on vasta sitten tukevalla pohjalla kun uskallat reilusti pieraista ukkosi kuullen

suhteita voi määritellä niin monella tavalla. Minä saan olla ihan oma itseni ja se on jotain mitä minulla ei ole ennen ollut. Ehkä sen oppii itsekin vasta nelikymppisenä.

• puhuri kirjoitti:

suhteita voi määritellä niin monella tavalla. Minä saan olla ihan oma itseni ja se on jotain mitä minulla ei ole ennen ollut. Ehkä sen oppii itsekin vasta nelikymppisenä.

Aika moni -varsinkin nainen alkaa silloin vasta ns oman elämän,ehkäpä se on taas uusi ikä jolloin silmät avautuvat kuin kissnpoikasella,hmm joka silti onkin iso tiikeri vau...

• keskiyonkehraaja

Kuitenkaan yleistä...
      Parempi yksi ruuvi löysällä kuin kymmenen liian tiukalla sanon minä...

• tähän ei ole enää mitään lisättävää :)

• Yleinen nainen vai -noo en tarkoittanut

• mä vaa

ja täydet lärvit...ei oikein passaa???

• mirham

tästä opimme...ei pidä mennä sanomaan kaikkea mitä mielessä liikkuu.

• keskiyonkehraaja
        mirham kirjoitti:

Joku nyt vaan suttaa vähän yli..
        Olisko tää perjantai ilta????

• mirham kirjoitti:

Toi on yksi niitä koko homman peruskiviä

• AnneliLahti

Mitä nainen sanoo, mitä nainen tarkoittaa :D

Mitä nainen luulee, mitä nainen toiwoo :D

(nam,nam, mitä kysymyksiä)
      (*.*)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      16
      2270
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2219
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1768
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      147
      1724
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      475
      1372
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1205
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      1001
    8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      419
      925
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      921
    10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      236
      864
    Aihe