Ei =ehkä jneIhmettelin tässä eräälle tiukkapipoiselle muijalle,että pitääkö tosiaan jätkän vetää täydet lärvit jotta tietämyksen taso asettuu samalle viivalle-no pääsin eilen teholta.
Suomi-NAINEN-Suomi sanakirja
14
1362
Vastaukset
- puhuri
Selvennä nyt vähän mulle, ettei tarvi mennä hankkimaan Suomi-mies-suomi -sanakirjaa. Siis mitä sit oikeesti tapahtu?
Tämä nyt oli tarkoitettu vitsiksi,mutta kuten itsekin voit huomioida myöskään miehen vitsit ei enää suhteen vakiintuessa naurata lainkaan-olisikohan vika että ne ei vaihdu lainkaan????
- puhuri
RamiKS kirjoitti:
Tämä nyt oli tarkoitettu vitsiksi,mutta kuten itsekin voit huomioida myöskään miehen vitsit ei enää suhteen vakiintuessa naurata lainkaan-olisikohan vika että ne ei vaihdu lainkaan????
Mulla on tosi kivaa juuri sen miehen seurassa kenen kanssa olen yli kaksi vuotta seurustellut. Vain johtuuko siitä, ettei ehkä sitten olla vielä vakiinnuttu. Meidän vitsit naurattaa puolin ja toisin.
puhuri kirjoitti:
Mulla on tosi kivaa juuri sen miehen seurassa kenen kanssa olen yli kaksi vuotta seurustellut. Vain johtuuko siitä, ettei ehkä sitten olla vielä vakiinnuttu. Meidän vitsit naurattaa puolin ja toisin.
Seurustelu on vasta sitten tukevalla pohjalla kun uskallat reilusti pieraista ukkosi kuullen
- puhuri
RamiKS kirjoitti:
Seurustelu on vasta sitten tukevalla pohjalla kun uskallat reilusti pieraista ukkosi kuullen
suhteita voi määritellä niin monella tavalla. Minä saan olla ihan oma itseni ja se on jotain mitä minulla ei ole ennen ollut. Ehkä sen oppii itsekin vasta nelikymppisenä.
puhuri kirjoitti:
suhteita voi määritellä niin monella tavalla. Minä saan olla ihan oma itseni ja se on jotain mitä minulla ei ole ennen ollut. Ehkä sen oppii itsekin vasta nelikymppisenä.
Aika moni -varsinkin nainen alkaa silloin vasta ns oman elämän,ehkäpä se on taas uusi ikä jolloin silmät avautuvat kuin kissnpoikasella,hmm joka silti onkin iso tiikeri vau...
- keskiyonkehraaja
Kuitenkaan yleistä...
Parempi yksi ruuvi löysällä kuin kymmenen liian tiukalla sanon minä... - mä vaa
ja täydet lärvit...ei oikein passaa???
- mirham
tästä opimme...ei pidä mennä sanomaan kaikkea mitä mielessä liikkuu.
- keskiyonkehraaja
mirham kirjoitti:
tästä opimme...ei pidä mennä sanomaan kaikkea mitä mielessä liikkuu.
Joku nyt vaan suttaa vähän yli..
Olisko tää perjantai ilta???? mirham kirjoitti:
tästä opimme...ei pidä mennä sanomaan kaikkea mitä mielessä liikkuu.
Toi on yksi niitä koko homman peruskiviä
- AnneliLahti
Mitä nainen sanoo, mitä nainen tarkoittaa :D
Mitä nainen luulee, mitä nainen toiwoo :D
(nam,nam, mitä kysymyksiä)
(*.*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
