Suomi-NAINEN-Suomi sanakirja

Ei =ehkä jneIhmettelin tässä eräälle tiukkapipoiselle muijalle,että pitääkö tosiaan jätkän vetää täydet lärvit jotta tietämyksen taso asettuu samalle viivalle-no pääsin eilen teholta.

14

1362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhuri

      Selvennä nyt vähän mulle, ettei tarvi mennä hankkimaan Suomi-mies-suomi -sanakirjaa. Siis mitä sit oikeesti tapahtu?

      • Tämä nyt oli tarkoitettu vitsiksi,mutta kuten itsekin voit huomioida myöskään miehen vitsit ei enää suhteen vakiintuessa naurata lainkaan-olisikohan vika että ne ei vaihdu lainkaan????


      • puhuri
        RamiKS kirjoitti:

        Tämä nyt oli tarkoitettu vitsiksi,mutta kuten itsekin voit huomioida myöskään miehen vitsit ei enää suhteen vakiintuessa naurata lainkaan-olisikohan vika että ne ei vaihdu lainkaan????

        Mulla on tosi kivaa juuri sen miehen seurassa kenen kanssa olen yli kaksi vuotta seurustellut. Vain johtuuko siitä, ettei ehkä sitten olla vielä vakiinnuttu. Meidän vitsit naurattaa puolin ja toisin.


      • puhuri kirjoitti:

        Mulla on tosi kivaa juuri sen miehen seurassa kenen kanssa olen yli kaksi vuotta seurustellut. Vain johtuuko siitä, ettei ehkä sitten olla vielä vakiinnuttu. Meidän vitsit naurattaa puolin ja toisin.

        Seurustelu on vasta sitten tukevalla pohjalla kun uskallat reilusti pieraista ukkosi kuullen


      • puhuri
        RamiKS kirjoitti:

        Seurustelu on vasta sitten tukevalla pohjalla kun uskallat reilusti pieraista ukkosi kuullen

        suhteita voi määritellä niin monella tavalla. Minä saan olla ihan oma itseni ja se on jotain mitä minulla ei ole ennen ollut. Ehkä sen oppii itsekin vasta nelikymppisenä.


      • puhuri kirjoitti:

        suhteita voi määritellä niin monella tavalla. Minä saan olla ihan oma itseni ja se on jotain mitä minulla ei ole ennen ollut. Ehkä sen oppii itsekin vasta nelikymppisenä.

        Aika moni -varsinkin nainen alkaa silloin vasta ns oman elämän,ehkäpä se on taas uusi ikä jolloin silmät avautuvat kuin kissnpoikasella,hmm joka silti onkin iso tiikeri vau...


    • keskiyonkehraaja

      Kuitenkaan yleistä...
      Parempi yksi ruuvi löysällä kuin kymmenen liian tiukalla sanon minä...

      • tähän ei ole enää mitään lisättävää :)


      • Yleinen nainen vai -noo en tarkoittanut


    • mä vaa

      ja täydet lärvit...ei oikein passaa???

      • mirham

        tästä opimme...ei pidä mennä sanomaan kaikkea mitä mielessä liikkuu.


      • keskiyonkehraaja
        mirham kirjoitti:

        tästä opimme...ei pidä mennä sanomaan kaikkea mitä mielessä liikkuu.

        Joku nyt vaan suttaa vähän yli..
        Olisko tää perjantai ilta????


      • mirham kirjoitti:

        tästä opimme...ei pidä mennä sanomaan kaikkea mitä mielessä liikkuu.

        Toi on yksi niitä koko homman peruskiviä


    • AnneliLahti

      Mitä nainen sanoo, mitä nainen tarkoittaa :D

      Mitä nainen luulee, mitä nainen toiwoo :D

      (nam,nam, mitä kysymyksiä)
      (*.*)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe