Samat talot pyörii myynnissä välittäjillä, mikä on kun ei kauppa käy?
Miksi Sotkamossa ei käy talokauppa?
26
612
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole ostajia.
- Anonyymi
Kauppa käy kun on omyyjä ja ostaja ja hinnasta sovitaan. Kohtuuttomat hintapyynnöt tukahduttavat kaupat jo alkuunsa.
- Anonyymi
Juuri näin
- Anonyymi
Aina voi tarjota talosta ja asunnosta jotakin, kyllä myyjä tulee vastaan hinnassa. Kiinteistövälittäjä laittavat korkean hinnan, jotta hekin saisivat prosenttiosuuden mukaisesti enemmän palkkaa. Kiinteistövälittäjät ovat turhan ahneita euroille, järkeä pitäisi käyttää.
- Anonyymi
Ainoastaan todella laiskat käyttää kiinteistövälittäjiä
- Anonyymi
Liian kovat hinnat
- Anonyymi
Mikä on liian kova hinta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on liian kova hinta?
No jos viereinen talo on myyty vaikka 50.000€ ja itse pyytää 150.000€ aikalailla samanlaisesta talosta ja tonttikin sama niin siinä on kova hinta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos viereinen talo on myyty vaikka 50.000€ ja itse pyytää 150.000€ aikalailla samanlaisesta talosta ja tonttikin sama niin siinä on kova hinta
hinta ero voi olla miten taloa on remontoitu ja onko toinen talo valesokkelitalo. talojen hintaan vaikuttaa moni tekijä esim millainen on lämmitys muoto.
- Anonyymi
Kartellissa ovat kiinteistövälittäjät!!!
- Anonyymi
Omakotitalon sisällä olevaa ilmaa kauppaavat 400 kuutiometriä!
- Anonyymi
Puolet Sotkamon myytävistä taloista ovat valesokkelitaloja joihin joutuu tekemään suurella todennäköisyydellä ison kengitysremontin joka maksaa paljon.
- Anonyymi
Meillä tehtiin, 11 000 euroa.
- Anonyymi
Oma koti kullan kallis...Lauletaan yhdessä!
- Anonyymi
Hometalot eivät mene kaupaksi, kuin tontin hinnalla.
- Anonyymi
Syitä:
1) Pankeista on vaikeaa saada lainaa.
2) Hintapyynnöt vastaavin taloihin naapurikunnissa verrattaessa ihan utopistisia.
3) Vinkki: Nyt olisi maaseudulla taloja omistavilla perikunnilla oiva tilaisuus päästä taloistaan eroon. Kohtuuhintaisille taloille syrjemmässäkin olisi ostajia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syitä:
1) Pankeista on vaikeaa saada lainaa.
2) Hintapyynnöt vastaavin taloihin naapurikunnissa verrattaessa ihan utopistisia.
3) Vinkki: Nyt olisi maaseudulla taloja omistavilla perikunnilla oiva tilaisuus päästä taloistaan eroon. Kohtuuhintaisille taloille syrjemmässäkin olisi ostajia.Ja perikunnat kusessa jos siitä löytyy jotain kaupanteon jälkeen.Myyjä kun on vastuussa montavuotta kaupanteon jälkeen.
- Anonyymi
Ei ole rahaa ostaa
- Anonyymi
Se johtuu kai siitä, kun kukaan ei osta taloa.
- Anonyymi
Ostajat vähenevät asukkaiden vähetessä.
- Anonyymi
Niin tietenni. Pitäisi vähinttään jotain uutta teollisuutta tulla. Toisi vakituisia työpaikkjoa ja olisi sitten asunnoille kysyntää.
Mistäpä tuo ihme teollisuus sitten löytyisi.
- Anonyymi
Sijainti, sijainti ja sijainti.
Omaan kotiin pitää suhtautua kuin käytettyyn autoon; ymmärtää, että tappiota tulee, koska näillä korkeuksilla asunto ei ole mikään sijoitus.
Jos on maksaniut Kainuussa 300T€ kolmiostaan, voi varuatua siihen, että edes n200T€ siitä on myydessä vaikea saada.
t. Grynderisi - Anonyymi
Rakentavat uusia taloja edullisesti! Mökit halvempia, vaikka ovatkin ympäri vuotisessa käytössä.
- Anonyymi
Paljon uusia rakennushankkeita joka kylällä, aina nikkaroivat jotakin!
- Anonyymi
Sähköliittymän hintaisia tontteja, helppo kai niihin on alkaa rakentamaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon uusia rakennushankkeita joka kylällä, aina nikkaroivat jotakin!
Missä? Mitä? Ei luvattomiin ullorakennuksiin voi ketään asuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362520
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090