Tämä kesä on ollut itselläni tanssintäyteinen.
Keväällä herättelin uinuksiin jäänyttä tanssitaitoa ja opettelin itselleni uusia tansseja, mm salsaa ja bachataa.
Lomalla olen käynyt monipuolisesti eri lavoilla ja hyödyntänyt niihin kuuluvia tanssikursseja. Osin treenatakseni, osin ajatuksella että tutustun uusiin viejiin ja saan uusia viejiä tansseihin.
Ilo on ollut huomata, että viejiä on riittänyt mukavasti, olen ollut itse toki aktiivinen hakija myös. En todella ole huipputanssija, mutta osaan hymyillä ja nauraa itselleni. En usko että ei niin täydellisen tanssitaitoni aiheuttaneen traumoja kenellekään, toki tämä nyt vain oma veikkaus. Ovatpa useimmiten hakeneet toistekin.
Illat olleet täynnä Ihania ihmiskohtaamisia, jokainen tanssi ollut , 'oma tarinansa'.
Ihanimmat viejät keskittyvät siihen tanssiin, se minuuttien tanssi on 'meidän', katsotaan toisiamme silmiin, no välillä notkutaan sitten päät kiinni sen tarinan ajan. Kun musiikki päättyy niin päättyy se tarinakin ja palataan hakuriviin. Niin ihanaa, mukaansatempaisevaa.
Ihania ihmisiä ympäri Suomen, tanssitaitoista porukkaa. Kiitos kaikki viejät.
Mieleenpainuvia tansseja ollut myös ne, kun viejä on pahoitellut kömpelöä vientiä kun sairastaa mm. parkinsonin tai ms -tautia. Silloin on otettu kävelymoodi päälle, se on ihan okei. Kiva ollut antaa tällaisissakin tilanteessa tanssin iloa.
Ihana tanssikesä päättyy kuitenkin kohta. Paluu arkeen ja satunnaisiin tansseihin vain.
Tulen kaipaamaan tätä kesää.
Tänään kuitenkin vielä tanssikurssin kautta tansseihin niin ihanaa :)
Tanssikesä
Anonyymi-ap
4
222
Vastaukset
- Anonyymi
Mukavaa positiivista kerrontaa tansseista.
Nyt muutama viikko on ollut niin kuumaa etten ole jaksanun lähteä lavoille.
Hyvä, että jotkut jaksaa. - Anonyymi
Mahtava tanssikesä ollut. Itse olen lähinnä tanssireissullut. Uusia tanssituttavuuksia tullut paljon, mitähän syksy tuo tullessaan.
- Anonyymi
Tsompeja noi naistanssijat, tai robotteja. Laittakaa lappu kaulaan roikkumaan, niin en hae.
- Anonyymi00004
Salainen deitti tänä yönä? 🍓 Klikkaa tästä https://Amber.hoty.lat/Amber#/?/?/67pjeebmh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1218656Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4307907Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-105488Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite825139Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294949Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2373467- 1253174
Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os353076Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin853069Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps252680