Tanssikesä

Anonyymi-ap

Tämä kesä on ollut itselläni tanssintäyteinen.

Keväällä herättelin uinuksiin jäänyttä tanssitaitoa ja opettelin itselleni uusia tansseja, mm salsaa ja bachataa.

Lomalla olen käynyt monipuolisesti eri lavoilla ja hyödyntänyt niihin kuuluvia tanssikursseja. Osin treenatakseni, osin ajatuksella että tutustun uusiin viejiin ja saan uusia viejiä tansseihin.

Ilo on ollut huomata, että viejiä on riittänyt mukavasti, olen ollut itse toki aktiivinen hakija myös. En todella ole huipputanssija, mutta osaan hymyillä ja nauraa itselleni. En usko että ei niin täydellisen tanssitaitoni aiheuttaneen traumoja kenellekään, toki tämä nyt vain oma veikkaus. Ovatpa useimmiten hakeneet toistekin.

Illat olleet täynnä Ihania ihmiskohtaamisia, jokainen tanssi ollut , 'oma tarinansa'.
Ihanimmat viejät keskittyvät siihen tanssiin, se minuuttien tanssi on 'meidän', katsotaan toisiamme silmiin, no välillä notkutaan sitten päät kiinni sen tarinan ajan. Kun musiikki päättyy niin päättyy se tarinakin ja palataan hakuriviin. Niin ihanaa, mukaansatempaisevaa.
Ihania ihmisiä ympäri Suomen, tanssitaitoista porukkaa. Kiitos kaikki viejät.

Mieleenpainuvia tansseja ollut myös ne, kun viejä on pahoitellut kömpelöä vientiä kun sairastaa mm. parkinsonin tai ms -tautia. Silloin on otettu kävelymoodi päälle, se on ihan okei. Kiva ollut antaa tällaisissakin tilanteessa tanssin iloa.

Ihana tanssikesä päättyy kuitenkin kohta. Paluu arkeen ja satunnaisiin tansseihin vain.
Tulen kaipaamaan tätä kesää.
Tänään kuitenkin vielä tanssikurssin kautta tansseihin niin ihanaa :)

4

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mukavaa positiivista kerrontaa tansseista.

Nyt muutama viikko on ollut niin kuumaa etten ole jaksanun lähteä lavoille.

Hyvä, että jotkut jaksaa.

• Anonyymi

Mahtava tanssikesä ollut. Itse olen lähinnä tanssireissullut. Uusia tanssituttavuuksia tullut paljon, mitähän syksy tuo tullessaan.

• Anonyymi

Tsompeja noi naistanssijat, tai robotteja. Laittakaa lappu kaulaan roikkumaan, niin en hae.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      81
      3898
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3707
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      44
      2215
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2179
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2074
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      51
      1746
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1429
    8. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1173
    9. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      105
      1153
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1099
    Aihe