Tämä kesä on ollut itselläni tanssintäyteinen.
Keväällä herättelin uinuksiin jäänyttä tanssitaitoa ja opettelin itselleni uusia tansseja, mm salsaa ja bachataa.
Lomalla olen käynyt monipuolisesti eri lavoilla ja hyödyntänyt niihin kuuluvia tanssikursseja. Osin treenatakseni, osin ajatuksella että tutustun uusiin viejiin ja saan uusia viejiä tansseihin.
Ilo on ollut huomata, että viejiä on riittänyt mukavasti, olen ollut itse toki aktiivinen hakija myös. En todella ole huipputanssija, mutta osaan hymyillä ja nauraa itselleni. En usko että ei niin täydellisen tanssitaitoni aiheuttaneen traumoja kenellekään, toki tämä nyt vain oma veikkaus. Ovatpa useimmiten hakeneet toistekin.
Illat olleet täynnä Ihania ihmiskohtaamisia, jokainen tanssi ollut , 'oma tarinansa'.
Ihanimmat viejät keskittyvät siihen tanssiin, se minuuttien tanssi on 'meidän', katsotaan toisiamme silmiin, no välillä notkutaan sitten päät kiinni sen tarinan ajan. Kun musiikki päättyy niin päättyy se tarinakin ja palataan hakuriviin. Niin ihanaa, mukaansatempaisevaa.
Ihania ihmisiä ympäri Suomen, tanssitaitoista porukkaa. Kiitos kaikki viejät.
Mieleenpainuvia tansseja ollut myös ne, kun viejä on pahoitellut kömpelöä vientiä kun sairastaa mm. parkinsonin tai ms -tautia. Silloin on otettu kävelymoodi päälle, se on ihan okei. Kiva ollut antaa tällaisissakin tilanteessa tanssin iloa.
Ihana tanssikesä päättyy kuitenkin kohta. Paluu arkeen ja satunnaisiin tansseihin vain.
Tulen kaipaamaan tätä kesää.
Tänään kuitenkin vielä tanssikurssin kautta tansseihin niin ihanaa :)
Tanssikesä
Anonyymi-ap
3
122
Vastaukset
- Anonyymi
Mukavaa positiivista kerrontaa tansseista.
Nyt muutama viikko on ollut niin kuumaa etten ole jaksanun lähteä lavoille.
Hyvä, että jotkut jaksaa. - Anonyymi
Mahtava tanssikesä ollut. Itse olen lähinnä tanssireissullut. Uusia tanssituttavuuksia tullut paljon, mitähän syksy tuo tullessaan.
- Anonyymi
Tsompeja noi naistanssijat, tai robotteja. Laittakaa lappu kaulaan roikkumaan, niin en hae.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun272654Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5031774Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei161754- 171384
- 231198
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si681189Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431068Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?751065- 31978
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa90942