Tanssikesä

Anonyymi-ap

Tämä kesä on ollut itselläni tanssintäyteinen.

Keväällä herättelin uinuksiin jäänyttä tanssitaitoa ja opettelin itselleni uusia tansseja, mm salsaa ja bachataa.

Lomalla olen käynyt monipuolisesti eri lavoilla ja hyödyntänyt niihin kuuluvia tanssikursseja. Osin treenatakseni, osin ajatuksella että tutustun uusiin viejiin ja saan uusia viejiä tansseihin.

Ilo on ollut huomata, että viejiä on riittänyt mukavasti, olen ollut itse toki aktiivinen hakija myös. En todella ole huipputanssija, mutta osaan hymyillä ja nauraa itselleni. En usko että ei niin täydellisen tanssitaitoni aiheuttaneen traumoja kenellekään, toki tämä nyt vain oma veikkaus. Ovatpa useimmiten hakeneet toistekin.

Illat olleet täynnä Ihania ihmiskohtaamisia, jokainen tanssi ollut , 'oma tarinansa'.
Ihanimmat viejät keskittyvät siihen tanssiin, se minuuttien tanssi on 'meidän', katsotaan toisiamme silmiin, no välillä notkutaan sitten päät kiinni sen tarinan ajan. Kun musiikki päättyy niin päättyy se tarinakin ja palataan hakuriviin. Niin ihanaa, mukaansatempaisevaa.
Ihania ihmisiä ympäri Suomen, tanssitaitoista porukkaa. Kiitos kaikki viejät.

Mieleenpainuvia tansseja ollut myös ne, kun viejä on pahoitellut kömpelöä vientiä kun sairastaa mm. parkinsonin tai ms -tautia. Silloin on otettu kävelymoodi päälle, se on ihan okei. Kiva ollut antaa tällaisissakin tilanteessa tanssin iloa.

Ihana tanssikesä päättyy kuitenkin kohta. Paluu arkeen ja satunnaisiin tansseihin vain.
Tulen kaipaamaan tätä kesää.
Tänään kuitenkin vielä tanssikurssin kautta tansseihin niin ihanaa :)

3

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mukavaa positiivista kerrontaa tansseista.

Nyt muutama viikko on ollut niin kuumaa etten ole jaksanun lähteä lavoille.

Hyvä, että jotkut jaksaa.

• Anonyymi

Mahtava tanssikesä ollut. Itse olen lähinnä tanssireissullut. Uusia tanssituttavuuksia tullut paljon, mitähän syksy tuo tullessaan.

• Anonyymi

Tsompeja noi naistanssijat, tai robotteja. Laittakaa lappu kaulaan roikkumaan, niin en hae.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      34
      2373
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2106
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      44
      2068
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      323
      1863
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      119
      1514
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1435
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1308
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1167
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1065
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe